Rødstrupa Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Angrer du? Har du hatt mange du angrer på av ulike grunner?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Har aldri hatt «ons». Er bare ikke interessant å skulle ha sex med en eller annen random. Anonymkode: cb02e...5bd 6
RockyRose Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 Mange. Angrar på dei fleste, fordi det gav meg ingenting. Men eg var ung singel og på leit etter forhold 🤷♀️ 6 1
Bubo Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 Noen, angrer ikke. Noen få, var heller ikke bra, men førte til at vi møttes igjen. Et utviklet seg til et fag tastisk KK forhold. Angrer ikke på det jeg har gjort. Kan evt angre på noe jeg ikke har gjort.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 Har hatt flere, noen helt fantastiske, noen kunne jeg klart meg uten Anonymkode: c6a8a...541 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 Maaaaange. Angrer bare på en. Viste seg å være en gæren nyliberal. Anonymkode: c6853...c22 2
Sølvi Normalbakken Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 Rødstrupa skrev (4 timer siden): Angrer du? Har du hatt mange du angrer på av ulike grunner? Ut fra alderen min vil jeg si jeg har hatt mange ja. Både dårlige og bra, men egentlig aldri angra på et ligg, men noen gang her jeg angra på at jeg valgte å bli den som var kjekkest fremfor den som virka kåtest.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Skrevet 3. juli 2023 Sølvi Normalbakken skrev (2 minutter siden): Ut fra alderen min vil jeg si jeg har hatt mange ja. Både dårlige og bra, men egentlig aldri angra på et ligg, men noen gang her jeg angra på at jeg valgte å bli den som var kjekkest fremfor den som virka kåtest. Hehe ..... kjenner igjen den, nå har jeg lært Anonymkode: fb06b...096
Gjest Kruzpe Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 Jeg har aldri hatt ons (kommer aldri til å ha det heller) Jeg er sikkert gammeldags for mange, men jeg mener at sex er noe intimt man deler med en man er glad i.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Skrevet 3. juli 2023 Hatt en del ons ja. Har mistet tellingen. Angrer på et par siden det ikke var særlig bra sex. Men de andre var digg sex, og dermed ingenting å angre på, siden det kun var sex jeg var ute etter. Anonymkode: 6cd73...e6a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #11 Skrevet 3. juli 2023 Har hatt et par (skjedd med to menn) one night stands med menn jeg kjente fra før og hadde kjent og likt lenge, det ble bare one night fordi sexen var dårlig. Har initiert andre one night stands (aldri med fremmede men kompiser/bekjente) men som har blitt forhold eller fuckfriends fordi sexen var bra Anonymkode: a4603...09c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #12 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hatt et par (skjedd med to menn) one night stands med menn jeg kjente fra før og hadde kjent og likt lenge, det ble bare one night fordi sexen var dårlig. Har initiert andre one night stands (aldri med fremmede men kompiser/bekjente) men som har blitt forhold eller fuckfriends fordi sexen var bra Anonymkode: a4603...09c Kan jo legge til at jeg aldri hadde ligget med noen fremmede. Det er jeg sikker på hadde blitt fiasko Anonymkode: a4603...09c
Sølvi Normalbakken Skrevet 3. juli 2023 #13 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hehe ..... kjenner igjen den, nå har jeg lært Anonymkode: fb06b...096 Ja, men vil jo heller en som virkelig er kåt og som ønsker å holde på hele natta. Jeg liker ofte å ligge med menn som egentlig ikke tror de har sjans på meg. For da gir de gjerne litt ekstra.
feliek54 Skrevet 4. juli 2023 #14 Skrevet 4. juli 2023 (endret) Rødstrupa skrev (16 timer siden): Angrer du? Har du hatt mange du angrer på av ulike grunner? Jeg har hat 10 ONS med forskjellige damer i alder fra 26 til 56 og jeg vil si uten tvil alle har vert vellykket. Angrer ingen treff. Men har også møtte noen FF for flere gange og det og var fint, Men dessverre lit for lenge siden den siste, Er ikke lett å få kontakt lenger. mulig jeg er på feil chat nå. Drømmer ofte om en nye ONS med ei men kan også tenke meg et par(m/d) Endret 4. juli 2023 av feliek54
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #15 Skrevet 4. juli 2023 feliek54 skrev (1 time siden): mulig jeg er på feil chat nå. Godt observert. Du er på et forum. Med regler, attpåtil. Anonymkode: c94ce...14c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #16 Skrevet 4. juli 2023 Aldri hatt. Hadde ikke gitt meg noe. Anonymkode: 8dad1...c49 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #17 Skrevet 4. juli 2023 I min situasjon vil jeg si ONS var vellykket fordi jeg gikk så lenge uten å ha fått oppleve nærkontakt med kvinner at jeg gav opp på drømmen at jeg kom til å finne meg en kvinne som både ville være forelsket i meg og være den første jeg hadde hatt sex med. Alle vennene mine hadde kjærester eller var regelmessig seksuelt aktive og følte meg patetisk at jeg var den eneste som ikke gjorde det samme. Bodde nesten rett over gaten hvor det ble holdte en festival, målet mitt var at etter festivalen skulle jeg ha hatt sex. Var utrolig nervøs, så møtte vi en gjeng med kvinner som hadde diverse med seg, var ikke giret å prøve de mer ekstreme noen av de andre tok. Jeg tok bare to trekk og alt av usikkerhet forsvant følte meg bare rolig, avslappet som om at ingenting jeg gjorde feil betydde noe. Hun som holdt den for meg, tok et trekk selv og pustet det inn i meg før vi begynte å kline. Etter en halvtime spurte jeg rett ut om hun ville bli med meg hjem, min beste venn og kjæresten hans prøvde noe annet og ville absolutt være med, heldigvis hadde de vett nok til å holde seg i stuen mens jeg og denne randome kvinnen tok soverommet. Det var en helt fantastisk opplevelse, tidsperspektivet mitt er ikke helt til å stole på, men tror vi holdt på med forspill i ca en halvtime og fikk mye nytelse av å bare berør kroppene til hverandre med hender og munn uten et direkte formål. Når det ble tid for mer innrømte jeg at dette var min første gang, uten å være usikker og nervøs, ba jeg henne om å isteden si ifra når noe ikke føltes godt eller kunne blitt gjort bedre. Det hadde nok blitt ødelagt hvis hun hadde reagert, siden hun tok det med ro uten å gjøre det om til en ting, viste meg hva jeg skulle gjøre. Er det et minne jeg komme til å bære med meg resten av livet som et av de mest positive tingene som har skjedd meg. Riktig nok var det ONS i nesten to dager da vi fortsatte i edru tilstand nesten morgen, drakk litt på festivalen og hadde oss igjen tils hun måtte ta toget dagen etter. Jeg tror ikke uten den opplevelsen at jeg ville hatt videre suksess. Det hjalp at jeg fikk større selvtillit og begynte å våge å flørte, ikke bare snakke med kvinner jeg var interessert i som om de var venner. For å så håpe at de kom til å bli interessert i meg og ta steget. Det virker også som at det hjalp å få kvinner interessert, etter de hadde sett meg med andre kvinner ute på byen. Hadde tre til ONS kort etter hverandre, hvor to av dem ble sommerflørt FFer. Før jeg så fikk min første kjæreste den høsten. Det er selvfølgelig bedre sex med noen man har sex med i lengre periode, og føles det enda bedre når sterke følelser er involvert. Men uten ONS ville det neppe aldri skjedd. Anonymkode: ba342...f7a
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #18 Skrevet 4. juli 2023 Har hatt en del ONS og som regel har det vært deilig sex. Selvsagt noen jeg kunne vært foruten, men tenker ikke noe på det. Anonymkode: 21174...754
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #19 Skrevet 4. juli 2023 Hatt rundt 10. Angrer ikke på noen. Husker ikke (eller lærte aldri) navnet på én eneste en av dem. Anonymkode: 01535...518
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #20 Skrevet 4. juli 2023 Altfor mange - men det er "bare" knulling. Null intimitet. Orgasme som oftest. Anonymkode: cdffd...a4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå