AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Del Skrevet 3. juli 2023 Hvordan få mest mulig ut av denne stillingen? Anonymkode: cb581...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Del Skrevet 3. juli 2023 Uten en kvinne der nederst, hadde det ikke vært noe sex i det hele tatt. Så vil si hun bidrar med temmelig mye. Musklene i underlivet brukes flittig til å "melke" penis når jeg har sex i hvert fall. Anonymkode: c09f2...d5d 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Del Skrevet 3. juli 2023 Hva mener du her egentlig? Bidrar du noe mer som mann i en misjærstilling annet enn at du trekker din egen penis ut og inn? Anonymkode: 17a19...036 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 3. juli 2023 #4 Del Skrevet 3. juli 2023 Bruker muskler i skjeden, støter i mot med hoftene, bruker hendene til å ta på mannen min, kysser, slikker, biter. Tror ikke jeg hadde fått så mye ut av den stillingen om jeg ikke var aktiv selv. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hva mener du her egentlig? Bidrar du noe mer som mann i en misjærstilling annet enn at du trekker din egen penis ut og inn? Anonymkode: 17a19...036 Ts her. Jeg er kvinne. Anonymkode: cb581...27a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Del Skrevet 3. juli 2023 Siterer fra Håvamål Anonymkode: e4003...d0f 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hva mener du her egentlig? Bidrar du noe mer som mann i en misjærstilling annet enn at du trekker din egen penis ut og inn? Anonymkode: 17a19...036 En må jobbe for at kvinnen skal nyte, ja. Anonymkode: f29e5...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg lar han penetrere meg. Det er egentlig nok å "bidra med". Men i tillegg så stønner jeg for å booste egoet hans, gir han frekke blikk og ansiktsuttrykk for å hjelpe han i mål, dirtytalker litt, kysser han, stryker på han. Støter i mot noen ganger. Anonymkode: 766e1...bce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En må jobbe for at kvinnen skal nyte, ja. Anonymkode: f29e5...27b La oss være ærlige de fleste menn beveger seg etter hva som er godt for dem selv og ikke etter hva som er deiligst for kvinnen om de ikke selv får mye ut av det. Penis er instrumentet og det er få stillinger der kvinnen kan styre og til og med i de så pleier menn å stoppe henne for å ta over styringen selv (ridning) Anonymkode: 766e1...bce 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan få mest mulig ut av denne stillingen? Anonymkode: cb581...27a Hva man bidrar med? Å være madrass. Vurdere om taket bør males. Anonymkode: 0e29d...132 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #11 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ts her. Jeg er kvinne. Anonymkode: cb581...27a Å ja. Nei, hvorfor spør du. Jeg er også kvinne og syns misjonær er så kjedelig at jeg aldri gidder den. Gir meg ingenting. Anonymkode: 17a19...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #12 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): La oss være ærlige de fleste menn beveger seg etter hva som er godt for dem selv og ikke etter hva som er deiligst for kvinnen om de ikke selv får mye ut av det. Penis er instrumentet og det er få stillinger der kvinnen kan styre og til og med i de så pleier menn å stoppe henne for å ta over styringen selv (ridning) Anonymkode: 766e1...bce Her er du nok på villspor. Anonymkode: f29e5...27b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. juli 2023 #13 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): En må jobbe for at kvinnen skal nyte, ja. Anonymkode: f29e5...27b Om du kaller det jobb kan du jo heller velge å bli arbeidsledig. Uansett hvem som er på topp eller under har vi fokus på egen og hverandres nytelse, og noe jobb er det ikke. Jeg er aktiv selv om jeg er under. Møter, koser, responderer og er med. Han er ikke passiv om han er under heller. Uansett har vi sex sammen, og noe jobb er det ikke. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #14 Del Skrevet 3. juli 2023 Trolltunge skrev (3 minutter siden): Om du kaller det jobb kan du jo heller velge å bli arbeidsledig. Uansett hvem som er på topp eller under har vi fokus på egen og hverandres nytelse, og noe jobb er det ikke. Jeg er aktiv selv om jeg er under. Møter, koser, responderer og er med. Han er ikke passiv om han er under heller. Uansett har vi sex sammen, og noe jobb er det ikke. Det kan være en jobb for mange. Her gjelder det å se litt større på det enn sine egne opplevelser. Anonymkode: f29e5...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. juli 2023 #15 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan være en jobb for mange. Her gjelder det å se litt større på det enn sine egne opplevelser. Anonymkode: f29e5...27b Ja, men det er jo isåfall en jobb ingen kan tvinge deg til å ta. Om du synes det er et ork å tilfredsstille en kvinne seksuelt, så kan du heller onanere. Du må selv vurdere om sex er verdt innsatsen for deg. Om det ikke er det, så la det være. Om det er verdt innsatsen for deg så er det bare ufint å kalle det en jobb. Man gir noe og får noe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #16 Del Skrevet 3. juli 2023 Trolltunge skrev (2 minutter siden): Ja, men det er jo isåfall en jobb ingen kan tvinge deg til å ta. Om du synes det er et ork å tilfredsstille en kvinne seksuelt, så kan du heller onanere. Du må selv vurdere om sex er verdt innsatsen for deg. Om det ikke er det, så la det være. Om det er verdt innsatsen for deg så er det bare ufint å kalle det en jobb. Man gir noe og får noe. Det kan umulig være ufint å kalle det en jobb. Anonymkode: f29e5...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3. juli 2023 #17 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan umulig være ufint å kalle det en jobb. Anonymkode: f29e5...27b Hadde min mann kalt det en jobb hadde han umiddelbart blitt arbeidsledig. Så ufint synes jeg det er. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #18 Del Skrevet 3. juli 2023 Herregud for noen sutresvar... Jeg antar en del følte seg truffet og at deres egen innsats begrenser seg til å ekistere Anonymkode: 4a2b4...334 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. juli 2023 #19 Del Skrevet 3. juli 2023 Helt ærlig bidrar jeg ikke med så mye 😅 Jeg gir beskjed om å bli holdt rundt halsen og tatt hardt. Så jeg bidrar sannsynligvis enda mindre der 🫠🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #20 Del Skrevet 3. juli 2023 Stikker en finger i rompa på han🙈 Anonymkode: 850b3...202 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå