Gå til innhold

Hva bidrar du som kvinne med under misjonærstillingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Even Tuell skrev (22 timer siden):

Være aktive og entusiastiske deltakere ... resten ordner seg selv 🙂

Alt som ble nevnt gjør vel alle.

Jeg anser ikke det som «innsats» slik en blowjob eller annet er. 

Jeg vil faktisk ikke menn skal bidra så voldsomt når jeg er oppå, det forstyrrer bare rytmen 😅🤷‍♀️ En av ganga takk. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klemmer ham hardt på testiklene, noe han elsker ❤️

Anonymkode: 1c23b...013

Skrevet

Møter støtene hans, klamrer meg fast i skuldre eller rumpeballer, småbiter, kysser, slikker der jeg kommer til. Fører hendene hans over hodet mitt, slik at han holder hendene mine fast. Viser med lyder og ord at jeg liker der som skjer.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns misjonær under vann var fantastisk og bare flyte og så holde han fast med beina bak på ryggen og så se på han... ta på han og klype han i brystvortene  nei det var digg. 

Anonymkode: fa9f6...132

Skrevet (endret)

Er det ikke lenger nok at han får drive og ta meg i fitta nå liksom. 🤣

Endret av StovnerJune
  • Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
StovnerJune skrev (2 minutter siden):

Er det ikke lenger nok at han får drive og ta meg i fitta nå liksom. 🤣

For noen holder nok det.

Anonymkode: f29e5...27b

Skrevet
visp skrev (3 timer siden):

GODT HUMØR!:paff:

Så enkelt kan det forklares med 2 ord✔️😅

Skrevet
Numii skrev (2 timer siden):

Møter støtene hans, klamrer meg fast i skuldre eller rumpeballer, småbiter, kysser, slikker der jeg kommer til. Fører hendene hans over hodet mitt, slik at han holder hendene mine fast. Viser med lyder og ord at jeg liker der som skjer.

Du er jo ei skikkelig "Godmustroll" som vi sier i trøndelag😝

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (18 timer siden):

Noen ser jo bare i taket og kjeder seg, ser jeg.. Det er vel de som havner under kategorien tungpult, og da kan jo ikke mannen klandres for at hun kjeder seg og ikke kommuniserer😅

Det er ikke damen som er tungpult i det tilfellet men mannen som er en uhorvelig kjedelig elsker 

Anonymkode: 766e1...bce

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er ikke damen som er tungpult i det tilfellet men mannen som er en uhorvelig kjedelig elsker 

Ok.. så du er ei som ser i taket skjønner jeg✔️..så du mener det ikke er din plikt å innvolvere deg i sexen?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 minutter siden):

Ok.. så du er ei som ser i taket skjønner jeg✔️..så du mener det ikke er din plikt å innvolvere deg i sexen?

Nei det er jeg ikke men alle damer har ligget med menn som er dårlige elskere og vet hvordan det er. Du følte deg personlig truffet skjønner jeg ✔️ gud så barnslig 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei det er jeg ikke men alle damer har ligget med menn som er dårlige elskere og vet hvordan det er. Du følte deg personlig truffet skjønner jeg ✔️ gud så barnslig 

Følte meg ikke truffet noe steder, for jeg vet jeg er en god elsker.. så det spiller ingen rolle hva du mener og skriver.

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (44 minutter siden):

Det er ikke alle man har lyst å innvolvere seg med, noen ganger er kjemien bare feil. Jeg, har studert taket nøye.. eller nøye å nøye, gikk fortsatt fort for han. 

Har ikke sex men noen det har blitt sånn med igjen da. 

Anonymkode: 89c9e...5bf

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke alle man har lyst å innvolvere seg med, noen ganger er kjemien bare feil. Jeg, har studert taket nøye.. eller nøye å nøye, gikk fortsatt fort for han. 

Har ikke sex men noen det har blitt sånn med igjen da. 

Anonymkode: 89c9e...5bf

Ok, nå forstår jeg deg bedre.. joda det finnes egoistiske menn,  det har jeg helt glemt🤭  Som bare kjører sitt eget løp, og ikke lytter til dama. Da skjønner jeg godt at verken lysten og kjemien stemmer, og da nytter det ikke å kommunisere heller..

I de tilfellene der vi komminisere begge veier like godt.. øker både lysten og kjemien så mye bedre, fordi vi blir inkludert. Inkludert.. det ordet  gjør så mange fine ting mellom oss, og det samme gjør ordet gjensidig. Sexen blir ikke optimal før disse to ordene blir holdt, og har man litt humor så knekker man alle koder😅 

Disse dårlige mennene du beskriver.. er jo like dum som en kokt østers, for de bidrar ikke til noe gjensynsglede😝

Skrevet

Jeg må si det er enorme forskjeller på hvordan kvinner bidrar under misjonæren. Alt fra å ligge helt stille, til å bruke musklene rundt, bevegelse på hele kroppen, dirty talk, negler på rygg og rumpe, lugging, osv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.7.2023 den 15.32):

La oss være ærlige de fleste menn beveger seg etter hva som er godt for dem selv og ikke etter hva som er deiligst for kvinnen om de ikke selv får mye ut av det. 

Penis er instrumentet og det er få stillinger der kvinnen kan styre og til og med i de så pleier menn å stoppe henne for å ta over styringen selv (ridning)

Hvilke idiotiske menn er dette? Når jeg finner en kvinne som gidder å ta styringen gjør det at jeg blir enda mer motivert å skal vil tilfredstille henne enn jeg allerede er siden jeg vet at alt jeg trenger er å få en dårlig anmeldelse. Så vil rykte spre seg fort og jeg vil måtte jobbe enda hardere for å overhode få så mye som en date. 

Anonymkode: 02880...695

AnonymBruker
Skrevet

Jeg støter i mot, "ruller med underlivet", melker ham med musklene i underlivet, tar tak i nakken hans og holder et godt tak i håret, kysser, biter, slikker, klorer ham på ryggen, suger på øreflippene hans, kniper i brystvortene hans, stryker på ham, klemmer hardt til på rumpeballene hans, tar bena bak på ryggen hans, lar ham holde meg fast, hvis han vil, snakker dirty, et cetera. Ikke nødvendigvis alt på en gang, så klart, men dette er noe av repertoaret.

Er det virkelig noen kvinner som bare ligger helt rolig? Hvordan er det mulig når det er så deilig? 😳 Jeg kan selvfølgelig ligge rolig, men da er det fordi vi "leker" at jeg er bevisstløs eller sover.

Anonymkode: 0dbe8...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...