AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Hei! Nok en singel- sommer - men i motsetning til andre år har jeg akseptert status og vil prøve å få en god sommer. Nå har jeg klart å ligge inne med vond hals i godt over en uke, så både humør og positivtet mot sommeren er litt forsvunnet. Skulle jo få trent, solt meg og følt meg bra til sommersesongen. Men, er så lei av å jage etter det perfekte, for er så lei meg hver sommer for at jeg ikke har nådd "målet" med å føle meg 100 %. Vet det er dumt - men er vel slik hodet mitt funker. Men - kanskje lage en felles tråd der vi forteller om sommeren, og evt. sommer-romanser? Kanskje jeg faktisk kan klare å få en fin sommer og leve litt, selv om jeg ikke har fått trent slik jeg vil, eller at jeg føler meg helt på topp. Status for meg: Ingen prospekter, ingen dates. Men unntak av en på jobben som er mer en flørt... Hva med dere? Anonymkode: 41bb1...553 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Tja, det finnes vel flere slike tråder? Selv hadde jeg en god date for nesten to uker siden, rett før hun dro utenlands på ferie. Vi er som tenåringer på Snap nå, og forventningene skrus skyhøyt fra begge sider🙈 Vet først om en uke hvordan det vil gå, og om sommerfuglene fortsetter utover sommeren. Middelaldrende mann. Anonymkode: d3621...70f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 Jeg har ikke datet noe i sommer, gjorde meg klar for hotgirlsummer og skiftet ut garderoben, trent for å få idealkroppen osv men kjenner at jeg har det gå godt nå at det å bli dratt ned av MENN er det siste jeg gidder Så da holder jeg meg heller unna 😊 Anonymkode: b6253...77d 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 Heldig som har nådd idealkroppen iallefall - da kan man jo kose seg med god selvfølelse. Og så kommer vel alt det andre Anonymkode: 41bb1...553
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Heldig som har nådd idealkroppen iallefall - da kan man jo kose seg med god selvfølelse. Og så kommer vel alt det andre Anonymkode: 41bb1...553 Jeg hadde fin selvfølelse før også egentlig, men blir fort hektet på prosjekter når jeg setter i gang med noe 😅 Får mer oppmerksomhet fra menn men det interesserer meg ikke fem øre å gi noen sjansen når jeg føler livet er komplett og at jeg har det så bra uten! Anonymkode: b6253...77d 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 Har det egentlig bra uten sjøl, men føler at det er forventet at jeg skal finne noen. Er godt over 30 år, har hatt et langt forhold bak meg. Føler meg bare unormal, at folk tenker "hvorfor får hun seg ingen ny kjæreste..." Men ja.. bra du hadde god selvfølelse før også, jeg tror det er hodet jeg må jobbe med her Anonymkode: 41bb1...553 1
fugl fønix Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har ikke datet noe i sommer, gjorde meg klar for hotgirlsummer og skiftet ut garderoben, trent for å få idealkroppen osv men kjenner at jeg har det gå godt nå at det å bli dratt ned av MENN er det siste jeg gidder Så da holder jeg meg heller unna 😊 Anonymkode: b6253...77d Samme her, digg å være singel oxo😊 jeg skal på date med meg selv på fredagskvelden,med noe godt i glasset og noe glittrende garnnøster og pinner mellom hendene og designe mine lekreste og vakreste plagg,til musikalske rytmer,hehe. All the singel lades,hurray hurray 😊🥳🥳😎 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Skrevet 3. juli 2023 fugl fønix skrev (2 timer siden): Samme her, digg å være singel oxo😊 jeg skal på date med meg selv på fredagskvelden,med noe godt i glasset og noe glittrende garnnøster og pinner mellom hendene og designe mine lekreste og vakreste plagg,til musikalske rytmer,hehe. All the singel lades,hurray hurray 😊🥳🥳😎 Koooselig! 😊 Det har jeg gjort i det siste også! Istedet for å dra ut på byen eller bare sitte å se tv hjemme så heller bruke noen timer på å lage noe deilig mat, sette på musikk, pynte meg for meg selv, sminke meg,ordne håret, DANSE foran speilet og kose meg hjemme for meg selv "Dance like noone is watching" 😄 Lykke!!! 😊 Anonymkode: b6253...77d 1 2 1
fugl fønix Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Koooselig! 😊 Det har jeg gjort i det siste også! Istedet for å dra ut på byen eller bare sitte å se tv hjemme så heller bruke noen timer på å lage noe deilig mat, sette på musikk, pynte meg for meg selv, sminke meg,ordne håret, DANSE foran speilet og kose meg hjemme for meg selv "Dance like noone is watching" 😄 Lykke!!! 😊 Anonymkode: b6253...77d Så bra🥰🤩, jeg skal ta en skål for deg og, for meg og for alle andre single damer,feire oss selv🤩🤗🥳🥳😎 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 Single her og 55 gammelt ræl😂. Jeg er ikke interessert i noe ideal kropp lengre men mer å nyte de fine dagene en får i sommer. Godt i gang. Bader i finvær da jeg elsker å bade. Tenkt meg på kino date med meg selv og se siste Indiana Jones. Har skrevet om en Nederlender i kjørlighetstråden og han hadde tenkt seg hit i august men bedt han tenke seg om to ganger. Kommer ikke til å få seg jobb her så lenge han ikke legger ned en innsats i å lære norsk. De har norsk kurs i Nederland. Jeg har 0 romantiske følelser for han og dumt å bruke masse penger på noe det ikke vil komme noe godt ut av. Vil ikke være sammen med noen jeg ikke har følelser for da er jeg heller alene. Men noen mannfolk så går det ikke inn når man sier man ikke har noen romantiske følelser for de. Syns alt sånt opplegg er komplisert. Orker ikke treffe nye heller er så lei av å møte mye rart. Anonymkode: dd651...577
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #11 Skrevet 4. juli 2023 TS her. Absolutt klar for å feire oss single dager! Det var en bedre plan enn å snakke om dates Siste uke på jobb her før ferie, så det blir bra. Er hjemme på gården hos søstra mi, og egentlig greit å ikke ha noen planer kjenner jeg. Skal bare få trent litt, og komme meg litt ovenpå .. spille piano, og drikke vin Anonymkode: 41bb1...553 1 1
Engel Skrevet 4. juli 2023 #12 Skrevet 4. juli 2023 Her er fokuset i sommer tid med ungene og gode venninner❤️ Om det dukker opp noen menn så er det helt ok, men ikke noe jeg fokuserer på nå. Starter ferien til helgen med konsert med ei venninne på fredagen, og så sannsynligvis en hengekøyetur med ei annen venninne lørdag til søndag. Sistnenvte skal jeg på ferietur med senere i sommer også, en tur som egentlig var planlagt med en mann (hans tap), men som jeg kjenner kommer til å bli mye bedre som venninnetur.❤️ Føler meg priviligert som har et par venninner som også er single nå. Har ellers et hus og en hage som trenger omsorg, så det er nok å fylle tiden med. En god lydbok på øret så går det fort. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå