AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Prøver å få denne mannen ut av mitt liv, men det er ikke lett. Han er sååå snill med de, dukker opp og klipper gresset for så å dra igjen. Min far vil jo spørre om hjelp til feks å rette opp gjerdet. Min eks har langt mer enn 10 tommeltotter, og gjør ting halvveis. Min mor roser han opp i skyene. Kanskje på tide å fortelle hvordan denne mannen egentlig er? Nå risikerer jeg å gå på han i hagen deres. Anonymkode: c9a50...ea2
Macro Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Hvordan er han egentlig da? Er det mengden tommeltotter som er problemet? 1
Mt3 Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 Da får jo bare du fikse gjerdet og klippe gresset, så slipper de å få hjelp fra din eks. 7 2
Morten1 Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 En ting er å ha en sivilisert tone med ekser man møter ute på butikken etc, men når foreldre inviterer de hjem og får jevnlig hjelp, noe du ikke synes er helt greit så må du snakke med de. 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 Macro skrev (1 minutt siden): Hvordan er han egentlig da? Er det mengden tommeltotter som er problemet? Mye mer. Han var notorisk utro mot meg, løy hver eneste dag. Respektløs Anonymkode: c9a50...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 Morten1 skrev (Akkurat nå): En ting er å ha en sivilisert tone med ekser man møter ute på butikken etc, men når foreldre inviterer de hjem og får jevnlig hjelp, noe du ikke synes er helt greit så må du snakke med de. Han kommer helt av seg selv. Anonymkode: c9a50...ea2
Morten1 Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han kommer helt av seg selv. Anonymkode: c9a50...ea2 Kan du ikke bare sende han en melding om at du ønsker at han ikke besøker de?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Skrevet 3. juli 2023 Morten1 skrev (5 minutter siden): Kan du ikke bare sende han en melding om at du ønsker at han ikke besøker de? Han respekterer ikke det. Han er jo liksom bare snill. Anonymkode: c9a50...ea2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 Morten1 skrev (12 minutter siden): En ting er å ha en sivilisert tone med ekser man møter ute på butikken etc, men når foreldre inviterer de hjem og får jevnlig hjelp, noe du ikke synes er helt greit så må du snakke med de. La gamlingeme ha vennene sine i fred. Anonymkode: 8739d...181 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): La gamlingeme ha vennene sine i fred. Anonymkode: 8739d...181 Så om jeg du hadde fått ny kjæreste så hadde det vært så greit å møte eksen hos dine foreldre? Og denne mannen er ikke venn!! Anonymkode: c9a50...ea2 1
Fireflies Skrevet 3. juli 2023 #11 Skrevet 3. juli 2023 Du får fortelle hvorfor forholdet er over og hvis de ønsker å ha han vandrende ut og inn av hjemmet sitt så slutter du å komme. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #12 Skrevet 3. juli 2023 Jeg er så takknemlig for at min eks røk rett inn til soning etter bruddet. Gamlingene mine ville også støttet han. Nå, etter 4 års soning for hans vedkommende, støtter de og med. Han ble dømt for økonomisk utroskap i 7 bedrifter. Gamlingene hadde full tillit. Han var jo så hyggelig 🤠 Anonymkode: efd8e...8a9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #13 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så om jeg du hadde fått ny kjæreste så hadde det vært så greit å møte eksen hos dine foreldre? Og denne mannen er ikke venn!! Anonymkode: c9a50...ea2 Her må du bakke ut. Anonymkode: 8739d...181
Maskinfører Skrevet 4. juli 2023 #14 Skrevet 4. juli 2023 Høres ut som han prøver og få deg tilbake om han ikke er sammen med noen 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #15 Skrevet 4. juli 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Høres ut som han prøver og få deg tilbake om han ikke er sammen med noen Noe av problemet med han, vet aldri hvor mange han er sammen med. Anonymkode: c9a50...ea2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #16 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her må du bakke ut. Anonymkode: 8739d...181 Hva mener du? Anonymkode: c9a50...ea2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #17 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mye mer. Han var notorisk utro mot meg, løy hver eneste dag. Respektløs Anonymkode: c9a50...ea2 Men altså, kanskje du burde fortelle dette til foreldrene dine? Han bruker mest sannsynlig kontakten med dem for å komme nærmere deg igjen etterhvert, eller for å være kjip mot deg. Om du ikke vil fortelle alt så er det uansett legitimt å be dem om å ikke ha så tett kontakt med din eks fordi det føles komplisert for deg altså. Men, akkurat nå vet jo ikke de om noe av det han har gjort, så de behandler han fordi de tror han er en uskyldig og snill fyr. Jeg synes du burde snakke med dem og fortelle hvordan det har vært jeg. Anonymkode: 9f89f...d2d 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #18 Skrevet 4. juli 2023 Slik holder min eks på også, birtsett fra at han er flink i arbeid inne og ute. Jeg lar han holde på. Helt topp at mamma har gratis hushjelp og vaktmester. Og hun setter pris på han. Han er et krapyl, men har alltid vært snill mot henne. Anonymkode: 87173...b45 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #19 Skrevet 4. juli 2023 Det er jo bare å ikke gi han gleden av at det irriterer deg. Ignorer så går han lei av å klippe andres plen temmelig raskt. Og at jobben er slurvete i mellomtiden er da eierne av plenen sitt problem, ikke ditt. Anonymkode: c18a6...f41
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #20 Skrevet 4. juli 2023 Her er det bare å forklare dem at det er du som er deres datter, og at du ikke vil treffe på vedkommende. Du vil ha han veldig ut av ditt liv, og deres oppførsel er lite støttende. Anonymkode: 5418d...3f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå