Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp meg
Skrevet

Hei.

Jeg har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med raskt.

Satte en diamantring på fingeren i går, uten altfor store problemer. Men da jeg skulle ta den av noen timere senere gikk det ikke. Jeg har prøvd med olje, zalo m.m, men den vil altså ikke av.

Det eneste jeg har oppnådd er at fingeren har hovnet opp, og nå strammer det skikkelig. Det er en ekkel følelse at den sitter fast.

Noen som har noen gode triks, eller vet om et sted det er hjelp å få?

Håper på raske svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å kjøl ned fingeren med is - før du gjør et nytt forsøk med såpe.

- i verste fall må du klippe ringen - og bende den opp ...

Skrevet

Hvis du har prøvd både zalo, olje mm, så ville jeg nå la hånden være i ro.

Prøv på nytt når du våkner i morgen tidlig. Mine fingre forandrer seg i størrelse i løpet av en dag. noen ganger får jeg ringene lett av, andre ganger ikke.

Du kan også prøve å være ute en stund uten votter/vanter. Så går du inn og prøver på nytt med feks zalo.

Det er også viktig å ikke holde fingeren helt rett når du skal prøve å få den av. Ha en liten bøy på den. Elelrs samler det seg så mye hud rundt leddet den skal over. (Tips jeg fikk da vi prøvde gifteringer.)

Skrevet

Ville nok latt den være til i morgen sånn at hevelsen får gått ned. Ville ikke prvd å ta den av med en gang jeg våkner hvis jeg var deg. I hvertfall er det på den tiden av døgnet mine fingre er størst. Å gå ut en tur uten votter høres ut som et godt tips. Hendene sveller opp når blir varme.

Lykek til!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
- i verste fall må du klippe ringen

Her leste jeg: "I verste fall må du klippe av fingeren"

:ler:

Syns det var litt drøyt kanskje :tunge1:

Skrevet

Prøv å gni litt smør. Steke smør som f.eks. melange...

Gjest Tristessa
Skrevet

Eller lirke en sytråd under ringen, slik at sytråden danner en løkke rundt ringen. Dra i sytråden samtidig som du flytter den rundt og rundt fingeren. Kan ha noe for seg når alt annet er prøvd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...