Gjest hønemor94 Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Hei. Jeg har fått sopp i underlivet. Det er 1 uke siden jeg hadde en positiv eggløsningstest. Kjøpte sånn tabletter og krem for å behandle sopp. Men må bare spørre , hvis jeg skulle være så heldig å ha et befruktet egg, kan den vaginal tabletten skade det på noen måte? Spurte hun i apoteket og hun sa at det ikke var farlig, men er likevel så redd for å gjøre noe galt. Tusen takk for alle svar
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 hønemor94 skrev (1 time siden): Hei. Jeg har fått sopp i underlivet. Det er 1 uke siden jeg hadde en positiv eggløsningstest. Kjøpte sånn tabletter og krem for å behandle sopp. Men må bare spørre , hvis jeg skulle være så heldig å ha et befruktet egg, kan den vaginal tabletten skade det på noen måte? Spurte hun i apoteket og hun sa at det ikke var farlig, men er likevel så redd for å gjøre noe galt. Tusen takk for alle svar Nå aner ikke jeg for jeg er ikke helsepersonell, men jeg følger en IVF-dame på Insta som har fått beskjed fra sin danske klinikk om å bruke Vivag tabletter før, under og etter forsøk. Anonymkode: 47bab...6d2
Gjest hønemor94 Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå aner ikke jeg for jeg er ikke helsepersonell, men jeg følger en IVF-dame på Insta som har fått beskjed fra sin danske klinikk om å bruke Vivag tabletter før, under og etter forsøk. Anonymkode: 47bab...6d2 Bruke det altså forebyggende? Da må det med andre ord være trygt for meg?
Laura80 Skrevet 3. juli 2023 #4 Skrevet 3. juli 2023 Jeg fikk sopp og brukte vivag tidlig i svangerskapet / etter positiv test. Kan fint bruktes av gravide.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 Nei det går fint! Du får sikkert en runde eller to med sopp under graviditeten og da også kan du bruke tabletten Anonymkode: b3768...558
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #6 Skrevet 5. juli 2023 Bare å bruke under graviditet, men vær obs på at under prøving kan det gjøre miljøet surt for sædcellene Anonymkode: 1869a...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå