AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 Har en 8 åring selv etter mifegyne. Frisk og rask 😅🥰 Anonymkode: 6560b...f2e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har en 8 åring selv etter mifegyne. Frisk og rask 😅🥰 Anonymkode: 6560b...f2e Spesielt 🥲 Anonymkode: 181fa...9ab
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spesielt 🥲 Anonymkode: 181fa...9ab Ikke egentlig. Angret som en hund da jeg tok mifegyne. de sjekket på ultralyd dagen resten skulle gjenomføre. Livlig gutt. tett oppfølging i etterkant. Og fantastisk gutt jeg forguder. Så nei, ikke så unikt. Flere som har overlevd. Derfor de alltid bør dobbelt sjekke med ultralyd når resten av aborten skal fullføres. Gjort mye research på mifegyne i ettertid. Anonymkode: 6560b...f2e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke egentlig. Angret som en hund da jeg tok mifegyne. de sjekket på ultralyd dagen resten skulle gjenomføre. Livlig gutt. tett oppfølging i etterkant. Og fantastisk gutt jeg forguder. Så nei, ikke så unikt. Flere som har overlevd. Derfor de alltid bør dobbelt sjekke med ultralyd når resten av aborten skal fullføres. Gjort mye research på mifegyne i ettertid. Anonymkode: 6560b...f2e Livlig gutt? Da var du jo rimelig langt på vei.. jeg aborterte noen timer etter jeg fikk mifegyn nemlig. Var 7 uker på vei. Anonymkode: 181fa...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå