Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av andre tråder om solpudder fant jeg ut at det er på tide å bytte solpudderet mitt. Jeg har et gammelt et fra Dior nr. 744 tror jeg, som ikke er så bra til min farge. Jeg er lys i huden, litt rosa.

Har vært og sett i parfymerier i dag, og fikk forskjellige anbefalinger. Har mye sminke fra Chanel som jeg er fornøyd med og kunne derfor tenke meg Chanel, eller guerlain som jeg har hørt mye om. Ble anbefalt Chanel nr. 22 og Guerlain nr. 20. Høres dette ut som farger som kan passe min hud? Synes det er så vanskelig å se hva som passer meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du ikke for eksempel få sminket halve ansiktet med hver? Da ser du sikkert hva som blir penest :)

Og hvis du ikke ser hva som passer best, har sikkert parfymeridama en mening ;)

Skrevet

Jeg liker solpudderet fra Chanel, men synes kanskje det har for mye shimmer til hverdagsbruk..

Skrevet

Jeg kjøpte Guerlain. Synes Chanel hadde for mye shimmer, ja.

Skrevet

Jeg ble lurt i utlandet til å kjøpe et solpudder fra MAC. I dagslys så jeg ut som en juletrekule, så jeg raste rett ut og kjøpte Guerlain igjen. Hvis man vil ha et helt matt solpudder med veldig fin farge, er det pressede solpudderet fra Body Shop helt supert. :)

Skrevet

Jeg kjøpte forøvrig nytt Guerlain-solpudder i dag, og er strålende fornøyd igjen :)

Skrevet

Jeg har ikke hatt Chanel så kan ikke sammenlikne, men jeg er strålende fornøyd med mitt #20 Guerlain solpudder :)

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte det fra Chanel, og er veldig fornøyd :)

Endret av Marillia
Skrevet

Har prøvd mitt Guerlain nr. 20 i dag, og det er supert! knallfin farge og lett å legge. Jeg er en ny fan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...