AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg er utkikk etter hudlege i Oslo-området. Sjekket priser hos Volvat som tar kr 2310 for 20 min konsultasjon. Er dette normal pris? noen som har erfaringer med gode hudlege i Oslo? Gjelder hovedsakelig akne. Anonymkode: 8a309...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 3. juli 2023 #2 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er utkikk etter hudlege i Oslo-området. Sjekket priser hos Volvat som tar kr 2310 for 20 min konsultasjon. Er dette normal pris? noen som har erfaringer med gode hudlege i Oslo? Gjelder hovedsakelig akne. Anonymkode: 8a309...271 Jeg går daglig forbi et av kontorene til DrDropinn og de reklamerer med hudlege til drøye 1100kr. Dog hvor mye det innebærer vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Del Skrevet 3. juli 2023 Bruk Oslo Hudlegesenter betalte 1500 kr for konsultasjon inkludert resept på krem Eventuelt Hudklinikken Jon Langeland. Betalte 1750 for konsultasjon inkludert laserbehandling. Var fornøyd der mens han levde, men etter to damer tok over når han døde har jeg ikke vært fornøyd. De har sikkert kunnskap og jeg hører andre pasienter i gangene takke og rose de, men jeg opplevde timene med de som en vare på løpende bånd der de ikke tok seg tid til å snakke med meg. Anonymkode: a06f7...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå