AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg har hatt så tjukt hår alle mine år, men har lagt merke til at håret mitt blir tynnere og tynnere. Med tanke på alderen min så er dette veldig rart. Hvordan kan jeg få det tjukt igjen? Noe som faktisk hjelper. Anonymkode: 8903c...94d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Del Skrevet 3. juli 2023 Det lurer jeg på og men ingen i denne tråden er hjelpsomme. De kommer bare til å si: ikke noe hjelper, det er gener. Har spurt her 100 ganger før og ingen vil si om de har fått hjelp ved bruk av piller heller. Skal visst holdes hemmelig. Anonymkode: eb96c...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym3434 Skrevet 3. juli 2023 #3 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det lurer jeg på og men ingen i denne tråden er hjelpsomme. De kommer bare til å si: ikke noe hjelper, det er gener. Har spurt her 100 ganger før og ingen vil si om de har fått hjelp ved bruk av piller heller. Skal visst holdes hemmelig. Anonymkode: eb96c...adb sant det, vet ikke hvorfor jeg spurte…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym3434 skrev (1 minutt siden): sant det, vet ikke hvorfor jeg spurte…. Hva snakker du om ? Anonymkode: eb96c...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Del Skrevet 3. juli 2023 Kor gammal er du, TS? Anonymkode: 293a6...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kor gammal er du, TS? Anonymkode: 293a6...464 26 Anonymkode: 8903c...94d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Del Skrevet 3. juli 2023 Har samme problem som deg. Alltid hatt langt og tykt hår, men i løpet av de siste par årene har håret mitt blitt så tynt. Lurer på om det skyldes stress. Anonymkode: 20ace...e43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg har fått tykkere hår de siste 10 årene. K55. Det jeg tror har hjulpet er kostholdet - mer (mest) animalsk. Jeg vasker håret med bare vann, kurer det med ett egg en gang i blandt. Jeg har også begynt å bruke peptider fra The ordinary - som jeg har sett noen mener de har hatt god effekt av. Peptidene har jeg ikke brukt så lenge ennå at jeg kan si noe om de hjelper. Anonymkode: f9912...cab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Del Skrevet 3. juli 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har hatt så tjukt hår alle mine år, men har lagt merke til at håret mitt blir tynnere og tynnere. Med tanke på alderen min så er dette veldig rart. Hvordan kan jeg få det tjukt igjen? Noe som faktisk hjelper. Anonymkode: 8903c...94d Det er ingen ting som hjelper, dessverre. Det eneste du kan gjøre er å kjøpe implants. Eventuelt kjøpe hår som er solgt av fattige og desperate kvinner. Anonymkode: b0142...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. juli 2023 #10 Del Skrevet 3. juli 2023 (endret) Kosthold, vitaminer og mineraler, og ikke ha så mye stress i livet. Stress kan føre til håravfall. Det finnes ingen mirakelkurer eller piller som gir tykkere og MER hår. Hadde det funnes noe slikt, ville det vært et merkenavn på alles lepper. Alle ville kjent til det og millioner av mennesker ville brukt det. Men har du noensinne hørt om noe sånt i virkeligheten? Nei. Fordi det ikke finnes. Det sies at b-vitaminer skal være sunt for håret. Men ingen vitaminer kan gi deg flere hårsekker eller hårrøtter enn det du har. Det er som å spørre etter noen piller som kan gjøre at det vokser ut flere fingre på hånden din. Endret 3. juli 2023 av Million 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 3. juli 2023 #11 Del Skrevet 3. juli 2023 Tror ikke det er så mye å gjøre. Klippe det kort, kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #12 Del Skrevet 3. juli 2023 Million skrev (11 minutter siden): Kosthold, vitaminer og mineraler, og ikke ha så mye stress i livet. Stress kan føre til håravfall. Det finnes ingen mirakelkurer eller piller som gir tykkere og MER hår. Hadde det funnes noe slikt, ville det vært et merkenavn på alles lepper. Alle ville kjent til det og millioner av mennesker ville brukt det. Men har du noensinne hørt om noe sånt i virkeligheten? Nei. Fordi det ikke finnes. Det sies at b-vitaminer skal være sunt for håret. Men ingen vitaminer kan gi deg flere hårsekker eller hårrøtter enn det du har. Det er som å spørre etter noen piller som kan gjøre at det vokser ut flere fingre på hånden din. Så hvorfor finnes det hundrevis av piller på markedet da. Anonymkode: eb96c...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #13 Del Skrevet 3. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Så hvorfor finnes det hundrevis av piller på markedet da. Anonymkode: eb96c...adb Fordi dumme mennesker kjøper alt. Anonymkode: b0142...828 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. juli 2023 #14 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så hvorfor finnes det hundrevis av piller på markedet da. Anonymkode: eb96c...adb Fordi dumme og godtroende mennesker som deg kjøper dem. Og finner fort ut at det hjelper ikke i det hele tatt. Hvis du vet at det finnes "hundrevis av piller på markedet" for dette problemet ditt, hvorfor har du da spurt her "100 ganger"??? Er det fordi du har funnet ut at de faktisk bare er juks og bedrag, LAGET FOR Å LOPPE GODTROENDE OG LETTLURTE FOLK for penger? Ja, jeg skriver med store bokstaver for at det skal gå inn i skallen på de som tror det finnes piller som gir tykt hår. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #15 Del Skrevet 3. juli 2023 Million skrev (10 minutter siden): Fordi dumme og godtroende mennesker som deg kjøper dem. Og finner fort ut at det hjelper ikke i det hele tatt. Hvis du vet at det finnes "hundrevis av piller på markedet" for dette problemet ditt, hvorfor har du da spurt her "100 ganger"??? Er det fordi du har funnet ut at de faktisk bare er juks og bedrag, LAGET FOR Å LOPPE GODTROENDE OG LETTLURTE FOLK for penger? Ja, jeg skriver med store bokstaver for at det skal gå inn i skallen på de som tror det finnes piller som gir tykt hår. Ja jeg er dum! Anonymkode: eb96c...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #16 Del Skrevet 3. juli 2023 Hårolje i tuppene og balsam er fint! Og biotin, kollagen og Omega3. Anonymkode: fd3f0...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #17 Del Skrevet 3. juli 2023 Piller fungerer om du har mangel, men om det er genetisk eller stress er det ikke så mye å gjøre Anonymkode: 309ce...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. juli 2023 #18 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ja jeg er dum! Anonymkode: eb96c...adb Hva ellers kaller du noen som spør om det samme "100 ganger" da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #19 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg har tynt nordisk hår fra naturen sin side, og vil nok aldri få en enorm volumfull mange. Men for min del så hjelper det virkelig å ta godt vare på hodebunn og håret. Jeg har olje i håret over natten 1 gang i uka, kurer det 1 gang i uka, bruker shampoo og balsam for sensitiv hodebunn. Og hodebunn treatment inn i mellom. Og i tillegg peeling shampoo engang i blant. Håret mitt har blitt betraktelig sunnere etter jeg startet å ta bedre vare på det og hodebunnen. Det føles litt tykkere eller fyldigere, men kan bare være for det er mindre slitt. Anonymkode: 0c486...4b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #20 Del Skrevet 3. juli 2023 Hvordan er kostholdet ditt TS? Hvordan er søvnen? Har du sjekket om du kan ha noen hormonbalanse? Spiser du fisk ofte nok eller tar Omega-3? Hvor stresset er du i livet generelt og hvordan håndterer du stress? Ellers kan du massere hodebunnen med hodet opp ned en gang til dagen. Det øker blodtilførselen og stimulerer hårveksten. Det har gjort en liten forskjell hos meg, men alt over har enormt mye å si. Anonymkode: 4ce17...30f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå