Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hønemor94
Skrevet

Hei. Jeg har fått sopp i underlivet. Det er 1 uke siden jeg hadde en positiv eggløsningstest. Kjøpte sånn tabletter og krem for å behandle sopp. Men må  bare spørre , hvis jeg skulle være så heldig å ha et befruktet egg, kan den vaginal tabletten skade det på noen måte? Spurte hun i apoteket og hun sa at det ikke var farlig, men er likevel så redd for å gjøre noe galt.

Tusen takk for alle svar

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
hønemor94 skrev (1 time siden):

Hei. Jeg har fått sopp i underlivet. Det er 1 uke siden jeg hadde en positiv eggløsningstest. Kjøpte sånn tabletter og krem for å behandle sopp. Men må  bare spørre , hvis jeg skulle være så heldig å ha et befruktet egg, kan den vaginal tabletten skade det på noen måte? Spurte hun i apoteket og hun sa at det ikke var farlig, men er likevel så redd for å gjøre noe galt.

Tusen takk for alle svar

Nå aner ikke jeg for jeg er ikke helsepersonell, men jeg følger en IVF-dame på Insta som har fått beskjed fra sin danske klinikk om å bruke Vivag tabletter før, under og etter forsøk.

Anonymkode: 47bab...6d2

Gjest hønemor94
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå aner ikke jeg for jeg er ikke helsepersonell, men jeg følger en IVF-dame på Insta som har fått beskjed fra sin danske klinikk om å bruke Vivag tabletter før, under og etter forsøk.

Anonymkode: 47bab...6d2

Bruke det altså forebyggende? Da må det med andre ord være trygt for meg?

Skrevet

Jeg fikk sopp og brukte vivag tidlig i svangerskapet / etter positiv test. Kan fint bruktes av gravide. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei det går fint! Du får sikkert en runde eller to med sopp under graviditeten og da også kan du bruke tabletten :)

Anonymkode: b3768...558

AnonymBruker
Skrevet

Bare å bruke under graviditet, men vær obs på at under prøving kan det gjøre miljøet surt for sædcellene :) 

Anonymkode: 1869a...c38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...