AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Del Skrevet 3. juli 2023 Hva pleier dere å lage? Her får det mest i kylling/fisk med enten ris, pasta og grønnsaker.. Men det er liksom de samme smakene. Har dere noen spennende oppskrifter med gode og sunne sauser/marinader e.l? 🙂 Anonymkode: eb287...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Del Skrevet 3. juli 2023 Her går det mye i stekt biff, kun krydret med salt (tips: salt biffen dagen før slik at saltet trekker inn i biffen). Til saus bruker jeg litt smeltet/romtemperert smør, rå eggeplomme eller litt crème fraîche. Ellers lager jeg også mye omelett i ildfast form i ovnen. Jeg er også veldig glad i kokte egg. Koker egg og har de liggende skrelt i kjøleskapet. Anonymkode: 716ff...87a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Del Skrevet 3. juli 2023 Nå på sommeren går det mye salat med egg og/eller tunfisk. Stekt laks med agurksalat og rømme. Eller vanlig salat. Reker og skalldyr. Anonymkode: 20a21...54e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Del Skrevet 3. juli 2023 Proteinrik mat er veldig ensformig. Pøs på med forskjellige krydderkombinasjoner til du finner noe som gjør det mer spennende. Paprika til kylling, for eksempel. Det er en grunn til at enkelte kolonimakter ble styrtike på krydderhandel. Forskjellen på sunne og usunne mennesker er at sunne mennesker spiser av nødvendighet, usunne spiser for godfølelsen. Anonymkode: aa0ac...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå