AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Jeg har kun bomberjakker og siden jeg har rundet 30 syns jeg det blir for harry i min alder. Har også en slags lett anorakkjakke men i den ser jeg ut som en som er hjemløs. Har kåper men det er for varmt som sommerjakke. Eier ikke motesans! 😂 Jeg trenger tips til type look på lett sommerjakke, ikke bare en skjorte eller blazer men litt mer jakkete uten å være varm eller en overdel med glidlås/knapper for når det er varmt men man vil dekke armene og ha et ytterplagg. Anonymkode: 64eed...8b8 1
Bacteria Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Finner ikke noen gode eksempler nå, men jeg syns sånn lette vatterte jakker er fine på sommeren. Er mange stiler ute, jeg liker de i stoff i litt «japansk» stil.
Roci Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 Du sier ikke noe om stilen din ellers, men kan noe av dette fungere? blazer i lin/linblanding tynn, uforet trenchcoat i bomull e.l. jeansjakke canvasjakke/ "workerjakke" twilljakke Skjortejakke 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 Roci skrev (8 timer siden): Du sier ikke noe om stilen din ellers, men kan noe av dette fungere? blazer i lin/linblanding tynn, uforet trenchcoat i bomull e.l. jeansjakke canvasjakke/ "workerjakke" twilljakke Skjortejakke Nei ingen av disse er noe for meg, den første ligner på den ene jeg har som jeg føler meg som en uteligger i. Ønsker litt mer klassisk og pyntet Anonymkode: 64eed...8b8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 Jeg bruker dongerijakker, har en lys og en mørk. Det er så sjeldent jeg trenger jakke på sommeren at jeg har de som jeg tar frem hvert år. Anonymkode: c9376...eae
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 Jeg har en kort svart jeansjakke og en lang blå jeansjakke som funker greit til sommerbruk. Har også nylig kjøpt en blazer. Bruker egentlig sjeldent jakker om sommeren, og i mange tilfeller holder det med en tynn, lys cardigan (til penbruk) eller en hettejakke ala dette til hverdagsbruk: Anonymkode: e9cac...87c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har en kort svart jeansjakke og en lang blå jeansjakke som funker greit til sommerbruk. Har også nylig kjøpt en blazer. Bruker egentlig sjeldent jakker om sommeren, og i mange tilfeller holder det med en tynn, lys cardigan (til penbruk) eller en hettejakke ala dette til hverdagsbruk: Anonymkode: e9cac...87c Hvis jeg var like pen som henne kunne jeg nok ha gått i hva som helst og fortsatt sett smashing ut 😊🥰 Anonymkode: 64eed...8b8 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #8 Skrevet 4. juli 2023 Er ikke fan av olajakker, hettegenser virker veldig shabby når man er over 30 og ønsker å ta seg godt ut. Litt mer classy type jakker? Ts Anonymkode: 64eed...8b8 1
Roci Skrevet 5. juli 2023 #9 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er ikke fan av olajakker, hettegenser virker veldig shabby når man er over 30 og ønsker å ta seg godt ut. Litt mer classy type jakker? Ts Anonymkode: 64eed...8b8 En trenchcoat er vel så "classy"/klassisk som de kommer når det gjelder ytterjakker. Den jeg lenker til, er bare et forslag. Finnes i ulike farger og lengder, og med tynt for eller uforet. Har selv en knelang en som jeg har hatt i mange år, og bruker på litt kjølige sommerdager. https://shop.mango.com/no/damer/ytterjakker-trench-kaper/trenchjakke-klassisk-med-belte_47084003.html?c=06 Eller en sommerkåpe i lin? https://www.ellos.no/ellos-collection/kape-jasmina/7011926-01-4648?utm_campaign=paid-search_shopping&gclid=EAIaIQobChMIhtPbn_T2_wIVsxkGAB3XugPbEAQYASABEgK5zPD_BwE&gclsrc=aw.ds Kort kåpe i bomull: https://www.zara.com/no/no/kort-dobbeltspent-kape-p02771638.html?v1=252988504&v2=2105310
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #10 Skrevet 5. juli 2023 Trenchcoats | Dame | Ny trenchcoat på nett | ZALANDO Noe der kanskje? Anonymkode: b942e...dea
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #11 Skrevet 5. juli 2023 Jeg har denne og elsker den: Munthe - Generous jakke – Therese-m.no Anonymkode: a7b26...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå