AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Jeg har truffet en nydelig mann , vi har møttes tre ganger og jeg traff han via fetish/kink miljøet.. Jeg vet han definerer seg selv som sadist blant annet. Jeg er selv sub, men ikke drevet så mye med pain før, men noe. Likevel er jeg spent som en unge på julaften for om dette er noe jeg kommer til å få oppleve med han. Noen flere subs/masochister eller andre som har hatt en relasjon til enn sadist? Hva motiverer og tenner dere i en sånn setting? Er dere 24/7 eller bare i leken? Hører gjerne fra sadiater også . Eksakt hva tenner deg i en seanse... ? Og i relasjonen ellers, hvordan foretrekker du at samspillet er?, Vet ikke helt hva jeg lurer på, men trenger vel å sparre med noen som har mer erfaring med sadister enn meg. Jeg og han har ikke kommet dit at vi har snakket så mye om dette ennå, men jeg skal ta initiativ til den praten på torsdag når vi skal møtes. (Dere som synes dette er kvalmt og hårreisende kan gå videre. ) Anonymkode: ba270...e3f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Er sub, men ikke masokist. Leker med en dominant som liker å påføre smerte, men han får ikke lov til å påføre meg smerte. Han kan gjerne true med ris og gjennomføre det men innen rimelighetens grenser og da som en reell straff. Tenner mer på hans kontroll, bondage, edgeplay. Anonymkode: 46d4c...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå