MrAnon Skrevet 3. juli 2023 #21 Del Skrevet 3. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan få mest mulig ut av denne stillingen? Anonymkode: cb581...27a Vet ikke det gikk folk huset forbi at du var kvinne før man kastet seg på en helt annen greie. Så jeg velger en litt annen innfallsvinkel til spørsmålet ditt om det er greit. Hvordan få mest ut av den - tenker det er viktig å gi gode råd på hva som funker for deg. Misjonær er ikke misjonær, det er tildeles stor forskjell på teknikk, bein stilling, hastighet osv. Om han ikke gjør det be han rotere slik at klitoris stimuleres ved å holde den inne å grinde rundt. Ikke minst prøv å vippe opp beina, eller ut «spagat» så man kommer til bunns 😃. Ellers er det jo fin stilling å være intim med. Liker veldig godt at hun snakker sexy til meg, lager litt lyd og ser meg i øynene med et blikk som sier «kom å ta meg» 😉. Endret 3. juli 2023 av MrAnon 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 3. juli 2023 #22 Del Skrevet 3. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: La oss være ærlige de fleste menn beveger seg etter hva som er godt for dem selv og ikke etter hva som er deiligst for kvinnen om de ikke selv får mye ut av det. Penis er instrumentet og det er få stillinger der kvinnen kan styre og til og med i de så pleier menn å stoppe henne for å ta over styringen selv (ridning) Anonymkode: 766e1...bce Det er massevis av stillinger som kvinnen kan styre showet om hun ønsker. Riding er bare en av dem (men en av de beste) og det kunne ikke falle meg inn å avbryte et ritt for å si det sånn. Videre, hvis man opplever at partneren avbryter en stilling som man selv syns var veldig digg, så snakk om det da. Fortell om hvordan du vil ha det. Fyren har jo null sjanse til å forstå hva man liker og har lyst til om man ikke kommuniserer. Det behøver ikke være mer komplisert enn "Nå vil jeg ri deg til jeg kjenner at du kommer inni meg"... vil ikke tro det får så mange protester. Hadde ikke fått deg av meg i hvert fall 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #23 Del Skrevet 3. juli 2023 Ser i taket. Trengs det maling? Anonymkode: d05e9...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 3. juli 2023 #24 Del Skrevet 3. juli 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan få mest mulig ut av denne stillingen? Anonymkode: cb581...27a Vær aktiv... massevis du kan gjøre - bruk musklene i skjeden til å klemme, massere og "melke" han - Ta beina rundt han og press han inn - Spre beina mer eller mindre for å regulere hvor dypt han kommer - Legg beina på skuldrene hans om du klarer sånn at han kommer lengst mulig inn - Kyss, kos og klin med han - Fortell han hvordan det føles, hva du tenker og hva du vil han skal gjøre - Lirk en hånd mellom dere? - La han bytte litt vinkel / hvor høyt opp på deg han ligger ... eller bare ligg der og nyt. Fortell han at du bare vil ligge der og nyte at han glir inn og ut av deg, at du vil kjenne at han kommer inni i deg. Misjonær er bare kjedelig om man ikke gidder å gjøre så mye ut av den. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #25 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg stryker på han med og uten negler. Bruker beina i ulike posisjoner, elsker å kjenne tyngden hans på meg, kysse, hviske ting til hverandre, ta på puppene mine, støte imot, bruke bekken muskulaturen aktivt, mjelke han for hvert støt, stryker han over skjegget, ser hverandre dypt inn i øynene, det er i denne stillingen jeg får lyst til å si "jeg elsker deg ". Jeg sniker en hånd mellom oss, han lener seg bakover for å se bedre og jeg leker med klitten eller så tar jeg pekefinger og langefinger på hver side av penisen og gjør det trangere... slikker meg på fingrene, kysser han.. Hva liker dere menn at vi damene skal gjøre? Anonymkode: 8f1fc...2c4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 3. juli 2023 #26 Del Skrevet 3. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva liker dere menn at vi damene skal gjøre? Anonymkode: 8f1fc...2c4 Være aktive og entusiastiske deltakere ... resten ordner seg selv 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 3. juli 2023 #27 Del Skrevet 3. juli 2023 En ting er sikkert, kvinner som tror det holder å kun ligge der uten mer innsats er dårlige i senga. Uansett stilling, så er man to om det for å gjøre sexen bra 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #28 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Herregud for noen sutresvar... Jeg antar en del følte seg truffet og at deres egen innsats begrenser seg til å ekistere Anonymkode: 4a2b4...334 Si hva kvinner kan bidra med under misjonær da Anonymkode: 766e1...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #29 Del Skrevet 3. juli 2023 Arild37 skrev (32 minutter siden): En ting er sikkert, kvinner som tror det holder å kun ligge der uten mer innsats er dårlige i senga. Uansett stilling, så er man to om det for å gjøre sexen bra Hva skal hun gjøre i misjonær som ikke er nevnt i tråden? Anonymkode: 766e1...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #30 Del Skrevet 3. juli 2023 Even Tuell skrev (4 timer siden): Vær aktiv... massevis du kan gjøre - bruk musklene i skjeden til å klemme, massere og "melke" han - Ta beina rundt han og press han inn - Spre beina mer eller mindre for å regulere hvor dypt han kommer - Legg beina på skuldrene hans om du klarer sånn at han kommer lengst mulig inn - Kyss, kos og klin med han - Fortell han hvordan det føles, hva du tenker og hva du vil han skal gjøre - Lirk en hånd mellom dere? - La han bytte litt vinkel / hvor høyt opp på deg han ligger ... eller bare ligg der og nyt. Fortell han at du bare vil ligge der og nyte at han glir inn og ut av deg, at du vil kjenne at han kommer inni i deg. Misjonær er bare kjedelig om man ikke gidder å gjøre så mye ut av den. Det er vel typ dette alle gjør? Ingen som bare ligger der som et dødt lik. Isåfall bør mannen stoppe samleiet for da har hun ikke lyst Anonymkode: 766e1...bce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #31 Del Skrevet 3. juli 2023 Even Tuell skrev (4 timer siden): Det er massevis av stillinger som kvinnen kan styre showet om hun ønsker. Hvilke? Anonymkode: 766e1...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #32 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ser i taket. Trengs det maling? Anonymkode: d05e9...8bb 1/10 Anonymkode: e450f...deb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #33 Del Skrevet 4. juli 2023 Ikke gjør sex til en prestasjonsidrett. De fleste vil helt naturlig være med på samleiet når de er tent. Noen er litt rolige og bare nyter, mens andre er villere. Det kan variere fra gang til gang. Vær deg selv og ikke gjør deg til. Det fungerer alltid best. Anonymkode: f56cc...955 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4. juli 2023 #34 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er vel typ dette alle gjør? Ingen som bare ligger der som et dødt lik. Isåfall bør mannen stoppe samleiet for da har hun ikke lyst Anonymkode: 766e1...bce Noen ser jo bare i taket og kjeder seg, ser jeg.. Det er vel de som havner under kategorien tungpult, og da kan jo ikke mannen klandres for at hun kjeder seg og ikke kommuniserer😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4. juli 2023 #35 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva skal hun gjøre i misjonær som ikke er nevnt i tråden? Anonymkode: 766e1...bce Hun kan sakse bena rundt ryggen Hun kan kysse og klype meg på brystvortene Hun kan skrape og klore meg på ryggen Hun kan himle med øynene, stønne eller puste tungt Hun kan legge begge hendene på hver side av ansiktet mitt og kysse meg Hun kan massere øreflippene og ballene mine Hun kan stryke og klemme meg på rompa Hun kan prate og være engasjert Hun kan si at hun nærmer seg orgasme Hun kan be meg om å ta en liten drikke pause, og be meg fortsette igjen Alt dette hærlige skjer med en hærlig kvinne som er aktiv og engasjert🥰.. jeg gjør de samme tingene når hun ligger oppå meg i en CAT-stilling.. Litt vanskelig å massere ballene hennes da, men hun nyter godt av mine fingre på klitten😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #36 Del Skrevet 4. juli 2023 Det kvinner bidrar med er å se deilig ut og ha på seg div kostymer og sexy undertøy. Det holder for de fleste menn😉 Anonymkode: c6e56...389 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #37 Del Skrevet 4. juli 2023 Trolltunge skrev (16 timer siden): Hadde min mann kalt det en jobb hadde han umiddelbart blitt arbeidsledig. Så ufint synes jeg det er. Jøss, da er man for hengt opp i detaljer. Anonymkode: f29e5...27b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 4. juli 2023 #38 Del Skrevet 4. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva skal hun gjøre i misjonær som ikke er nevnt i tråden? Anonymkode: 766e1...bce Det er nevnt masse her i tråden, spesielt etter din kommentar, så har ikke mye å tilføye, men som du ser er det mye en dame kan gjøre i misjonær istedet for å ligge der og la alt være opp til mannen. Sex er som en dans mellom to mennesker, er en i utakt, så blir det dårlig uansett hva den andre måtte gjøre Endret 4. juli 2023 av Arild37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 4. juli 2023 #39 Del Skrevet 4. juli 2023 21 hours ago, AnonymBruker said: Hvilke? Anonymkode: 766e1...bce Eksempler: Cowgirl og alle dens varianter (reverse cowgirl, scissoring cowgirl osv osv) Saksing ulike varianter Amazon + reverse amazon Omvendt misjonær (han og hun ligger i misjonær, men han er nederst, hun øverst. Hun presser seg innpå han, framfor han presser penis inn i henne) Bakfra, men han står stille og det er hun som presser seg innpå han / rygger bakover. ... ... osv Se og få inspirasjon fra for eksempel: https://sex-stillinger.no https://badgirlsbible.com/ https://www.sexualpositionsfree.com/womanontop.html ... og resten av internettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4. juli 2023 #40 Del Skrevet 4. juli 2023 GODT HUMØR! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå