Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trist..
Skrevet

Til helga skal jeg på en hyttetur sammen med en jeg har drevet sammen med i et par mnd, vi er ikke sammen enda men ting begynner jo å "spisse" seg til litt! har blitt utrolig usikker nå, usikker på den måten at jeg har det kjempebra sammen med han, tenker mye på han og gleder meg skikkelig til hver gang jeg ser han..men vet ikke om jeg føler så mye:(....har vert i et kjempevannskelig samboerforhold for to år siden, å vet nesten ikke om jeg er så usikker på grunn av det at jeg ikke tør å slippe følelsene løs, eller om det rett å slett ikke er noen følelse der :tristbla: ...men har det jo skikkelig bra sammen med han og tenker på han hele tiden! syns dette er vannskelig, har jo drevet på i to mnd nå så burde vell kanskje føle noe snart?. bare lurer på hvordan dere følte osv når dere traff den dere er sammen med nå?? vet nesten ikke hvordan det føles skal føles lengre..

er nesten usikker på hele hytteturen:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting trenger vel ikke å bli avgjort på denne hytteturen?? Dra og se hva du føler. Prøv å slappe av og se hvordan du har det sammen med han. Og om det skulle bli til at dere blir sammen etterhvert er det jo aldri forsent og snu dersom du senere skulle finne ut at det ikke fungerer alikevel. Uansett er det jo viktig å spille med åpne kort ovenfor han slik at han ikke får falske forhåpninger. Si det som det er til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...