Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å sperre mobilen for innkommende meldinger fra et spesifikt nummer? Jeg mottar stadig sms fra en person jeg ikke ønsker å ha noe med å gjøre. Hadde håpet på å slippe å bytte nummer. Hvis jeg sperrer nummeret hans ute er kanskje hintet tydelig nok, ingenting annet har hjulpet så langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner egentlig ikke, men teleoperatøren din kan sikkert gi deg svar hvis du tar kontakt med dem :)

Skrevet

da må du mest sannsynlig annmelde forholdet,dette var ihvertfall netcoms praksis når en bekjent forsøkte for ett par år siden.

Jeg anntar att dette er en genrell praksis, men ring din kundeservice og spørr :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

På nye mobiler er det et valg på menyen som gjør at du kan sperre bestemte numre.. :) Hvertfall er det slik på min samsung e730 :)

Skrevet
På nye mobiler er det et valg på menyen som gjør at du kan sperre bestemte numre.. :) Hvertfall er det slik på min samsung e730 :)

ah,det var på tide att det kom. noen som vet om flere modeller med dette?

Gjest Embla s
Skrevet
Hvis jeg sperrer nummeret hans ute er kanskje hintet tydelig nok, ingenting annet har hjulpet så langt.

Han vet vel ikke om du har fått meldingen eller ikke? Med mindre han har leveringsbekreftelse? Ergo vil han vel bare tro at du ikke gidder å svare, og den taktikken kan du jo benytte deg av uansett om du får smsene eller ikke?

Jeg kan, btw, sperre spesifike nr på tlf min.

Skrevet

Er vel bare Samsung som har denne muligheten tror jeg.

Skrevet

Jeg kan sperre på min også og det er Sonyericsson k750i...

Skrevet

Hvordan gjør du det på K750i? Jeg trodde det kun gikk på nyere Samsung + telefoner med symbian.

Til trådstarter:

Hvis denne personen sender meldinger som kan kalles telefonterror så er det bare å ringe politiet og anmelde forholdet. Personen slutter sikkert hvis politiet tar kontakt..

Hvis dette ikke hjelper er siste løsning å skifte til et hemmelig nr.

Skrevet

Hvordan?

Skrevet
Hvordan gjør du det på K750i? Jeg trodde det kun gikk på nyere Samsung + telefoner med symbian.

Til trådstarter:

Hvis denne personen sender meldinger som kan kalles telefonterror så er det bare å ringe politiet og anmelde forholdet. Personen slutter sikkert hvis politiet tar kontakt..

Hvis dette ikke hjelper er siste løsning å skifte til et hemmelig nr.

Akkurat nå husker jeg det ikke og orker ikke å se, men jeg så det da jeg letet etter noen andre innstillinger på den.

Skrevet

Trodde ikke dette gikk an i det hele tatt jeg. Kjekt å vite når jeg skal kjøpe ny mobil til ungen. Det er enkelte numre jeg gjerne skal sperre i hennes tlf liste.

Er det mulig å sperre enkelte numre både inn og ut? noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...