Gå til innhold

Jeg har nettopp kanskje ødelagt med han jeg holder på med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa nettopp til han jeg holder på med at jeg ble voldtatt for en måned siden, jeg er livredd for svaret og livredd for om han i det hele tatt svarer. Men føler meg samtidig så ekstremt lettet, selvom jeg vet at jeg mest sannsynlig har ødelagt det med han. For har ikke fått kontakt med han i hele dag heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lureste er å vente til dere blir bedre kjent før du åpner deg opp. Fortalte du det tidlig til ham?

Skrevet

Utrolig leit å høre at du har opplevd å bli voldtatt. 

Kan jo være at han må tenke litt igjennom hva han vil svare deg. Det er en alvorlig ting å få dumpet i fanget sånn helt uten videre, og det er jo en melding som krever et gjennomtenkt svar. 

Om du ikke hører fra han igjen, så får du tenke at det var like greit. Det er hans tap.

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Så leit å høre ts, jeg håper det går bedre med deg. 

Anonymkode: 41c5e...9ea

AnonymBruker
Skrevet
Kathrinee skrev (1 time siden):

Jeg sa nettopp til han jeg holder på med at jeg ble voldtatt for en måned siden, jeg er livredd for svaret og livredd for om han i det hele tatt svarer. Men føler meg samtidig så ekstremt lettet, selvom jeg vet at jeg mest sannsynlig har ødelagt det med han. For har ikke fått kontakt med han i hele dag heller.

Når det bare er en måned siden du opplevde det, så tenker jeg det er greit å si det. Om han ikke svarer, så vær å snill ikke ta det personlig, det sier mer om han enn deg.

Det er forferdelig å oppleve voldtekt 💔

Anonymkode: e8ddf...9dd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

DU har ikke ødelagt noen ting. Om daten din ikke tåler dette så er det han som ødelegger. 

Anonymkode: 9dc6d...6a7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn har voldtektsfantasier. Du har gjort ham en tjeneste!

Anonymkode: 6ec37...f56

AnonymBruker
Skrevet

Til neste gang kan du tenke over at det ikke er alle som er komfortable med å få høre om overgrep eller alvorlige traumer.

«Han jeg holder på med» er sjeldent den riktige personen å snakke om så alvorlige temaer med.

Først må vedkommende ha fortjent din tillit, og så må du spørre om de faktisk er interessert og komfortable med å høre om det.

Anonymkode: cf660...5d7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det som er greien er at første gang han var med meg hjem snakket vi om det, men ja da benektet det. Han sa når jeg snakket med han i dag at jeg visst at det var det som hadde skjedd, men jeg visste og at du måtte innse det selv. Og det var han som snappet meg mye i starten, og har intrudsert meg for søsteren og sakt at vi dater, og introdusert meg for moren og faren. Han har sakt han er interessert, men at han bruker tid. 

Når jeg snakket med han nå sa han og at det er en grunn for at jeg sier det at jeg bruker tid, for du må få tid til å jobbe deg igjennom det og ingen vet hvordan det ender. Men jeg kommer ikke til å slutte å snakke med deg

Så redd for at jeg mister han i løpet av de neste ukene med at han bare trekker seg vekk i fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...