Majer Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 (endret) Mann som drepte to dykker gir noen år siden har igjen drept. Samtidig fikk Eirik Jensen 21 år i fengsel. Mange mennesker tar livet sitt hvert år og mange av de får ikke hjelp i det hele tatt. Samtidig bruker vi millioner av kroner på hver person vi har i fengsel som så får slippe ut og begå nye lovbrudd. Tenk på den Razoolfamilien. Tenk hvor mange mennesker som kunne vært reddet for de pengene. Endret 3. juli 2023 av Majer
newman01 Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 (endret) 5 minutter siden, Majer said: Mann som drepte to dykker gir noen år siden har igjen drept. Samtidig fikk Eirik Jensen 21 år i fengsel. Mange mennesker tar livet sitt hvert år og mange av de får ikke hjelp i det hele tatt. Samtidig bruker vi millioner av kroner på hver person vi har i fengsel som så får slippe ut og begå nye lovbrudd. Tenk på den Razolfamilien. Tenk hvor mange mennesker som kunne vært reddet for de pengene. Razol? Tenker du på Rasool? Younggunslederen? Du funderer på mye rart. Men hva er alternativet? Straff over forenklet forelegg straffes med nakkeskudd og dumping i Mjøsa? Endret 3. juli 2023 av newman01 2
Gjest ufiltrert Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 War on drugs er ett 80talspåfunn, som bare er ett kontrollorgan for søppleregjeringen våres i regi av å sleike rasshølet til USA. Og den dritten har følger. plukker du en FORBUDT (ÅNEI!!) SOPP i skogen, så bryter man denne liksomloven. Og i media holder de massene av sauer under sjakk. Hele verden er styrt av søppel. Eliter og byråkrater som aldri har jobba ett eneste sekund i sitt liv. Derfor har vi de lovene vi har, fordi saueflokken godtar all dritt. Regjeringspartier får komme unna med korrupsjon hit å dit. Hallo, unge ap???? Og ingen av de som var innblanda ble svartelistet for evig?? næhei. Jippi for kapatilismen!
Majer Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2023 (endret) Et annet eksempel er alle som skriver i kommentarfelt angående pride. Om noen skriver at de skal skyte og bombe toget så kan de vel egentlig dømmes for terrorplanlegging? Om jeg søker opp oppskrifter på bomber på nettet og deretter en moské og sier i debattforum at jeg skal sprenge noen kommer pst på døra mi. Endret 3. juli 2023 av Majer
newman01 Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 1 hour ago, Majer said: Et annet eksempel er alle som skriver i kommentarfelt angående pride. Om noen skriver at de skal skyte og bombe toget så kan de vel egentlig dømmes for terrorplanlegging? Om jeg søker opp oppskrifter på bomber på nettet og deretter en moské og sier i debattforum at jeg skal sprenge noen kommer pst på døra mi. Jeg håper da virkelig politiet sjekker ut om folk søker etter bomber, moské, homofile, pride osv. Skulle det være galt? Uavhengig av hvem som er målet er det da ikke greit å sprenge folk. 1 1
Majer Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2023 (endret) newman01 skrev (8 timer siden): Jeg håper da virkelig politiet sjekker ut om folk søker etter bomber, moské, homofile, pride osv. Skulle det være galt? Uavhengig av hvem som er målet er det da ikke greit å sprenge folk. Jeg har lest mange kommentarer hvor folk sier direkte at de vil gjøre ditt og datt, eller at de hadde gjort det om de var tilstede. Tviler på at de blir dømt for planlegging av terror etc. Endret 3. juli 2023 av Majer
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 Shahid Rasool endret livet sitt og driver nå forebyggende arbeid med ungdom i utsatte bydeler. Det er ikke sånn at alle som er kriminelle alltid vil være det. Anonymkode: 39b98...450 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #8 Skrevet 4. juli 2023 Majer skrev (15 timer siden): Mann som drepte to dykker gir noen år siden har igjen drept. Samtidig fikk Eirik Jensen 21 år i fengsel. Mange mennesker tar livet sitt hvert år og mange av de får ikke hjelp i det hele tatt. Samtidig bruker vi millioner av kroner på hver person vi har i fengsel som så får slippe ut og begå nye lovbrudd. Tenk på den Razoolfamilien. Tenk hvor mange mennesker som kunne vært reddet for de pengene. Han som drepte de to i 98 og drepte igjen nå fikk jo også 21 års fengsel (+10 år sikring) da han drepte første gang. Problemet er at dersom man oppfører seg greit i fengsel slippet man ut etter langt kortere tid enn man er dømt til. Anonymkode: bec27...f9d
newman01 Skrevet 4. juli 2023 #9 Skrevet 4. juli 2023 8 hours ago, Majer said: Jeg har lest mange kommentarer hvor folk sier direkte at de vil gjøre ditt og datt, eller at de hadde gjort det om de var tilstede. Tviler på at de blir dømt for planlegging av terror etc. Jeg tror til og med du skjønner at det er forskjell på å si noe og å faktisk gjøre noe. "Jeg looooover å rydde rommet mitt". Ikke garantert at det blir gjort. Men jeg håper nå at politiet sjekker ut mye slik netthets og potensiell farlig meningsytring, uten at det nødvendigvis ender med å kaste hvert eneste nettroll og rasist i fengsel og kaste nøkkelen
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 Narkotikaforbrytelser er forbrytelser som rammer veldig mange. Alle som bruker dopet og får eventuelle negative konsekvenser, i verste fall død. Vold og kriminalitet som følge av salg og kjøp, vold og kriminalitet blant brukerne for å finansiere forbruket. Sosiale problemer for både bruker og alle pårørende; barn, partner, søsken, foreldre, arbeidsgivere, naboer. Økonomiske konsekvenser for forsikringsselskapet, ressursbruk hos politiet og NAV. Derfor synes jeg det er på sin rett med hard straff for narkotikaforbrytelser ala Eirik Jensen. Anonymkode: 50497...975
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå