AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Del Skrevet 3. juli 2023 Reise til Sharm El Sheikh med barn? Hvis nei, hvorfor ikke? Anonymkode: 3db0b...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Del Skrevet 3. juli 2023 Man reiser ikke til Tyrkia. Litt googeling forteller deg hvorfor. Anonymkode: bc281...bf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man reiser ikke til Tyrkia. Litt googeling forteller deg hvorfor. Anonymkode: bc281...bf4 Sharm el Sheik er ikke Tyrkia 😂 Det er mye russere der, og egypterne er ikke hyggelige. Men hvis dere holder dere på hotellet går det bra, bra bademuligheter er det også! Anonymkode: 9bddf...1f4 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sharm el Sheik er ikke Tyrkia 😂 Det er mye russere der, og egypterne er ikke hyggelige. Men hvis dere holder dere på hotellet går det bra, bra bademuligheter er det også! Anonymkode: 9bddf...1f4 🤣 mente Egypt. #flau.no Anonymkode: bc281...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Del Skrevet 3. juli 2023 Slitsomme lokale, slitsomme turister, økt risiko for magesjau, trafikkulykker og terror. Vært der en gang, kommer ikke til å gjenta det. Pent vær, da. Anonymkode: 6c056...fc7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Del Skrevet 3. juli 2023 Ts her. Var der for 13 år siden, så husker liksom ikke helt hvordan det var. Syntes ikke det var noe ille der, men tenkte jo aldri på hvordan det ville vært der med barn den gang. Det er snakk om all inclusive, så kommer ikke til å valse så mye rundt utenfor hotellområdet ser jeg for meg.. Anonymkode: 3db0b...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Del Skrevet 3. juli 2023 Var i Hurghada med barna for 14 år siden omtrent, og det var fint så lenge vi var på hotellet. Trivdes ikke ute i gatene. Men allerede da var det mye russere der, og aner ikke noe om oppførselen deres nå, men da var det frekt og utrivelig.... Selve strendene og været er jo fantastisk, men vi har ikke reist tilbake til Egypt, for å si det sånn. Anonymkode: a29a3...564 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Man reiser ikke til Tyrkia. Litt googeling forteller deg hvorfor. Anonymkode: bc281...bf4 Hva sikter du til da? Anonymkode: 3db0b...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Del Skrevet 3. juli 2023 Sharm el Sheik er et sted jeg aldri skal tilbake til! Plagsomme lokale, skikkelig innpåslitne. Kun ute etter å lure penger ut av deg. Masse uoppdragne russere overalt. Anonymkode: c40f0...63a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ts her. Var der for 13 år siden, så husker liksom ikke helt hvordan det var. Syntes ikke det var noe ille der, men tenkte jo aldri på hvordan det ville vært der med barn den gang. Det er snakk om all inclusive, så kommer ikke til å valse så mye rundt utenfor hotellområdet ser jeg for meg.. Anonymkode: 3db0b...373 Hvis dere uansett skal reise med all inclusive så kan dere jo velge å reise en plass som er tryggere uten å merke forskjellen... Hadde aldri valgt å ta med barn til Egypt. Anonymkode: 12040...5d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #11 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis dere uansett skal reise med all inclusive så kan dere jo velge å reise en plass som er tryggere uten å merke forskjellen... Hadde aldri valgt å ta med barn til Egypt. Anonymkode: 12040...5d2 Ja, jeg er for så vidt enig. For min del kunne jeg heller dratt til Kanariøyene, men det er spandert tur av svigerfamilien, og de mener vi er hysteriske når vi sier hva vi mener.. Anonymkode: 3db0b...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #12 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg er for så vidt enig. For min del kunne jeg heller dratt til Kanariøyene, men det er spandert tur av svigerfamilien, og de mener vi er hysteriske når vi sier hva vi mener.. Anonymkode: 3db0b...373 Vel, mtp at UD fraråder reiser til Nord-Sinai og Sharm El Sheikh ligger på Sinai-halvøyen så hadde det vært god nok grunn for meg. De vet hvor de skal ramme om de skal få oppmerksomhet og ingenting gir oppmerksomhet som angrep på turister... Anonymkode: 12040...5d2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #13 Del Skrevet 3. juli 2023 Nei. Finnes masse bra all inclusive i f.eks Spania og Hellas. Vi hadde nylig med våre to barn på all inclusive på Rhodos, der var veldig fint. Skal dere ikke bevege dere utfor hotellområdet er det ikke nødvendig å ta risikoen med å dra til Egypt Anonymkode: 03b85...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #14 Del Skrevet 4. juli 2023 Egypt er ikke verdt det. Man må oppholde seg på hotellet døgnet rundt, og hotellene er ikke en gang så bra. Vil ikke anbefale Sharm el Sheik til noen, med eller uten barn. Anonymkode: 7ccb9...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #15 Del Skrevet 4. juli 2023 Jeg hadde det fint i Sharm - men vi var en gjeng unge voksne som dro sammen. Var mye på hotellet/stranda på dagtid, snorklet og så sine fisker. På kveldstid tok vi taxi inn til den livlige bydelen der de lokale var - de som jobbet på hotellene og slikt. Husker det som veldig spennende, vi spiste på lokale matsjapper (uten å bli syke) og røykte vannpipe. Den beste opplevelsen var da vi fant noen som kjørte oss til Dahab, flere timer i en sliten taxi gjennom ørkenen. Dette var ca 20 år siden. Da var Dahab et bohemsk paradis fullt av backpackere og snorklere, og vi bestemte oss på impuls for å overnatte der et par netter. Når dere har fått billetter, ville jeg selvfølgelig dratt. Men med barn er det nok lurest å ha et stort hotell som man kan holde seg på mesteparten av tiden. Eller så kan det bli veldig slitsomt, for de henger seg på deg og maser om at du skal kjøpe noe hvis du går forbi et marked/utsalg av noe slag. Hotellene tilbyr mange utflukter, som det sikkert er OK å bli med på. Ei i vårt reisefølge sov en natt ute i ørkenen i nomadetelt, for eksempel. Anonymkode: 8f890...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #16 Del Skrevet 4. juli 2023 Helt fantastisk å snorkle der. Jeg bodde på et hotell i Sharm, og lever enda på den opplevelsen under havet. Anonymkode: a2895...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #17 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 3.7.2023 den 21.07): Man reiser ikke til Tyrkia. Litt googeling forteller deg hvorfor. Anonymkode: bc281...bf4 Haha. Google forteller deg vel også at Sharm er i Egypt og ikke Tyrkia. Når det er sagt. Jeg synes Sharm er masete, litt skittent og det er fullt av nyrike russere. Da vi var der var de (russerne) ofte fulle, brautende og masete. Egypterne også masete og pushet på at vi skulle kjøpe ting av dem. «Why you dont want to buy this to the baby» mens de dytta souvenirer i hendene til ungene. Fremmede på gata og på flyplassen dreiv og tok på håret til ungene også. Nei takk. Det er for freidig og pushy for meg. Liker Eilat mye bedre om man skal ned i det området der. Anonymkode: d45d5...3ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #18 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha. Google forteller deg vel også at Sharm er i Egypt og ikke Tyrkia. Når det er sagt. Jeg synes Sharm er masete, litt skittent og det er fullt av nyrike russere. Da vi var der var de (russerne) ofte fulle, brautende og masete. Egypterne også masete og pushet på at vi skulle kjøpe ting av dem. «Why you dont want to buy this to the baby» mens de dytta souvenirer i hendene til ungene. Fremmede på gata og på flyplassen dreiv og tok på håret til ungene også. Nei takk. Det er for freidig og pushy for meg. Liker Eilat mye bedre om man skal ned i det området der. Anonymkode: d45d5...3ed Åja, glemte magesjau som satt i lenge etter hjemreise. Anonymkode: d45d5...3ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #19 Del Skrevet 5. juli 2023 Google haiangrep i Sharm El Sheikh. Det alene er god nok grunn til å styre unna. Anonymkode: bcfe1...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #20 Del Skrevet 5. juli 2023 Har ikke vært der, men har vært andre steder i Egypt. Jeg ville aldri dratt dit med barn. Eller som kvinne. Egyptiske menn har veldig lite respekt for kvinner, i alle fall utenlandske kvinner. Ikke alle, selvsagt, men foruroligende mange . Anonymkode: 7d3f1...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå