Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym_
Skrevet

HJEEELP!!

Går det virkelig ann å være gla i 2 stk???!!! Er i et lite dilemma nå... Hva skal jeg gjøre??

:grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selvfølgelig kan man være glad i flere, men i mine øyne kan man bare elske en. ;) Finne ut hvem av de to du IKKE kan tenke deg en fremtid uten, og havner svaret på begge har du ikke funnet den rette. Da bør du kanskje se deg litt rundt, for det kan være h*n er der ute og venter på deg.

Endret av Piper
Gjest trådstarter_anonym
Skrevet

Problemet er: Jeg bor sammen med den ene, og har et barn med den andre. Jeg og barnefaren har aldri fått prøvd ut et forhold.. Når jeg er med barnefaren føles det så riktig og jeg merker jeg har følelser for han, og kan med hånden på hjertet si at jeg elsker han. Men jeg har det helt SUPERT sammen med samboern min, og og jeg elsker han og... Vi har det så bra på alle mulige måter og kunne ikke tenkt meg en framtid uten han. Så da må jeg vel kanskje skvise ut barnefaren da?? Hvordan skal jeg få gjort det, når jeg ikke har fått prøvd ut et forhold med han..? :klø: Blir så forvirra!! :sur:

Skrevet

Kanskje du rett og slett må prøve det ut, men da må du også være forberedt på å miste han andre. Du kan risikere å sitte uten noen av de, for det er jo ikke sikkert at forholdet mellom deg og barnefaren vil fungere.

Men siden du tenker den tanken, må du kanskje prøve for å få visshet. Sikkert ingen lett situasjon, men et valg må du ta uansett.

Gjest trådstarter_anonym
Skrevet

Hmmm... kanskje jeg skal utdype forholdet mitt til barnefaren: Vi var elskere i 2,5 år til jeg ble gravid. Han ville ikke bli far, og han ville ikke ha noe forhold til meg. Vi hadde ingen kontakt fram til barnet mitt var 1 år. Det siste året har vi brukt litt tid sammen, slik at han og barnet skal bli kjent. Vi har og prøvd å hoppe til sengs en gang til, for ca. et halvt års tid siden (før jeg traff min nåværende samboer). Men vi fullførte ingenting, for det føltes feil for han. Han forvirrer meg for han sender mikset signaler. Kan hende han bare leker med meg, som han alltid har gjort. For han har meg tvinnet rundt lillefingeren, han kommer og går når det passer han. Han har aldri fått nei, fått sex da han ville osv...

Gjest trådstarter_anonym
Skrevet

Er det ingen som har noe svar??

Skrevet

Etter hva du skriver om barnefaren er vel ikke han en jeg ville satset på.. Du sier han har lekt med deg før og da er det vel sannsynligvis ikke noe annerledes nå.. Høres ut til at det er lite trygghet med en du bare får forskjellige erfaringer fra. Jeg kan jo skjønne det sikkert er litt spennende og det er noe som er uprøvd og dere har jo tross alt et barn sammen, men ut i fra hva du skriver så ville jeg vel ha prøvd og holde meg til å ha et vennskapelig forhold til han pga. barnet og heller satset videre på samboeren din du vet du har det bra med.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jaaa, så klart kan du väre glad i to stk.

Skrevet

Jeg ville ikke satset på barnefaren. Du var leketøyet hans. Vil du virkelig ha et sånt liv?

Tenk deg nøye om. Det virker ikke som denne barnefaren er noe å skusle bort det du har i dag på.

Gresset er IKKE grønnere på den andre siden!

Ta deg sammen og kos deg med den du er glad i :)

Prøv å ha et nøytralt forhold til barnefaren. Ikke vær sammen med han og barnet. La han ha barnet alene.

Skrevet

Bare to stk du er glad i? Jeg var forelsket i (må tellle...) tre på samme tid...

De jeg husker best, var periodevis og hadde blikket på meg og ditto, aner ikke... men det er lenge siden jeg har lest gamle dagbøker...

Det er i alle fall ikke unormalt.

Nå er jeg forelsket i (la meg telle...) 4 eller fem, men det er ikke alvorlig. Det er nemlig ingen som vil ha meg...

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...