AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Har nylig fått resept på det,har fått sobril tidligere,men i kjent stil sluttet de og virke etter noen år. Legen min har ferie denne uka,så får ikke tatt det opp med henne. Vikaren er helt uaktuel å dra til. Er det flere her som har opplevd å klø nå sinnsykt av vival? Anonymkode: 3991a...283
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Slutter sobril å virke etterhvert?? Anonymkode: edf8a...9c8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Slutter sobril å virke etterhvert?? Anonymkode: edf8a...9c8 Ja, man kan utvikle toleranse og måtte stadig øke doser ja. Sterk kløe er tegn på allergi? Anonymkode: a55c6...c3c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, man kan utvikle toleranse og måtte stadig øke doser ja. Sterk kløe er tegn på allergi? Anonymkode: a55c6...c3c Men kjære deg, da har du jo brukt medikamentet feil. Helt klart åpenbart med toleranseutvikling av bruk hver dag over tid. Toleranse og avhengighet. Det vil naturligvis gå samme veien med vival. Det er medisin av samme sort. Og opprettholder samme avhengighet. Kanskje avrusning hadde vært noe? Til spørsmålet ditt så finnes det flere medisiner som ikke gir bivirkninger som kløe men likevel opprettholder avhengighetsproblemet ditt. Anonymkode: 3de9a...f5f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 Prøv valium, mulig kløen gir seg da. Synonympreparater kan gi mer eller andre bivirkninger. Jeg får f.eks dårligere effekt av vival enn valium, selv om virkestoffet er det samme. Anonymkode: a3558...2fb
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 Hmm.. leveren som begynner å få høye levergalleverdier ? Da kan en få allergisymptomer i blodet og kløe Du trenger en helsesjekk ! Anonymkode: 81911...4e0
MammaMums Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 Du er nok allergisk. Jeg måtte bytte fra Sobril pga null virkning- ble bare rasende, fikk Valium- hovnet opp i halsen.. Du må få prøve et annet middel en Vival.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Skrevet 3. juli 2023 Står at hudreaksjoner er en bivirkning, sjeldent, men ikke umulig. Anonymkode: d80a1...305
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 Du må jo slutte og ta dem da hvis du klør av de. Hvis du ikke vil til vikaren så er det lite du kan gjøre annet enn å vente til legen er tilbake. Anonymkode: 1b08d...5bb
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men kjære deg, da har du jo brukt medikamentet feil. Helt klart åpenbart med toleranseutvikling av bruk hver dag over tid. Toleranse og avhengighet. Det vil naturligvis gå samme veien med vival. Det er medisin av samme sort. Og opprettholder samme avhengighet. Kanskje avrusning hadde vært noe? Til spørsmålet ditt så finnes det flere medisiner som ikke gir bivirkninger som kløe men likevel opprettholder avhengighetsproblemet ditt. Anonymkode: 3de9a...f5f Men kjære deg,ikke uttal deg som om du var legen min. Du vet ikke hvor mye jeg står på,når oppstart var,og hvor lenge jeg skal stå på de. Vet alt om tolleranse,det gjør legen min og kjære deg! Og det er heller ikke samme sort,riktignok benzo begge to,men vesentlig forskjell på oxazepam og diazepam. ang avhengighetsproblem: god bedring til deg! 🤞🏼 Anonymkode: 3991a...283
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #11 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må jo slutte og ta dem da hvis du klør av de. Hvis du ikke vil til vikaren så er det lite du kan gjøre annet enn å vente til legen er tilbake. Anonymkode: 1b08d...5bb Tenker det kan være helt i oppstartsfasen. Ikke uvanlig. Anonymkode: 3991a...283
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #12 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må jo slutte og ta dem da hvis du klør av de. Hvis du ikke vil til vikaren så er det lite du kan gjøre annet enn å vente til legen er tilbake. Anonymkode: 1b08d...5bb Ikke lenge til legen er tilbake,så….pust 🤌🏼 Anonymkode: 3991a...283
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #13 Skrevet 3. juli 2023 MammaMums skrev (1 time siden): Du er nok allergisk. Jeg måtte bytte fra Sobril pga null virkning- ble bare rasende, fikk Valium- hovnet opp i halsen.. Du må få prøve et annet middel en Vival. Kan være,aldri vært allergisk mot noe som helst før,men man vet jo aldri:) Anonymkode: 3991a...283
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #14 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hmm.. leveren som begynner å få høye levergalleverdier ? Da kan en få allergisymptomer i blodet og kløe Du trenger en helsesjekk ! Anonymkode: 81911...4e0 Blir nøye fulgt opp,så er ikke bekymra for det. 👍🏼 Anonymkode: 3991a...283
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #15 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Prøv valium, mulig kløen gir seg da. Synonympreparater kan gi mer eller andre bivirkninger. Jeg får f.eks dårligere effekt av vival enn valium, selv om virkestoffet er det samme. Anonymkode: a3558...2fb Takk for tips🙏🏻 skal ta det med legen. Anonymkode: 3991a...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå