AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Del Skrevet 3. juli 2023 Spør for en venn, men hva slags prevensjon iht spiral, p-stav p-piller ol fungerer best på depressive følser rundt menstruasjon? Mange år siden jeg selv har brukt noe og har ikke helt oversikt, har kun prøvd, p-piller for flere år siden. Anonymkode: 1fa70...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Del Skrevet 3. juli 2023 Vel, jeg fikk først PMS igjen etter at jeg sluttet på all prevensjon. Fått de barna jeg skal ha, skilt, og ingen "sædnonor" for tiden. Så jeg har naturlige sykluser for første gang på 10 år m/PMS symptomer igjen. Så for meg er det bare å vente til det går over. Kjipt mens det står på, og en lettelse når det er over. Anonymkode: 9ff5e...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Del Skrevet 4. juli 2023 Periodisk faste har av en eller annen grunn roet mine kraftige pms-plager. Det var ikke derfor jeg testet faste, hyggelig effektiv uansett! Spiser mellom 11-19. aner ikke hvorfor det er slik, men er veldig fascinert over at det roet seg slik. Vurderte å teste SSRI for en mnd siden, den tanken er satt på pause. Håper det er en sammenheng mellom mildere pms og faste hos meg, må teste det over et par sykluser til. tar denne som anonym. Anonymkode: 0041b...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Del Skrevet 5. juli 2023 P piller hjelper for meg. Men hvis man fjerner livmor osv. vil man jo fortsatt ha eggløsning? Vil man ha samme plagene da? Anonymkode: ef372...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå