Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at vi fikk barn har det oppstått problemer. Sexen fungerer ikke mer. Vi har prøvd, men det ender bare med sur stemning, misfornøyde partnere og innser at den seksuelle kjemien ikke er helt på topp. Nå forbinder jeg sex mellom oss som noe negativt.

Han sier også at han føler ting ikke var som før, vi prater ikke sammen lengre, det er mye syting og surmuling om husarbeid og lignende.

Jeg har sterke seksuelle behov jeg ikke får dekket, men siden vi ikke får til sexen lengre har vi gitt hverandre frihet. Ingen av oss har tatt i bruk denne muligheten enda. Det frister, men jeg er redd vi bare går med på det fordi vi har en dårlig periode og at det kanskje i framtiden vil spise opp innvendig og det likevel blir slutt. Eller kanskje det er akkurat det vi trenger? 

Noen som kan gi noen råd?

Anonymkode: d6e5e...4a3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er barnet? Bruker du sex leketøy på deg selv

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er barnet? Bruker du sex leketøy på deg selv

Barnet er under 3 år. Bruker vibrator men det er god sex jeg savner. Og sikkert spenning.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Barnet er under 3 år. Bruker vibrator men det er god sex jeg savner. Og sikkert spenning.

Får dere barnefri? Har dere forsatt fare night? Har dere eks lørdag som deres dag..lage god mat,se film etc? 

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (3 minutter siden):

Får dere barnefri? Har dere forsatt fare night? Har dere eks lørdag som deres dag..lage god mat,se film etc? 

Innimellom men ikke ofte. Men føler vi har viklet oss inn i en for "ond sirkel" for å klare å komme ut av det igjen. Så vi tenker på om nye impulser og få litt avstand fra det kjente og A4 er løsningen.

AnonymBruker
Skrevet

Har dere mulighet til å reise bort en langhelg uten barn? 
Legg opp til romantikk og mye kvalitetstid og prøv å restarte sexlivet uten at det nødvendigvis trenger å være fokus?

Anonymkode: 1ab40...751

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Innimellom men ikke ofte. Men føler vi har viklet oss inn i en for "ond sirkel" for å klare å komme ut av det igjen. Så vi tenker på om nye impulser og få litt avstand fra det kjente og A4 er løsningen.

Hehe….

Sikker vei til skilsmisse iallefall. 

Hva med å begynne på FVK fremfor Tinder?

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å bestemme seg det.

Anonymkode: 93a6e...32f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere må nok ikke ha så høye forhåpninger... familie..og sex når det er mulig. Ja at livet kan være kjedelige...men slik er det når man får barn..vi har en på 4 år og 11 år og der blir lite sex. Lite søvn og dager som går i ett...

Har vi et spennende liv...nei...har vi er liv fylt med sex og spontanitet... nei...

Men elsker jrg familie min..ja... kunne jeg tenkt meg annet liv...nei.

Dere har et lite barn....det er ikke lett å. Are putte inn sex som er spennende og lenge...å være foreldre er slitsom...

Bare ikke gå fra hverandre pga lite sex...dere har et barn sammen...sex kan komme senere 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har dere mulighet til å reise bort en langhelg uten barn? 
Legg opp til romantikk og mye kvalitetstid og prøv å restarte sexlivet uten at det nødvendigvis trenger å være fokus?

Anonymkode: 1ab40...751

Langhelg kan vi ikke før neste år igjen. Høres veldig fristende ut.

Dere må nok ikke ha så høye forhåpninger... familie..og sex når det er mulig. Ja at livet kan være kjedelige...men slik er det når man får barn..vi har en på 4 år og 11 år og der blir lite sex. Lite søvn og dager som går i ett...

Har vi et spennende liv...nei...har vi er liv fylt med sex og spontanitet... nei...

Men elsker jrg familie min..ja... kunne jeg tenkt meg annet liv...nei.

Dere har et lite barn....det er ikke lett å. Are putte inn sex som er spennende og lenge...å være foreldre er slitsom...

Bare ikke gå fra hverandre pga lite sex...dere har et barn sammen...sex kan komme senere 

Men jeg vil ikke sitte og vente på sex når jeg er klar og ønsker god sex. Hvor lenge skal jeg vente? 4-5 år? Livet er nå.

• Hjerte 1
Skrevet

Det dere i alle fall må ta en grundig prat om er hvorvidt det er positivt for forholdet deres at dere velger å søke «nye impulser, avstand fra det kjente og og A4» hver for dere. Jeg har en følelse av at dere burde lett etter mulighetene til å gjøre det sammen isteden, men kan jo ikke svare for dere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men jeg vil ikke sitte og vente på sex når jeg er klar og ønsker god sex. Hvor lenge skal jeg vente? 4-5 år? Livet er nå.

Joda livet er nå ..men nå virker det som sex betyr mer en ditt barn. Trodde dere at etter dere fikk barn at livet dere hadde før ville fortsette? At dere ville ha et like spennende liv..fylt med sex

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Livet er da vel ærlig talt antagelig en 40-50-60 år til, gitt at dere er i alderen der man har treåringer. Hva er viktigst? Å gjøre jobben for en kjernefamilie som kan vare livet ut, eller å ha spennende sex akkurat nå?

Endret av Ananas.
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Ananas. skrev (3 minutter siden):

Det dere i alle fall må ta en grundig prat om er hvorvidt det er positivt for forholdet deres at dere velger å søke «nye impulser, avstand fra det kjente og og A4» hver for dere. Jeg har en følelse av at dere burde lett etter mulighetene til å gjøre det sammen isteden, men kan jo ikke svare for dere. 

Jeg føler ikke at vi har seksuell kjemi. Men vil ikke gjøre det slutt pga det. Ingen av oss vil.

Joda livet er nå ..men nå virker det som sex betyr mer en ditt barn. Trodde dere at etter dere fikk barn at livet dere hadde før ville fortsette? At dere ville ha et like spennende liv..fylt med sex

Jeg føler ikke at ens individuelle sexbehov kan sammenlignes med kjærlighet for barnet sitt. Jeg elsker ikke barnet mitt noe mindre av at jeg ønsker god sex på et individnivå.
Ja, jeg trodde kanskje det. Jeg vet ikke hva jeg trodde.

Ananas. skrev (4 minutter siden):

Livet er da vel ærlig talt i alle fall en 50-60 år til, gitt at dere er i alderen der man har treåringer. Hva er viktigst? Å gjøre jobben for en kjernefamilie som kan vare livet ut, eller å ha spennende sex akkurat nå?

Føler ikke det nødvendigvis er motsetninger på å beholde kjernefamilie eller ha spennende sexliv. Derfor hadde det vært interessant å høre det fra noen som har praktisert denne samlivsformen og hva det førte til.

Skrevet

Men ts

Hva er dine tanker? Skilles? Sp finner en elsker for å ha masse sex? 

Det vil jo forsatt være at du ikke får slik drømme sex om du skiller deg...da får du barnet 50 prosent....skal du da ha sex 50 prosent og barn 50 prosent?

Hva skjer etter 2-5 år...skal du ha elsker i disse årene? Skal du ha en eller flere? Hva vil barnet ditt se av dette?

Helt ærlig lurer hva ditt syn på din drømme liv nå er

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Livet er nå ja. Livet er ikke bare spenning og positivitet. Livet er nedturer og krangler. Om sex er viktigere enn å jobbe med ting og vente, for stabilitet, familieliv, og kjærlighet, har du mistet gangsyn tenker jeg. 

Anonymkode: 6bd82...00d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg føler ikke at vi har seksuell kjemi. Men vil ikke gjøre det slutt pga det. Ingen av oss vil.

Jeg føler ikke at ens individuelle sexbehov kan sammenlignes med kjærlighet for barnet sitt. Jeg elsker ikke barnet mitt noe mindre av at jeg ønsker god sex på et individnivå.
Ja, jeg trodde kanskje det. Jeg vet ikke hva jeg trodde.

Føler ikke det nødvendigvis er motsetninger på å beholde kjernefamilie eller ha spennende sexliv. Derfor hadde det vært interessant å høre det fra noen som har praktisert denne samlivsformen og hva det førte til.

Jeg kan si med 2 barn...vi har sex kanskje 2 ganger i året...vi har vært sammen i 20 år og elsker hverandre like mye. Og ja vi har hat 4 år med nesten 0 søv....og vanskelig mnd...mye sykdommer etc...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom dere i parterapi, lær dere å kommunisere ordentlig med hverandre, forplikt dere til å gjøre hver deres del av bestemte oppgaver med hus, hjem og barn. Snakk sammen om hva dere falt for ved den andre, minn dere selv på hvorfor det ble dere.

Følg opp parterapien. Bestem dere for at de neste to månedene skal dere hver dag være fysisk nær hverandre på en god måte, men ikke ha samleie. Hold rundt hverandre minimum en lang klem hver dag, masser hverandre litt, ligg inntil hverandre. Det skaper tilknytningshormoner i kroppen, så dere slik får drahjelp til å føle dere nærmere hverandre igjen. I tillegg kan det bygge opp større seksuell, positiv spenning mellom dere, fordi dere vet at i åtte uker fremover skal dere ikke ha samleie. Etter noen uker kan dere begynne å massere hverandre uten klær, mer i erigene soner, men ikke kjønnsorganer. Pirr, tiss, tenn hverandre, men unngå samleie. Si noe fint til hverandre hver dag, gjør minst en liten ting hver dag for den andre.

Er dere villige til å jobbe for ekteskapet og familien? I så fall kan dere fint finne tilbake til det gode kjæresteforholdet og sexlivet igjen, om dere begge jobber for det. Men dere trenger nok hjelp av parterapi for å lære å kommunisere bedre.

Anonymkode: a3735...319

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt uklart hva som ikke funker seksuelt. Hva er det som har endret seg konkret? Er det noe fysisk hos deg? Er det det at dere aldri får være uforstyrret lenge nok? Eller at stemningen generelt er dårlig?

Det høres veldig tåpelig ut å tro at å finne sex hos andre vil hjelpe når grunnleggende ting som kommunikasjon og samarbeid ikke fungerer. Når åpent forhold fungerer, er det fordi man er bunnsolide og har klare kjøreregler og snakker åpent og godt om det. Høres ut som om det vil bare introdusere enda en kilde til gnisninger mellom dere.

Anonymkode: 2ad0b...456

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde prioritert å fikse forholdet til mannen, istedenfor å springe på byen etter kuk. Forholdet til mannen din blir garantert ikke bedre av at du puler andre.

Småbarnslivet er tøft. Hold ut.

Anonymkode: 1f60c...724

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...