AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Hvorfor trykker så mange hjerter på annonsen på finn, men ingen skriver og ingen vil kjøpe? Er det blitt som tinder? De trykker bare villt om seg med likes? Anonymkode: bc2ca...fab
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Venter på prisjustering. Eller til de har råd. Anonymkode: bbb97...711 31 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 Fordi prisen er for høy og de lagrer annonsen for å se om du dumper prisen Anonymkode: 51e6b...510 25
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Venter på prisjustering. Eller til de har råd. Anonymkode: bbb97...711 Når har dem råd da? De sier jo ikke noe på flere uker selv med prisjustering. Anonymkode: bc2ca...fab 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 Trykker "hjerte" for å huske annonsen. Ofte synes jeg varen er overpriset og venter for å se om prisen settes ned eller lignende og billigere varer er til salgs. Anonymkode: b0ca0...016 21
Ananas. Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 Jeg setter hjerte av tre hovedårsaker: 1) Vare jeg liker, men ikke en pris jeg er villig til å betale. 2) Vare jeg liker, men ikke har samvittighet til å kjøpe før neste lønning etc. 3) Leter f.eks. etter «blå kjole» og setter hjerte ved aktuelle kjoler, slik at jeg kan sammenligne senere. Til det andre du skriver: Det er jo heller ingen aktivitet knyttet til hjertene hvis annonsen ikke endres, så mange av dem glemmer jeg rett og slett at jeg har markert. Kontakter heller aldri selger ifbm. en vare, med mindre jeg skal kjøpe den til den prisen som er oppgitt. 15 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når har dem råd da? De sier jo ikke noe på flere uker selv med prisjustering. Anonymkode: bc2ca...fab Jeg er ikke den du svarte, men kan gi deg et svar på hva jeg tenker. For min del handler det ikke om å ha råd eller ikke, men jeg synes ofte varen er kraftig overpriset vs ny vare (også etter prisjustering). For meg er en vare verdt maks 40 % av den prisen jeg kan kjøpe den for som ny. Jeg bryr meg ikke om du kjøpte den for 2000 kr og selger den for 1000 kr, om den samme varen er på tilbud i en butikk for 1100 kr. Da gir jeg maks 40 % av 1100 og ikke 2000 kr. Veldig mange selgere følger for dårlig med på hva reell salgspris er. Anonymkode: b0ca0...016 14 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke den du svarte, men kan gi deg et svar på hva jeg tenker. For min del handler det ikke om å ha råd eller ikke, men jeg synes ofte varen er kraftig overpriset vs ny vare (også etter prisjustering). For meg er en vare verdt maks 40 % av den prisen jeg kan kjøpe den for som ny. Jeg bryr meg ikke om du kjøpte den for 2000 kr og selger den for 1000 kr, om den samme varen er på tilbud i en butikk for 1100 kr. Da gir jeg maks 40 % av 1100 og ikke 2000 kr. Veldig mange selgere følger for dårlig med på hva reell salgspris er. Anonymkode: b0ca0...016 Da er det jo godt at selgeren ikke går med på å la seg rane av kjøperen da og at kjøper ikke får lurt selgeren til å selge for ikkeno. Selger må og tjene på det. Anonymkode: bc2ca...fab 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Fordi prisen er for høy og de lagrer annonsen for å se om du dumper prisen Anonymkode: 51e6b...510 Nei. De vil bare ha annonsen Anonymkode: 724f2...944 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er det jo godt at selgeren ikke går med på å la seg rane av kjøperen da og at kjøper ikke får lurt selgeren til å selge for ikkeno. Selger må og tjene på det. Anonymkode: bc2ca...fab Jeg bryr meg ikke om hva selger tjener / tjener ikke. Jeg er selvfølgelig ute etter det beste tilbudet som kjøper. Anonymkode: b0ca0...016 14 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #11 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Når har dem råd da? De sier jo ikke noe på flere uker selv med prisjustering. Anonymkode: bc2ca...fab Da er det fortsatt for dyrt eller de har funnet varen hos andre og glemt å slette lagringen av din annonse Anonymkode: 51e6b...510 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #12 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er det jo godt at selgeren ikke går med på å la seg rane av kjøperen da og at kjøper ikke får lurt selgeren til å selge for ikkeno. Selger må og tjene på det. Anonymkode: bc2ca...fab Tjene på det?? Man selger da vitterlig brukte produkter for å bli kvitt det uten å kaste eller blir liggende. Eller operer enkelte bruktbutikk på nett?? Anonymkode: 8b64f...00e 10
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #13 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da er det jo godt at selgeren ikke går med på å la seg rane av kjøperen da og at kjøper ikke får lurt selgeren til å selge for ikkeno. Selger må og tjene på det. Anonymkode: bc2ca...fab Hva er det snakk om at du selger her da? Og til hvilken pris? Hvis så mange har trykket hjerte og det har gått flere uker i tillegg, da tenker jeg du har et ettertraket produkt, men prisen du krever er alt for høy. Anonymkode: d6188...890 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #14 Skrevet 3. juli 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Da er det jo godt at selgeren ikke går med på å la seg rane av kjøperen da og at kjøper ikke får lurt selgeren til å selge for ikkeno. Selger må og tjene på det. Anonymkode: bc2ca...fab Selger må tjene på det? Er dette en deltidsjobb for deg? Jeg skjønner godt at ingen kjøper av deg Anonymkode: c1a64...3b0 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #15 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bryr meg ikke om hva selger tjener / tjener ikke. Jeg er selvfølgelig ute etter det beste tilbudet som kjøper. Anonymkode: b0ca0...016 Men du kan ikke forvente det når du skal være kjip. Da er folk kjip mot deg og. 😂 Anonymkode: bc2ca...fab 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #16 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tjene på det?? Man selger da vitterlig brukte produkter for å bli kvitt det uten å kaste eller blir liggende. Eller operer enkelte bruktbutikk på nett?? Anonymkode: 8b64f...00e Ja ellers kunne man like gjerne gi det til fretex. Jeg gir ikke en chanel parfyme til 2000 bort gratis vet du.🙄🙄 Anonymkode: bc2ca...fab 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #17 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bryr meg ikke om hva selger tjener / tjener ikke. Jeg er selvfølgelig ute etter det beste tilbudet som kjøper. Anonymkode: b0ca0...016 Hva om en snur på det? Anonymkode: 724f2...944 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #18 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selger må tjene på det? Er dette en deltidsjobb for deg? Jeg skjønner godt at ingen kjøper av deg Anonymkode: c1a64...3b0 Det er ingen som er interessert i å gi bort det de har billig om det var dyrt i utgangspunktet. Hvis du mener du hadde gjort det selv så lyver du. Anonymkode: bc2ca...fab 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #19 Skrevet 3. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ingen som er interessert i å gi bort det de har billig om det var dyrt i utgangspunktet. Hvis du mener du hadde gjort det selv så lyver du. Anonymkode: bc2ca...fab Jeg selger ting for å bli kvitt det. Har solgt og gitt bort en del i det siste. Priser det lavt for å bli kvitt det. Jeg har altfor mange ting og syns det er deilig med mer plass i klesskapet. Anonymkode: c1a64...3b0 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #20 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er ikke den du svarte, men kan gi deg et svar på hva jeg tenker. For min del handler det ikke om å ha råd eller ikke, men jeg synes ofte varen er kraftig overpriset vs ny vare (også etter prisjustering). For meg er en vare verdt maks 40 % av den prisen jeg kan kjøpe den for som ny. Jeg bryr meg ikke om du kjøpte den for 2000 kr og selger den for 1000 kr, om den samme varen er på tilbud i en butikk for 1100 kr. Da gir jeg maks 40 % av 1100 og ikke 2000 kr. Veldig mange selgere følger for dårlig med på hva reell salgspris er. Anonymkode: b0ca0...016 Ja helt riktig godt skrevet! Jeg har for eksempel tidligere lett etter et sofabord og naturligvis vært innom alle billigkjedene. Et bord jeg så på jysk kostet 2300 til full pris men kommer jevnlig på kampanje pris til 1100 kroner. Så flere ha samme bordet ute til salgs for 1900 kr, 2000 kr, 1600 kr og ofte med bruksmerker. De får ikke solgt eller evn bruker lang tid på å få solgt og da til noen som ikke følger med på markedspris. Jeg har informert flere om kampanjeprisen i de periodene bordet er på kampanje og da dumper de plutselig prisen fra 1700 kr til 600 kr (som er 45% prisreduksjon av kampanjepris for nytt bord) og da får de til slutt solgt med en gang. Som selger må man være realistisk. Jeg legger til og med ubrukte ting ut med 70% prisreduksjon når jeg selger . Det er ikke realistisk å få mer Anonymkode: 51e6b...510 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå