AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Lest en del om stalker fetish på fetlife i dag. At man rett og slett stalker en person som ønsker det og tenner på det. Så treffes de og har det morro en dag. Aldri hørt mye om dette før, er det en noe uvanlig greie kanskje? Jeg ser spenningen jeg altså Anonymkode: e26a7...920
Sølvi Normalbakken Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Lest en del om stalker fetish på fetlife i dag. At man rett og slett stalker en person som ønsker det og tenner på det. Så treffes de og har det morro en dag. Aldri hørt mye om dette før, er det en noe uvanlig greie kanskje? Jeg ser spenningen jeg altså Anonymkode: e26a7...920 Jeg synes det er spennende ja, men det kommer jo an på hva slags person det er. Jeg hadde en fra klassen som luska på meg for noen år siden. Noen ganger stod han til og med ute i hagen på kvelden. Jeg lot som jeg ikke så han og fristet han med å ikke dra for gardinene. Så en dag jeg merka han var der, luska jeg meg ut andre veien rundt huset og overrasket han. Det ble en het natt ute i buskene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå