AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 hei, jeg tenker at dette i utgangspunktet ikke er noe å oppsøke lege for, men det er sjeldent jeg er hos legen, så vil bare høre hva andre tenker. Har de siste ukene noen dager, ikke alle, hatt slim i/utenpå avføring. kombinert med blod på papiret. Gjør ikke vondt å få det ut e.l. grunn til bekymring eller bare se det an om det går over? Anonymkode: ba29b...a9f
enkefru Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Slim er ikke uvanlig, er det friskt blod, ville jeg heller ikke uroet meg
Flowerina Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): hei, jeg tenker at dette i utgangspunktet ikke er noe å oppsøke lege for, men det er sjeldent jeg er hos legen, så vil bare høre hva andre tenker. Har de siste ukene noen dager, ikke alle, hatt slim i/utenpå avføring. kombinert med blod på papiret. Gjør ikke vondt å få det ut e.l. grunn til bekymring eller bare se det an om det går over? Anonymkode: ba29b...a9f Lurt å ta en sjekk hos lege! Sikkert ikkeno farlig, men heller en gang for mye osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå