AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Hva gjør dere for å unngå hoggormbitt? Vi har akkurat vært en tur hos dyrlegen da valpen hoppet i et kratt rett ved stien, og landet på en skjult hoggorm. Jeg kan ikke skjønne hvordan vi kunne unngått det, men samtidig ønsker jeg jo ikke at hunden skal bli bitt flere ganger. (Det gikk fint med hunden, bittet var tørt - altså uten gift). Anonymkode: da7c7...0ac
Mardina Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Om jeg går i skogen, så tramper jeg i bakken med jevne mellomrom 😊 Har lest at det kan hjelpe. Ellers holder jeg øynene åpne og ser litt rundt meg, når jeg går 😊 Hunden min ble bitt for et par år siden, da han var ute alene i hagen. Vi fikk han heldigvis fort til dyrlegen og det gikk bra. Vet at hoggormen er fredet, men som hunde-eier er jeg IKKE begeistret for de dyrene der 😝 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 Gå foran og ha hunden i bånd når vi er i skogen. Huggorm-sesongen er omtrent like lang som båndtvang-sesongen😄 De er ufyselige kryp og jeg er alltid redd for at hunden skal bli bitt🫣 Unngår steder der jeg vet at det er mye orm. Anonymkode: f30fb...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå