AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Vil bare si det er utrolig mange hyggelige og fine folk her inne. Folk som gir gode råd, omsorg, støtte og beroliger folk som er engstelige. Folk som gir av seg selv, og deler egen erfaring. Når en lurer på noe får en alltid svar her inne, så må man sile ut rådene og tipsene deretter. Mye bedre enn å Google, spesielt når det kommer til helse. Det er så mange som sliter med ulike ting, og det livet kan være ganske tøft i blant. Ønsker alle dere fike folk ei god uke ☀️ Anonymkode: 409ef...f1e 5 6
Natalie91 Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil bare si det er utrolig mange hyggelige og fine folk her inne. Folk som gir gode råd, omsorg, støtte og beroliger folk som er engstelige. Folk som gir av seg selv, og deler egen erfaring. Når en lurer på noe får en alltid svar her inne, så må man sile ut rådene og tipsene deretter. Mye bedre enn å Google, spesielt når det kommer til helse. Det er så mange som sliter med ulike ting, og det livet kan være ganske tøft i blant. Ønsker alle dere fike folk ei god uke ☀️ Anonymkode: 409ef...f1e Jeg har ikke alltid samme oppfatning. Endret 3. juli 2023 av Natalie91 00 2
Gjest kittkatt Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 Natalie91 skrev (1 minutt siden): Jeg har fullstendig motsatt oppfatning. De fleste er innpå her for å svare og lage kvalme. Og dømme andre. Enig.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 Jeg synes også det er mye nyttige og hyggelige svar her. Synes den oppfatningen om at kg er bare troll og hat er helt på jordet! Enig i at kg nesten er bedre enn Google. Pleier som regel å Google f.eks «diagnose + forum» for da kommer det nesten alltid tråder fra kg. Ofte mye mer nyttig enn ren fakta fra nhi eller lignende! Anonymkode: 47697...c8f 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 Natalie91 skrev (1 time siden): Jeg har ikke alltid samme oppfatning. Nei, det er jo litt forskjellig her inne. Men jeg scroller forbi de som vil stikke eller lage kvalme. Tror folk som gjør det har en kjip dag og ikke har det så bra. Hadde vært fint om alle kunne hatt fokus på å gi gode svar og være hyggelig. Hvis en ikke har noe fint å si kan en scrolle videre. Da jeg begynte på GK var jeg vanlig og naiv, men etter å ha hengt her en stund er det lett å bli revet med, og bli snerpete i kommentarene tilbake. Jeg skriver aldri noe stygt i andre sine tråder, men om jeg oppretter en tråd og folk er direkte ufin føler jeg behov for å forsvare meg. Det beste er jo bare forlate tråden sa fades den ut selv. Jeg synes det er mange kloke folk her inne, og jeg tror nok majoriteten av folk her inne er snille og gode mennesker, som noen ganger har det vondt og det utspiller seg i trådene. Tenk om de bare kunne opprette en tråd om seg selv og hva som er kjipt og fått støtte og omsorg ❤️ ønsker at KG skal være et girl power sted, der kvinner heier på hverandre og støtter Anonymkode: 409ef...f1e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 Jeg synes og det er utrolig mange fine folk her, men de drukner innimellom av folk som bare lager kvalm. Vi får ta vare på hverandre vi som faktisk prøver å hjelpe hverandre 😄❤️ Anonymkode: aa22a...fa9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes og det er utrolig mange fine folk her, men de drukner innimellom av folk som bare lager kvalm. Vi får ta vare på hverandre vi som faktisk prøver å hjelpe hverandre 😄❤️ Anonymkode: aa22a...fa9 Enig i dette. Jeg har sett så mange vonde tråder her inne, og syns dessverre det blir verre og verre. Mye hetsing og mobbing av ts, i mange tråder😢 Men godt at du har en god opplevelse her inne, ts😊 Anonymkode: aa61d...b2f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #8 Skrevet 4. juli 2023 Det synes ikke jeg. Anonymkode: 30dfe...d9b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #9 Skrevet 4. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Enig i dette. Jeg har sett så mange vonde tråder her inne, og syns dessverre det blir verre og verre. Mye hetsing og mobbing av ts, i mange tråder😢 Men godt at du har en god opplevelse her inne, ts😊 Anonymkode: aa61d...b2f Jeg kan ikke si at jeg ser så mye hets og mobbing i Kropp og helse underforumet. Mest folk som deler sin kunnskap og erfaringer rundt sykdom. Det er mye trøst og sympati å få. ❤️ Anonymkode: 42428...acc 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan ikke si at jeg ser så mye hets og mobbing i Kropp og helse underforumet. Mest folk som deler sin kunnskap og erfaringer rundt sykdom. Det er mye trøst og sympati å få. ❤️ Anonymkode: 42428...acc Aha, mente ts kanskje at det var dette underforumet som var fint? Jeg mente hele KG generelt. Men så fint at det er mye trøst og sympati på dette underforumet☺️❤️ Anonymkode: aa61d...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå