AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Jeg er en jente på 28 som holdt på med en som er tre år eldre enn meg når jeg var 25. Jeg gikk folkehøyskole og begynte på studier sent så hadde ingen utdanning da. Han sa vi ikke kunne bli et par og brukte meg bare for sex til han dumpet meg.. Jeg var deppa en god stund pga måten han gjorde det på. For ikke så lenge siden så så jeg via tinder gold at han hadde likt profilen min der altså tre år etter han dumpet meg etter å ha vært ganske stygg med meg, ikke svart på meldinger og sånt. Jeg liket han ikke tilbake men etter noen uker fikk jeg melding fra han på facebook da han hadde søkt meg opp der!(vi var ikke venner og hadde ikke vært det der før heller). Han prøvde å sjekke meg opp og nå sier han at den egentlig grunnen til at han dumpet meg var fordi han trodde jeg bare vimset rundt uten noe mål i livet men at nå som han så jeg hadde en god utdannelse (tar ferdig master nå og har en god jobb ved siden av) så ser han meg anderledes. Han er sleezy og flørtende og jeg holder igjen. Hva burde jeg gjøre? Jeg har ikke likt noen så godt som jeg likte han Anonymkode: 12015...fb0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Det er bare du som kan finne ut hva du bør gjøre. Selv har jeg flere ganger blitt kontaktet lenge etter jeg har sluttet å date noen osv, og jeg har hver gang avslått det. For min del er ikke slike menn noen jeg vil ha, og jeg kunne aldri stolt på at de denne gangen ville være bestemt på at det var jeg de ville ha. Anonymkode: 9e08f...a85 8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bare du som kan finne ut hva du bør gjøre. Selv har jeg flere ganger blitt kontaktet lenge etter jeg har sluttet å date noen osv, og jeg har hver gang avslått det. For min del er ikke slike menn noen jeg vil ha, og jeg kunne aldri stolt på at de denne gangen ville være bestemt på at det var jeg de ville ha. Anonymkode: 9e08f...a85 Han har jo et poeng med at når han ville ha en kjæreste å etablere seg med at en uten utdanning virker for uansvarlig... Samtidig tenker en del av meg at om han virkelig likte personligheten min at det ikke burde spilt noen rolle hva jeg var utdannet som. Jeg har datet mange menn uten mål og mening selv men ville nok ikke gjort det nå når jeg er 28 som han var når han og jeg datet hmm... Vet ikke om han snakker sant da eller om han bare prøver å igle seg innpå for å ha meg som pulevenn igjen Anonymkode: 12015...fb0 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 Da hadde jeg skrevet, sorry det toget er gått. Var jeg ikke bra nok den gangen, er jeg iallefall ikke det nå. Dessuten trenger jeg noen mer stabilt, enn noe så overflatisk som det. Anonymkode: 6c9b3...5bd 7 5
norw Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 Hvordan blir man så besatt at man ikke ser at dette vil gå galt? 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 35 minutter siden, AnonymBruker said: men at nå som han så jeg hadde en god utdannelse (tar ferdig master nå og har en god jobb ved siden av) så ser han meg anderledes. Bare løgn. Menn tenker ikke slik. Han kommer til å bruke deg igjen. Han vet du er svak for han. Finn noen som virkelig vil ha deg Anonymkode: 1b297...d68 9 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Skrevet 4. juli 2023 Før du går inn dette tenk litt over. Han lekte mrd deg første gangen, gjorde et stygt brudd. Et stygt brudd betyr bryte forholdet så tydelig at det betyr at dette kommer aldri til å skje. Hvis det han skrev til deg er sant iht grunnen til å dumpe deg. Da har han liksom sittet med drømme dama foran seg, valgt å dømme henne og ikke oppmuntre henne. Jeg tenker at med gull abo på tinder så er det nok av damer som har gjennomskuet denne fyren,og det bør også du gjøre. Jeg er helt åpen for at folk gjør feil og får en sjanse til. Men det må være på ekte. Dette er ikke ekte, han manipulerer deg, og det han kommer med er dårlig unnskyldninger. For å dekke over hvor stor idiot han egentlig er. Men særdeles enkel å gjennomskue. Med en annen ekte grunn, skulle jeg ha gjerne ha gitt deg svaret, tilgi og prøv igjen. Men dette er bare vissvass påfugl greie Anonymkode: 6c9b3...5bd 4 2
herzeleid Skrevet 4. juli 2023 #8 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er en jente på 28 som holdt på med en som er tre år eldre enn meg når jeg var 25. Jeg gikk folkehøyskole og begynte på studier sent så hadde ingen utdanning da. Han sa vi ikke kunne bli et par og brukte meg bare for sex til han dumpet meg.. Jeg var deppa en god stund pga måten han gjorde det på. For ikke så lenge siden så så jeg via tinder gold at han hadde likt profilen min der altså tre år etter han dumpet meg etter å ha vært ganske stygg med meg, ikke svart på meldinger og sånt. Jeg liket han ikke tilbake men etter noen uker fikk jeg melding fra han på facebook da han hadde søkt meg opp der!(vi var ikke venner og hadde ikke vært det der før heller). Han prøvde å sjekke meg opp og nå sier han at den egentlig grunnen til at han dumpet meg var fordi han trodde jeg bare vimset rundt uten noe mål i livet men at nå som han så jeg hadde en god utdannelse (tar ferdig master nå og har en god jobb ved siden av) så ser han meg anderledes. Han er sleezy og flørtende og jeg holder igjen. Hva burde jeg gjøre? Jeg har ikke likt noen så godt som jeg likte han Anonymkode: 12015...fb0 Her bør vel hovedpoenget være om han oppførte seg dårlig den gang, ikke at du ikke "nådde opp" da? 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #9 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er en jente på 28 som holdt på med en som er tre år eldre enn meg når jeg var 25. Jeg gikk folkehøyskole og begynte på studier sent så hadde ingen utdanning da. Han sa vi ikke kunne bli et par og brukte meg bare for sex til han dumpet meg.. Jeg var deppa en god stund pga måten han gjorde det på. For ikke så lenge siden så så jeg via tinder gold at han hadde likt profilen min der altså tre år etter han dumpet meg etter å ha vært ganske stygg med meg, ikke svart på meldinger og sånt. Jeg liket han ikke tilbake men etter noen uker fikk jeg melding fra han på facebook da han hadde søkt meg opp der!(vi var ikke venner og hadde ikke vært det der før heller). Han prøvde å sjekke meg opp og nå sier han at den egentlig grunnen til at han dumpet meg var fordi han trodde jeg bare vimset rundt uten noe mål i livet men at nå som han så jeg hadde en god utdannelse (tar ferdig master nå og har en god jobb ved siden av) så ser han meg anderledes. Han er sleezy og flørtende og jeg holder igjen. Hva burde jeg gjøre? Jeg har ikke likt noen så godt som jeg likte han Anonymkode: 12015...fb0 Wow, skal si han har høye tanker om set selv. Han tar det som en selvfølge at han er attraktiv for deg, du trenger ikke å tenke, han har allerede bestemt på dine vegne at du vil ga han. Æsj? Anonymkode: 2f1b1...24c 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Wow, skal si han har høye tanker om set selv. Han tar det som en selvfølge at han er attraktiv for deg, du trenger ikke å tenke, han har allerede bestemt på dine vegne at du vil ga han. Æsj? Anonymkode: 2f1b1...24c Litt merkelig tolkning. Han er selvsikker, klar og tydelig, og det er helt opp til ts, om hun vil agere på det. Å komme snikende opp fra dypet, og otre seg inn, under dekke av at han "bare ville snakke litt", hadde heller ikke sett bra ut? Anonymkode: 82dc3...1f1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #11 Skrevet 4. juli 2023 Han var stygg med deg. Og kommer sikkert til å være det igjen. Nå er du god nok? Pga utdanning? Ikke la deg lure! Anonymkode: b8280...9e3 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #12 Skrevet 4. juli 2023 La oss si at du gir han en sjanse igjen. Hva skjer neste gang du ikke er bra nok? Hva hvis du blir for masete, for feit, for gammel, for sliten, blir syk, mister jobben, blir gravid med plager… +++ Eller det bare svinser en større fristelse forbi? Han her bryr seg ikke om deg på ekte, og vil stikke ved første bump i veien.. Bruk tiden og følelsene dine på noe bedre! Anonymkode: 593be...7cb 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #13 Skrevet 4. juli 2023 Tror du han er typen som er lojal og støtter deg gjennom vanskelige tider som kan komme i fremtiden? Nei. Han er en godværsfyr. Anonymkode: 45b08...0fa 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #14 Skrevet 4. juli 2023 Du bør tenke gjennom hvorfor du liker en med sleezy personlighet og som ikke har behandlet deg bra, og deretter skifte retning og velge andre type menn. Anonymkode: bba6a...f7f 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #15 Skrevet 4. juli 2023 Det er ikke noe galt i at han ikke ville ha deg da men vil nå som du er eldre og kanskje har forandret deg litt. Det er mye galt i at han behandlet deg dårlig da han mente du ikke var bra nok. Han her ville jeg skygget unna. Anonymkode: aada2...394 2 2
ClausSaus Skrevet 4. juli 2023 #16 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er en jente på 28 som holdt på med en som er tre år eldre enn meg når jeg var 25. Jeg gikk folkehøyskole og begynte på studier sent så hadde ingen utdanning da. Han sa vi ikke kunne bli et par og brukte meg bare for sex til han dumpet meg.. Jeg var deppa en god stund pga måten han gjorde det på. For ikke så lenge siden så så jeg via tinder gold at han hadde likt profilen min der altså tre år etter han dumpet meg etter å ha vært ganske stygg med meg, ikke svart på meldinger og sånt. Jeg liket han ikke tilbake men etter noen uker fikk jeg melding fra han på facebook da han hadde søkt meg opp der!(vi var ikke venner og hadde ikke vært det der før heller). Han prøvde å sjekke meg opp og nå sier han at den egentlig grunnen til at han dumpet meg var fordi han trodde jeg bare vimset rundt uten noe mål i livet men at nå som han så jeg hadde en god utdannelse (tar ferdig master nå og har en god jobb ved siden av) så ser han meg anderledes. Han er sleezy og flørtende og jeg holder igjen. Hva burde jeg gjøre? Jeg har ikke likt noen så godt som jeg likte han Anonymkode: 12015...fb0 Blir du overrasket om han nok en gang knuller deg noen ganger, og deretter dumper deg? Seriøst? Og hvis ikke, hva er egentlig det du lurer på? Lærte du ingenting av første runde? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #17 Skrevet 4. juli 2023 Hva du skal gjøre? Du skal huske hvordan han behandlet deg sist. Og finne en kjæreste som behandler deg bedre. Anonymkode: a0afa...c09 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #18 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror du han er typen som er lojal og støtter deg gjennom vanskelige tider som kan komme i fremtiden? Nei. Han er en godværsfyr. Anonymkode: 45b08...0fa Tenkte på det samme, det kan være lurt å vurdere ts, man vet ikke hva livet bringer 😔 Anonymkode: 84df5...f5e 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #19 Skrevet 4. juli 2023 At menn ikke hadde utdannelse eller retning i livet var også en dealbraker for meg. Selv om de var ok for litt gøy der og da. At menn er sleezy, behandler deg dårlig og flørtete, er også en dealbreaker. Anonymkode: affec...30d 2
Nymerïa Skrevet 4. juli 2023 #20 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): brukte meg bare for sex AnonymBruker skrev (15 timer siden): å ha vært ganske stygg med meg AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han er sleezy AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har ikke likt noen så godt som jeg likte han AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva burde jeg gjøre? Det kommer helt an på preferansene dine. Hvis du fremdeles liker menn som har disse trekkene så må du holde godt på han, det er ikke så sikkert at du finner noen lignende igjen. Hvis du derimot har fått bedre smak på disse tre årene så ignorerer du han. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå