AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Typen fikk meg til å bruke strapon på han. Han blei helt sjukt vill. Aldri hørt en mann stønne å bære seg så intenst under orgasme. Han sier selv han får de sjukeste orgasmer. Andre som også har denne erfaringen? Både menn og damer kan svare. K 27 Anonymkode: 78785...295 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Dame her, har brukt strap on på min samboer fordi han syntes det hørtes spennende ut og ville prøve det. Han sa det var godt til å begynne med, men fikk litt vondt og ubehag etterpå så har ikke gjort det flere ganger. Men fint for dere at dere fant ut at han liker det. : ) Anonymkode: dea82...9fd
Blåjojo Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 Har brukt strap på en jeg var sammen med for noen år siden. Han fikk også intense orgasmer og hadde mye nytelse av det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 Blåjojo skrev (3 timer siden): Har brukt strap på en jeg var sammen med for noen år siden. Han fikk også intense orgasmer og hadde mye nytelse av det. TS Det hares ganske likt ut. Typen er så hypp på det at vi nesten hver gang avslutter med strapon på han. Typen får ekstreme orgasmer og blitt avhengig av skikkelig strapon kjør for en helt uttømmende orgasme. Anonymkode: 78785...295 1
Blåjojo Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS Det hares ganske likt ut. Typen er så hypp på det at vi nesten hver gang avslutter med strapon på han. Typen får ekstreme orgasmer og blitt avhengig av skikkelig strapon kjør for en helt uttømmende orgasme. Anonymkode: 78785...295 Så bra at du gir han en sånn nytelse da😊 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 Vi har ikke brukt strapon, men har brukt både dildo og vibrator på han. Han kommer utrolig fort og elsket det de gangene vi prøvde. Anonymkode: 95666...b62 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi har ikke brukt strapon, men har brukt både dildo og vibrator på han. Han kommer utrolig fort og elsket det de gangene vi prøvde. Anonymkode: 95666...b62 TS Kult, opplever han også at orgasmene blir mye hardere og sterkere? Anonymkode: 78785...295 1
Klown Skrevet 4. juli 2023 #8 Skrevet 4. juli 2023 (endret) Jeg er åpen for å prøve det om jeg treffer ei dame som tenner på det. Men da med forsiktighet 🤭😉 Endret 4. juli 2023 av Klown Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #9 Skrevet 4. juli 2023 Klown skrev (14 minutter siden): Jeg er åpen for å prøve det om jeg treffer ei dame som tenner på det. Men da med forsiktighet 🤭😉 TS Vil si at det er ufattelig deilig. Men hun må bruke god tid, masse glid og begynne forsiktig. Når det først funker, vil du oppleve orgasmer som du ikke trodde var mulig å få. Anonymkode: 78785...295
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 Jeg har brukt det på mannen noen ganger. Han foretrekker dog at jeg i steden fokuserer på stimulering av prostata med en finger eller leketøy. Det gir ham veldig intense orgasmer, som han sier er noen annet enn de orgasmene han oppnår ved samleie eller når jeg runker ham. Anonymkode: 325c8...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #11 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har brukt det på mannen noen ganger. Han foretrekker dog at jeg i steden fokuserer på stimulering av prostata med en finger eller leketøy. Det gir ham veldig intense orgasmer, som han sier er noen annet enn de orgasmene han oppnår ved samleie eller når jeg runker ham. Anonymkode: 325c8...5f7 TS Høres veldig som typen min. Vi har funnet ut at strapon treffer akkurat over prostata. Bruker og prostatavibrator og fingre på han. Han får så sjukt intense orgasmer av det også. Merker du forskjell på orgasmene hans på væremåte eller sier han at de er mye mer intense? Hos min både opplever jeg det gjennom skjelving, kramper og masse stønning. En annen opplevelse er at orgasmene varer mye lenger, sånn 2-3 minutter. Anonymkode: 78785...295 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #12 Skrevet 4. juli 2023 Er det virkelig noen som orker å stikke fingrene oppi rumpa på en mann?🤮 Anonymkode: 75f9b...a8e 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #13 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det virkelig noen som orker å stikke fingrene oppi rumpa på en mann?🤮 Anonymkode: 75f9b...a8e Det er ufattelig deilig å kjenne typens krampetrekninger rundt fingrene mine når jeg fingrer han til orgasme Anonymkode: 78785...295 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå