Tøvftta Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Har nylig kjøpt ny telefon. Det endte opp med iPhone 14 pro. Den bruker noe vanvittig mye strøm så jeg må lade den 1-2 ganger om dagen. Lurer derfor på om det er andre som også gjør det? Eller holder deres tlf bedre på batterinivået? Power orker ikke å gjøre noe siden alt ser i orden ut.
Fountaine Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Det kan hende du har på forskjellige ting eller har på tjenester i bakgrunnen som tar masse strøm. Bruker du mye strøm-krevende apper eller bruker du telefonen hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 Tøvftta skrev (32 minutter siden): Har nylig kjøpt ny telefon. Det endte opp med iPhone 14 pro. Den bruker noe vanvittig mye strøm så jeg må lade den 1-2 ganger om dagen. Lurer derfor på om det er andre som også gjør det? Eller holder deres tlf bedre på batterinivået? Power orker ikke å gjøre noe siden alt ser i orden ut. Butikken burde jo vite om det er normalt eller ikke. Kanskje det er noe galt med den.Får håpe du har forsikring/garanti på den tilfelle. Mulig de bruker mye strøm. Vet ikke. Kanskje andre i forumet kan svare på det... Anonymkode: 5ea9e...185 1
Tøvftta Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2023 Fountaine skrev (1 time siden): Det kan hende du har på forskjellige ting eller har på tjenester i bakgrunnen som tar masse strøm. Bruker du mye strøm-krevende apper eller bruker du telefonen hele tiden? Nei, bruker verken strøm krevende apper eller telefonen noe særlig. Derfor jeg lurer på om andre også sliter.
Tøvftta Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Butikken burde jo vite om det er normalt eller ikke. Kanskje det er noe galt med den.Får håpe du har forsikring/garanti på den tilfelle. Mulig de bruker mye strøm. Vet ikke. Kanskje andre i forumet kan svare på det... Anonymkode: 5ea9e...185 De sier at nye telefoner skal lades 1-2 ganger om dagen og at det er normalt at de bruker strøm 😖 Har heldigvis forsikring, men de på power mener på den skal være sånn.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 Jeg har 14 pro max og jeg lader min 1 gang i døgnet. Min gjennomsnittlige skjermtid ligger på rundt 10 timer per dag så jeg bruker mobilen ganske mye. De dagene jeg bruker den veldig lite så holder batteriet i 2 dager. Du burde nok absolutt fått sjekket om det er noe galt med telefonen om du må lade den 2 ganger i døgnet og ikke bruker den særlig mye. Anonymkode: 6dc66...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 Kanskje lurt og høre med flere butikker feks ringe eplehuset, elkjøp og hør med dem. Hvis de tror det kan være noe galt med den så hadde jeg krevd ny telefon fra power (hvis det går ann å gjøre) eller en sjekk på den da det sikkert ikke skal være sånn. Anonymkode: 5ea9e...185 1
Tøvftta Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har 14 pro max og jeg lader min 1 gang i døgnet. Min gjennomsnittlige skjermtid ligger på rundt 10 timer per dag så jeg bruker mobilen ganske mye. De dagene jeg bruker den veldig lite så holder batteriet i 2 dager. Du burde nok absolutt fått sjekket om det er noe galt med telefonen om du må lade den 2 ganger i døgnet og ikke bruker den særlig mye. Anonymkode: 6dc66...6d0 Snitt tiden min er 4 timer i løpet av en dag. Så åpenbart noe som er i veien.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 Tøvftta skrev (52 minutter siden): Snitt tiden min er 4 timer i løpet av en dag. Så åpenbart noe som er i veien. Hvis du må lade to ganger i døgnet - ja. Ikke hvis du lader en gang i døgnet. Anonymkode: 5c775...169 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Skrevet 3. juli 2023 Du har jo betalt en pen sum for telefonen så det skal ikke være feil på den når man først kjøper en så dyr telefon. Du må jo få butikken til å ta det seriøst og få sjekket det. Jeg har hatt forskjellige iphones gjennom mange år og lader kun 1 gang pr dag. Anonymkode: 5ea9e...185 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå