AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 En fyr jeg har kjent i år ble avvist for flere år tilbake, men vi er fortsatt venner. Han kom på besøk med ei annen kvinne som han sikkert er sammen med, litt irritert ble jeg, men vet at jeg ikke har grunn til det. Har vært singel i fire år og er det fortsatt. Nå tenker jeg konatnt på hvorfor jeg ikke ble sammen med han, jeg hadde jo ingen andre tross alt. Er det normalt å tenke slik? k35 Anonymkode: eceec...41b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: En fyr jeg har kjent i år ble avvist for flere år tilbake skrive feil?, men for å svare deg. Vil jeg si at det er nok normalt å tenke tilbake på all ting og lure på om man virkelig tok det rette valget, ikke klandre deg. Det er kjempe viktig at du ikke klandrer deg selv. Anonymkode: d0ca0...a37
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 Du var ikke interessert nok da. Og nå er du ikke mer interesert, men mer ensom. Anonymkode: 94fdd...0fe 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 Du lurer deg selv. Du er ikke interessert Anonymkode: b584c...afb 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 Du ville ikke da, men det betyr ikke at du ikke var interessert eller at han ikke er god nok for deg. Det er det folk må skjønne. Vet om mange som ikke var god nok her, men ble plutslig det et annet sted, ikke idag, men ble det imorgen. Ting er aldri personlig. For min del ble jeg oppsøket av en del menn jeg avviste fordi jeg var i utforskningsfasen, Jeg ville teste ut mulighetene mine, også avvist menn i det jeg ville fokusere på hva jeg ville bli i livet. Hater jeg dem? NEI, Er dem ræva menn fordi jeg avviste dem? NEI. De passet helt sikkert med meg, men ikke i situasjonen. Det er fult mulig å bli foresket i noen man avviste og du kan alltid spørre om han har tid til en kopp kaffe. Anonymkode: 81f67...ce5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 Husker en gang i ungdommen, så var det en type som prøvde seg på meg. Jeg var ikke interessert. Men så prøvde en kjempelekker dame seg på han, og da ble han med ett mer interessant. Konkurranse-instinktet ble vekket i meg. Jeg fikk han, men varte ikke så lenge. Var egentlig ikke så interessert, men ville ha det jeg nesten ikke fikk. Jeg fikk vite senere at hun som prøvde seg var eksen hans, som han overhodet ikke ville ha tilbake, så jeg ødela heldigvis ikke noe. Hun ble sammen med sin store kjærlighet et par uker senere. Bare tenker at du TS kanskje ikke er så interessert, egentlig. Men kanskje det er litt det at noen andre fikk han. Anonymkode: f8db1...a42
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 Har følelsen av at det er mange kvinner i 30-årene som begynner å bli litt desperate etter hvert som den biologiske klokken tikker, og plutselig ser noe i menn som ville ha vært helt uaktuelle som partnere 10 eller 15 år tidligere. Det kan også ha noe å gjøre med alder og seriøshet; en kvinne i begynnelsen av 20-årene ser vanligvis etter andre egenskaper hos en mann enn hun gjør 15 år senere; der det er greit å ha en rotete hybel og bruke sparepengene til en reise jorden rundt, er dette egenskaper man har et annet forhold til når man begynner å nærme seg 40. Anonymkode: d2035...f1a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Skrevet 3. juli 2023 Du tenkte du var bedre enn han og kunne finne bedre mann enn han var, nå som du begynner å bli eldre innser du at han har var bra nok hele tiden og til og med for bra for deg. Suck it up! Anonymkode: 10a73...97a 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 Jeg hadde en greie i ung alder med ei flott jente, i mine øyne fremdeles den flotteste jeg noen gang har kjent. Ting falt fra hverandre pga min mangel på selvtillit. Noen lange forhold senere, har jeg fremdeles aldri sluttet å tenkt på henne. Er venner i SoMe, og flere 10-år senere er hun fremdeles like nydelig. Mener da ikke bare utseendemessig, hun er bare ei tvers igjennom 100% flott dame. Håper den dag i dag på å en gang få hatt noen timer sammen bare for å være rundt henne. Da kunne jeg dødd lykkelig 😮💨 M50 Anonymkode: c7b38...e7b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde en greie i ung alder med ei flott jente, i mine øyne fremdeles den flotteste jeg noen gang har kjent. Ting falt fra hverandre pga min mangel på selvtillit. Noen lange forhold senere, har jeg fremdeles aldri sluttet å tenkt på henne. Er venner i SoMe, og flere 10-år senere er hun fremdeles like nydelig. Mener da ikke bare utseendemessig, hun er bare ei tvers igjennom 100% flott dame. Håper den dag i dag på å en gang få hatt noen timer sammen bare for å være rundt henne. Da kunne jeg dødd lykkelig 😮💨 M50 Anonymkode: c7b38...e7b Jeg har også ei sånn i fra ungdomsårene. Alt lå liksom til rette. Jeg var sjukt forelska og folk rundt oss både så og kommenterte at vi var perfekt for hverandre. Og vi var nok faktisk på ekte en skikkelig bra match. Men min mangel på selvtillit og initiativ på damefronten gjorde nok at det aldri ble noe. Årene gikk med studier andre steder osv. Jeg bor nå i en annen del av landet og hun er tilbake i hjembygda vår. Begge forsåvidt lykkelige familiefolk på hver vår kant. Men jeg tar meg rett som det er i å tenke på hvordan det kunne vært. Får fremdeles sommerfugler i magen om jeg går meg på henne på nærbutikken når jeg besøker bygda. Anonymkode: 124b9...74e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå