AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Det har vært vansklig med samvær siste årene etter bruddet. 9åringen har overnattet litt lengere enn siste året. H*n nekter oftere og oftere å dra til far. Har også rømt fra far eller nektet å bli med fra hentested. Jeg vet ikke lengere hva jeg skal gjøre. Far nekter hjelp og veiledning og alt jeg prøver blir bortkastet da ingenting forandrer seg hos han. Nå nermer det seg lengere samvær enn helg og 9åringen vil ikke engang snakke om det. Pappa hadde blitt sint på henne sist og kjørt henne hjem.... hva gjør men da? Anonymkode: 6b579...73b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Hva er det som gjør at 9-åringen nekter å dra til far da? Har du vurdert samtaletilbud til henne, hvor hun kan snakke med noen profesjonelle om hvordan hun har det og hvorfor hun ikke vil til far? Anonymkode: 91278...c53
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 Hvorfor vil hun ikke til far? Det er ganske vesentlig. Anonymkode: cc420...5ce
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 Historie med sinneproblemer og vold, ikke mor dette barnet h*n har vært vitne. Dette innrømmer selvfølgelig ikke har. Far flytter ofte og har lite srenser og rutiner samtidig som han spiller på barnets føleser så barnet føler ansvar og måtte ta hensyn til far. Far har nå by familie og ny baby så ikke tid til 9åringen og det er spent stemning. Nå siste gangene har far vært sint på barnet ved henting om det ikke blir med. Utrykt skuffelse og at barnet må.gjøre bedre/skjerpe seg pluss sinne mot meg. Barnet har samtaletilbud men synes det er vansklg å "sladre" på far eller snakke om ting. Anonymkode: 6b579...73b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 La henne slippe samværet. Hun har til og med rømt fra han for å slippe!! Hun er gammel nok til å bli hørt. Anonymkode: fef71...190 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå