Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og årsaken er at jeg alltid hilste først, så her en dag for noen måneder siden sluttet jeg å hilse, fordi nå var jeg lei av å være den som alltid hilste først, så når jeg sluttet å hilse først sluttet de også å hilse. 

Anonymkode: d8a16...130

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det et problem at du hilser først? Kan ikke du være den hyggelige? Er det så vanskelig å si hei? Kan faktisk hende det betyr noe for dem at du hilser. At de blir usikre nå du pluttselig sluttet? 

Anonymkode: 8aec1...27c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hilser aldri på naboer. Plagsomme folk som bor alt for nærme. Har ingen interesse av å bli kjent med naboer.

Anonymkode: b6b28...091

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hilser aldri på naboer. Plagsomme folk som bor alt for nærme. Har ingen interesse av å bli kjent med naboer.

Men å bo et sted så du har naboer, det velger du.

Anonymkode: 46c65...897

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemet med å hilse først. Mange av oss hilser nok på automatikk og vurder ikke hvem som hilste først.

Anonymkode: 5ee57...430

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de lurte på om du var sur for noe, og at de ikke helt vet om de tør å hilse?

Anonymkode: 85c73...51d

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gode gjerder gir gode naboer :D 

AnonymBruker
Skrevet

Her vi bor hilser vi like mye. Skjønner godt ts hvis det er kun hils når hun tar initiativet først. Kan jo være hyggelig å få et hei av andre først også. 

Anonymkode: fae5e...01e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hilser alltid, av og til litt tåkeprat. Men ville aldri invitert inn min nabo, bor i blokk.

Anonymkode: c5680...783

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...