Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vet ikke om det betales ut på samme tid som AAP. Men tidligere så kom AAP ca kl 15:45, men de siste gangene har de kommet på morgenen. Bortsett fra i dag, da har de enda ikke kommet. 

Anonymkode: d2c12...161

• Nyttig 1
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke om det betales ut på samme tid som AAP. Men tidligere så kom AAP ca kl 15:45, men de siste gangene har de kommet på morgenen. Bortsett fra i dag, da har de enda ikke kommet. 

Anonymkode: d2c12...161

Da kommer de eventuelt senere idag eller imorgen 

Annonse

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min mann pleier å få AAP rundt nå mellom kl 14 og 15. 

Anonymkode: e6b76...2b9

AAP og dagpenger er vel ikke samme ytelse, det er dagpenger ts spør om. Kanskje NAV har forskjellige utbetalingsdager og rutiner på de to ytelsene.

Anonymkode: e291e...0dc

• Nyttig 1
AnonymBruker

Kom tydeligvis ingen dagpenger i dag. Noe som er svært sjeldent. Får de som regel mandag ved lunsjtider. Noen som har opplevd at de får det på tirsdag eller noen dager etter at meldekortet er sendt inn?

Anonymkode: 8e724...2f6

Annonse
AnonymBruker

Det er flere som har problemer med det har jeg sett. Både dagpenger og AAP.

Jeg venter på AAP. De har alltid kommet tidlig på dagen, men i dag har de ikke kommet enda. Kanskje det er noen forsinkelser eller noe som gjør at de ikke kommer i dag?

Anonymkode: 8b508...902

• Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke fått dagpenger jeg heller. Å de har alltid kommet mandag om jeg har sendt melde kort i løpet av lørdag/søndag. 

Anonymkode: 5154e...d80

Merkelig.. men «godt» å vite at det flere som venter.. Rart det ikke står noe om at det er forsinkelser på hjemmesiden. 

Anonymkode: 8e724...2f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...