AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Mulig jeg bare er sjalu, men hater at typen vil starte firma med ei ny «venninne». Jeg har møtt henne flere ganger og syntes hun er høylydt, irriterende, masete og klengete på kjæresten min. De ble venner på jobb et par år etter vi ble sammen. Hun ser veldig bra ut, trener og har vel strengt tatt mer til felles med han enn jeg har (føles det ut som for øyeblikket). Hun er veldig «på» og har invitert han på middag hjemme hos seg, stadig vekk på kafeer og løpeturer. Hun sender meldinger konstant, hver gang telefonen lyser er det en ny melding fra henne. Hun er visst veldig forelsket i en fyr og ser ikke ut til å ha noen andre venner enn kjæresten min å snakke med om dette. Jeg kjenner også denne fyren, men er overbevis om at han egentlig er homofil - så tror bare det er en unnskyldning. Nå har det toppet seg med en business ide fra henne. Typen kommer hjem fra kaffe og forklarer at de ønsket å se videre på dette sammen. Jeg vet dette er noe han har hatt lyst til lenge, og jeg backer 100% både med økonomisk og personlig støtte om det trengs - bare IKKE med henne. Dette føles som et mareritt, jeg vil ikke stanse han fra drømmen om å starte noe eget - men han vet godt at jeg ikke ønsker at det skal være med henne. Det er verdt å nevne at han ikke skjuler noe, er veldig åpen om alt se snakker om osv - men jeg syntes det er irriterende at de må ha SÅ mye kontakt… Hun vil ta en enda større del av livene våre og jeg er usikker på om det vil funke for meg i lengden (vi har vært sammen i 4 år, har det ellers helt supert). Trenger litt tanker og råd - vet ikke om jeg er irrasjonell eller om det faktisk er innafor å kjenne på frustrasjon her. Anonymkode: 98e6f...423 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Har du spurt hva han vil synes dersom du får en singel "kompis" og dere har like ofte kontakt, deler hobbyer og trener sammen, slik som de to? Er dere mye sammen dere tre? Sender hun feks julekort til DERE, eller dreier alt seg om han fra hennes side? Anonymkode: 72d63...3df 8 3
Sjalu Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du spurt hva han vil synes dersom du får en singel "kompis" og dere har like ofte kontakt, deler hobbyer og trener sammen, slik som de to? Er dere mye sammen dere tre? Sender hun feks julekort til DERE, eller dreier alt seg om han fra hennes side? Anonymkode: 72d63...3df Ja, han skjønner at jeg syntes det er rart - han beskriver henne som en søster. De er begge veldig smarte på hvert sitt område, og de hadde helt sikkert fått til noe bra sammen. Jeg er bare veldig forsynt allerede, tror ikke det blir bedre om de skal jobbe så tett i tillegg. Vi er ikke sammen bare oss 3, men har noen felles vennepar (hun har alltid vært den single i gjengen, er veldig utadvendt - så har automatisk blitt en del av den gjengen som tidligere var kollegaer). Det er alltid han hun inviterer på tur, kaffe, middag osv med mindre resten av gjengen også skal. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 Starte firma som gjør hva? Hvis han tilbringer mer tid alene med henne enn med deg ville jeg tatt opp at dette er et problem. Anonymkode: f861e...463 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Mulig jeg bare er sjalu, men hater at typen vil starte firma med ei ny «venninne». Jeg har møtt henne flere ganger og syntes hun er høylydt, irriterende, masete og klengete på kjæresten min. De ble venner på jobb et par år etter vi ble sammen. Hun ser veldig bra ut, trener og har vel strengt tatt mer til felles med han enn jeg har (føles det ut som for øyeblikket). Hun er veldig «på» og har invitert han på middag hjemme hos seg, stadig vekk på kafeer og løpeturer. Hun sender meldinger konstant, hver gang telefonen lyser er det en ny melding fra henne. Hun er visst veldig forelsket i en fyr og ser ikke ut til å ha noen andre venner enn kjæresten min å snakke med om dette. Jeg kjenner også denne fyren, men er overbevis om at han egentlig er homofil - så tror bare det er en unnskyldning. Nå har det toppet seg med en business ide fra henne. Typen kommer hjem fra kaffe og forklarer at de ønsket å se videre på dette sammen. Jeg vet dette er noe han har hatt lyst til lenge, og jeg backer 100% både med økonomisk og personlig støtte om det trengs - bare IKKE med henne. Dette føles som et mareritt, jeg vil ikke stanse han fra drømmen om å starte noe eget - men han vet godt at jeg ikke ønsker at det skal være med henne. Det er verdt å nevne at han ikke skjuler noe, er veldig åpen om alt se snakker om osv - men jeg syntes det er irriterende at de må ha SÅ mye kontakt… Hun vil ta en enda større del av livene våre og jeg er usikker på om det vil funke for meg i lengden (vi har vært sammen i 4 år, har det ellers helt supert). Trenger litt tanker og råd - vet ikke om jeg er irrasjonell eller om det faktisk er innafor å kjenne på frustrasjon her. Anonymkode: 98e6f...423 Kan ikke du starte noe sammen med kjæresten din? 🥰 Anonymkode: dcada...994
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mulig jeg bare er sjalu, men hater at typen vil starte firma med ei ny «venninne». Jeg har møtt henne flere ganger og syntes hun er høylydt, irriterende, masete og klengete på kjæresten min. De ble venner på jobb et par år etter vi ble sammen. Hun ser veldig bra ut, trener og har vel strengt tatt mer til felles med han enn jeg har (føles det ut som for øyeblikket). Hun er veldig «på» og har invitert han på middag hjemme hos seg, stadig vekk på kafeer og løpeturer. Hun sender meldinger konstant, hver gang telefonen lyser er det en ny melding fra henne. Hun er visst veldig forelsket i en fyr og ser ikke ut til å ha noen andre venner enn kjæresten min å snakke med om dette. Jeg kjenner også denne fyren, men er overbevis om at han egentlig er homofil - så tror bare det er en unnskyldning. Nå har det toppet seg med en business ide fra henne. Typen kommer hjem fra kaffe og forklarer at de ønsket å se videre på dette sammen. Jeg vet dette er noe han har hatt lyst til lenge, og jeg backer 100% både med økonomisk og personlig støtte om det trengs - bare IKKE med henne. Dette føles som et mareritt, jeg vil ikke stanse han fra drømmen om å starte noe eget - men han vet godt at jeg ikke ønsker at det skal være med henne. Det er verdt å nevne at han ikke skjuler noe, er veldig åpen om alt se snakker om osv - men jeg syntes det er irriterende at de må ha SÅ mye kontakt… Hun vil ta en enda større del av livene våre og jeg er usikker på om det vil funke for meg i lengden (vi har vært sammen i 4 år, har det ellers helt supert). Trenger litt tanker og råd - vet ikke om jeg er irrasjonell eller om det faktisk er innafor å kjenne på frustrasjon her. Anonymkode: 98e6f...423 Hvorfor lar du han trene og gå på kafeer med henne? 🤦♂️ Anonymkode: dcada...994 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 Fortell han at han er nødt til å justere kontakten med henne, holde det mer formellt og kollegialt, ikke SÅ mye kontakt på privaten. Helt greit å sette grenser her og fortelle hva du er komfortabel med og ikke! Anonymkode: 59992...b4e 3 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Skrevet 3. juli 2023 Mulig noen syntes jeg er kontrollerende nå, men jeg hadde ikke godtatt det. Uansett hvor mye man stoler på kjæresten sin så kan man aldri vite. Anonymkode: 2c1dd...2a7 6 3
Sjalu Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Starte firma som gjør hva? Hvis han tilbringer mer tid alene med henne enn med deg ville jeg tatt opp at dette er et problem. Anonymkode: f861e...463 De skal starte franchise med nytt konsept innenfor trening. Begge tenker også å være instruktører sammen. Dette er da etter hundrevis av timer med planlegging..
Sjalu Skrevet 3. juli 2023 #10 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mulig noen syntes jeg er kontrollerende nå, men jeg hadde ikke godtatt det. Uansett hvor mye man stoler på kjæresten sin så kan man aldri vite. Anonymkode: 2c1dd...2a7 Nei, jeg stoler på han i bunn. Men to attraktive mennesker kan plutselig bli noe mer om man er alt for mye rundt hverandre? 🤷🏽♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #11 Skrevet 3. juli 2023 De har garantert noe på gang og at hun liksom er forelska i en annen fyr lukter så jævlig piss på lang vei.. Våkn opp!! Anonymkode: bec60...7bb 4 4
Sjalu Skrevet 3. juli 2023 #12 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fortell han at han er nødt til å justere kontakten med henne, holde det mer formellt og kollegialt, ikke SÅ mye kontakt på privaten. Helt greit å sette grenser her og fortelle hva du er komfortabel med og ikke! Anonymkode: 59992...b4e Ja, jeg har sagt det tidligere. Problemet er at det roer seg i noen uker, så er det pån igjen. Han har sagt til henne at jeg syntes det er ukomfortabelt at hun er så klengete og hun sier hun skjønner, men jeg føler ikke det gjøres noe med…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #13 Skrevet 3. juli 2023 Sjalu skrev (1 minutt siden): Nei, jeg stoler på han i bunn. Men to attraktive mennesker kan plutselig bli noe mer om man er alt for mye rundt hverandre? 🤷🏽♀️ Er akkurat det… Han forstår det kanskje ikke selv ennå heller. Anonymkode: 2c1dd...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #14 Skrevet 3. juli 2023 2 minutter siden, Sjalu said: De skal starte franchise med nytt konsept innenfor trening. Begge tenker også å være instruktører sammen. Spar pengene dine du. 1 minutt siden, Sjalu said: Han har sagt til henne at jeg syntes det er ukomfortabelt at hun er så klengete og hun sier hun skjønner, men jeg føler ikke det gjøres noe med… Det er han som må sette grenser ovenfor henne, og du som må sette grenser ovenfor ham. Fordi han er i et forhold er det ingen grunn til at han jevnlig er hjemme alene hos henne, eller bruker mer tid på henne enn på deg. Anonymkode: f861e...463 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #15 Skrevet 3. juli 2023 Dette hadde jeg ALDRI funnet meg i!! Fy søren så tålmodig du er, TS. Anonymkode: c6bdc...6c3 5 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #16 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor lar du han trene og gå på kafeer med henne? 🤦♂️ Anonymkode: dcada...994 Lar, faktisk. Måtte le litt. En lar ikke en voksen mann gjøre en dritt. Mon tro hva reaksjonene hadde vært om det spørsmålet ble stilt til han, om henne. Anonymkode: a4149...ce9 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #17 Skrevet 3. juli 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Dette hadde jeg ALDRI funnet meg i!! Fy søren så tålmodig du er, TS. Anonymkode: c6bdc...6c3 Faktisk enig. Jeg hadde snakket tydelig med han for lenge siden. Du har absolutt all grunn til å reagere TS! Anonymkode: 3072f...f20 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #18 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lar, faktisk. Måtte le litt. En lar ikke en voksen mann gjøre en dritt. Mon tro hva reaksjonene hadde vært om det spørsmålet ble stilt til han, om henne. Anonymkode: a4149...ce9 Ja bare le. Han får gjøre hva han vil da, så får han regne med å bli singel og. For det er nemlig ikke naturlig å gå på kafeer med bare deg og en annen dame når man er i forhold som om man er på date. Trene sammen og er jo veldig intimt mellom 2. Hvis ikke du skjønner det, så må jeg og le. Anonymkode: dcada...994 1 2
Ishavsrøya Skrevet 3. juli 2023 #20 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dette hadde jeg ALDRI funnet meg i!! Fy søren så tålmodig du er, TS. Anonymkode: c6bdc...6c3 😂😂😂tenkte jeg også. Hadde dratt for lenge siden hvis kjæresten min hadde behov for en sånm vennine 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå