Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 Hvor ofte bruker dere selvbruningskrem? Selv føler jeg at jeg bruker det litt vel ofte, men er blitt helt avhengig. Får ikke så mye farge, men mest glød og kan til tider bruke det hver tredje dag. Så av ren nysgjerrighet hvor ofte bruker dere dette?
Tinken Skrevet 13. januar 2006 #2 Skrevet 13. januar 2006 Har prøvd det noen ganger tidligere, men jeg får alltid en overstadig ukledelig farge som det lyser selvbruningskrem av. Har prøvd forskjellige typer og merker, også fått anbefalt en type av betjeningen i en butikk. Fungerer dårlig. Så jeg bruker det aldri.
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2006 #3 Skrevet 13. januar 2006 I ansiktet bruker jeg vel ca. annenhver dag det meste av året, men får mer glød enn skikkelig farge. På kroppen varierer det, men siden huden min er tørr og sensitiv, har jeg hatt flere måneders avbrekk nå.
Gjest gjest Skrevet 13. januar 2006 #4 Skrevet 13. januar 2006 I ansiktet bruker jeg vel ca. annenhver dag det meste av året, men får mer glød enn skikkelig farge. På kroppen varierer det, men siden huden min er tørr og sensitiv, har jeg hatt flere måneders avbrekk nå. ← hvilket merke bruker du? jeg vil også ha!
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2006 #5 Skrevet 13. januar 2006 Jeg liker best melken til Clarins (Eau Lactee, gul gjennomsiktig flaske med brun kork), men har også brukt Flash Bronzer-geleen fra Lancome. Den første trekker raskt inn, lukter null, og tørker ikke ut tørr hud.
Gjest Virvel Skrevet 13. januar 2006 #6 Skrevet 13. januar 2006 Egentlig et par ganger i uken hvis jeg skal klare å opprettholde fargen, men i det siste har jeg vært for lat til å gidde.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #7 Skrevet 13. januar 2006 ca 2-3 hver dag i ansiktet hvertfall, men skal prøve å bruke oftere på kroppen så det ikke flasser av sånn.. heller bare fornye det liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå