tyren56 Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Jeg forstår meg ikke på hvordan man skal sende returen? Eneste som du får med i pakken, og de har på nettsida er en lapp med adressa deres. Men det står «this is not a pre-paid label». Som betyr at jeg må visst sende det som brev. Det kostar 100? Og med sporing var det 300kr. ASOS har visst ingen god kundeservice heller, bare en chat. Har prøvd gjennom der, men de spør spørsmål i forhold til ordren også stikker de plutselig… Vet noen hva jeg skal gjøre?
MissLi Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Du går inn på din konto, velger den ordren du vil returnere fra og oppretter retur. Legger ved bruksanvisningen under: 1
Stina234 Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 Har aldri brukt ASOS men kunne tenke meg det da det er mye fint å se der. Hvordan er erfaringene med ASOS? Hvordan er kvaliteten, leveringstid etc?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 8 hours ago, Stina234 said: Har aldri brukt ASOS men kunne tenke meg det da det er mye fint å se der. Hvordan er erfaringene med ASOS? Hvordan er kvaliteten, leveringstid etc? De selger mange forskjellige merker (har eget også) har bare handlet merker derfra. Levringstid er 1-3 uker etter hva jeg har opplevd Anonymkode: ca7c4...9ee
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 13 hours ago, tyren56 said: Jeg forstår meg ikke på hvordan man skal sende returen? Eneste som du får med i pakken, og de har på nettsida er en lapp med adressa deres. Men det står «this is not a pre-paid label». Som betyr at jeg må visst sende det som brev. Det kostar 100? Og med sporing var det 300kr. ASOS har visst ingen god kundeservice heller, bare en chat. Har prøvd gjennom der, men de spør spørsmål i forhold til ordren også stikker de plutselig… Vet noen hva jeg skal gjøre? Ja du må selv betale for returen til Asos. Det er den adressen som står på lappen du skal sende til Anonymkode: ca7c4...9ee
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 Stina234 skrev (8 timer siden): Har aldri brukt ASOS men kunne tenke meg det da det er mye fint å se der. Hvordan er erfaringene med ASOS? Hvordan er kvaliteten, leveringstid etc? Bestilte Calvin Klein bikini derfra en gang, var fornøyd. Men siden de da ikke har samme enkle returpolicy som feks Zalando osv, bestiller man ikke samme plagg i tre str for så å returnere minst to. Anonymkode: 0bb21...d1c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 Man må betale retur på asos selv ja Anonymkode: 42189...0a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå