Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 Inspirert av andre tråder om solpudder fant jeg ut at det er på tide å bytte solpudderet mitt. Jeg har et gammelt et fra Dior nr. 744 tror jeg, som ikke er så bra til min farge. Jeg er lys i huden, litt rosa. Har vært og sett i parfymerier i dag, og fikk forskjellige anbefalinger. Har mye sminke fra Chanel som jeg er fornøyd med og kunne derfor tenke meg Chanel, eller guerlain som jeg har hørt mye om. Ble anbefalt Chanel nr. 22 og Guerlain nr. 20. Høres dette ut som farger som kan passe min hud? Synes det er så vanskelig å se hva som passer meg.
Shoegal Skrevet 12. januar 2006 #2 Skrevet 12. januar 2006 Kunne du ikke for eksempel få sminket halve ansiktet med hver? Da ser du sikkert hva som blir penest Og hvis du ikke ser hva som passer best, har sikkert parfymeridama en mening
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #3 Skrevet 13. januar 2006 Jeg liker solpudderet fra Chanel, men synes kanskje det har for mye shimmer til hverdagsbruk..
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #4 Skrevet 13. januar 2006 Jeg kjøpte Guerlain. Synes Chanel hadde for mye shimmer, ja.
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2006 #5 Skrevet 13. januar 2006 Jeg ble lurt i utlandet til å kjøpe et solpudder fra MAC. I dagslys så jeg ut som en juletrekule, så jeg raste rett ut og kjøpte Guerlain igjen. Hvis man vil ha et helt matt solpudder med veldig fin farge, er det pressede solpudderet fra Body Shop helt supert.
Shoegal Skrevet 13. januar 2006 #6 Skrevet 13. januar 2006 Jeg kjøpte forøvrig nytt Guerlain-solpudder i dag, og er strålende fornøyd igjen
viren Skrevet 14. januar 2006 #7 Skrevet 14. januar 2006 Jeg har ikke hatt Chanel så kan ikke sammenlikne, men jeg er strålende fornøyd med mitt #20 Guerlain solpudder
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2006 #8 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Jeg kjøpte det fra Chanel, og er veldig fornøyd Endret 14. januar 2006 av Marillia
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #9 Skrevet 14. januar 2006 Har prøvd mitt Guerlain nr. 20 i dag, og det er supert! knallfin farge og lett å legge. Jeg er en ny fan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå