Soladur Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #21 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kjenner jo til plagene som kjennetegner borderline, så du kan jo også jobbe med deg selv. Fokuser på mentalisering, følelsesregulering og mindfullness. Sørg for struktur i hverdagen. Ikke bruk rusmidler. Hold orden på søvn og mat. Skaff deg meningsfulle interesser. Anonymkode: 581ea...3f6 Jeg har jobbet med disse plagene selv I mange år nå. Og gjør akkurat det du sier. Jeg trenger hjelp av spesialister Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32474268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #22 Del Skrevet 5. juli 2023 Soladur skrev (4 minutter siden): Jeg har jobbet med disse plagene selv I mange år nå. Og gjør akkurat det du sier. Jeg trenger hjelp av spesialister Be om henvisning til DPS, da. Men det er jo bare for et begrenset tidsrom. Hva nøyaktig er det du trenger hjelp av spesialister til? Anonymkode: 581ea...3f6 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32474314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soladur Skrevet 5. juli 2023 Forfatter #23 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Be om henvisning til DPS, da. Men det er jo bare for et begrenset tidsrom. Hva nøyaktig er det du trenger hjelp av spesialister til? Anonymkode: 581ea...3f6 Det var jo DPS som sa jeg har Borderline først Nøyaktig? Hva mener du? Jeg trenger hjelp til å ikke ha problemenr som kalles Borderline i hjernen lenger, alt det jeg har markert med gult i innlegget jeg skrev Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32476226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #24 Del Skrevet 5. juli 2023 Mesteparten av symptomene du har markert er assosiert med ADHD. Det er mye lettere å behandle ADHD enn EUPF/Borderline også. ADHD debuterer nesten alltid før andre lidelser, spesielt personlighetsforstyrrelser. Er det ingen som har forklart det dette? Anonymkode: aa6ef...397 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32476289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #25 Del Skrevet 6. juli 2023 Herregud da folk. Ingen skal diagnostisere ts over nett eller mene at behandleren hennes har rett eller feil. Det er sertifisert helsepersonell som møter pasienten over noe tid, som skal utrede og diagnostisere. Vi andre skal sitte på hendene og mene våre lekmannsmeninger inne i oss. Livsfarlig å blande seg inn i andres behandling på denne måten. Anonymkode: 09be4...908 3 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32476548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #26 Del Skrevet 6. juli 2023 En kort kommentar til de første bildene om borderline : De Ligner også plager som en del med ADHD kan ha, men det virker som om du har satt deg inn i dette. Jeg vil bare nevne at jeg kjenner ei som var til utredning, de mistenkte at hun hadde Borderline og har en del symptomer på dette. Men senere mente de at hun også hadde ADHD. Hun fikk en kjæreste som brukte medisiner for ADHD, og hun prøvde dette, det fungerte ganske bra. Hun fikk diagnosen selv, og har sine egne medisiner, Hun ble mer avslappet og greide i større grad og holde på venner. Hun jobber også nå 80%. Jeg tror i alle fall noen av trekkene sitter der, før siste kjæreste har hun sikkert hatt over 50 kjærester med forhold som varte noen uker. Hun har også hatt mange veldige gode venninner, hun var super venn med meg i over et år. Vi skulle dra på ferie sammen så dukket hun bare ikke opp, etter et par dager svarte hun på tlf til at hun likevel ikke hadde følt for å dra på ferie. Dette er litt typisk borderline, men samtidig så må noe ha skjedd, etter hun ble behandlet for ADHD har hun i allefall satt ny rekord i kjæreste forhold. Derfor tenker jeg at siden ADHD også sliter med kritikk, humør svinginger sov osv, så demper man ADHD delen så blir kanskje borderline delen også litt svakere. Jeg tror du uansett har nytte av f.eks kognitiv adferdsterapi. Anonymkode: b9cb2...003 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32476836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soladur Skrevet 6. juli 2023 Forfatter #27 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En kort kommentar til de første bildene om borderline : De Ligner også plager som en del med ADHD kan ha, men det virker som om du har satt deg inn i dette. Jeg vil bare nevne at jeg kjenner ei som var til utredning, de mistenkte at hun hadde Borderline og har en del symptomer på dette. Men senere mente de at hun også hadde ADHD. Hun fikk en kjæreste som brukte medisiner for ADHD, og hun prøvde dette, det fungerte ganske bra. Hun fikk diagnosen selv, og har sine egne medisiner, Hun ble mer avslappet og greide i større grad og holde på venner. Hun jobber også nå 80%. Jeg tror i alle fall noen av trekkene sitter der, før siste kjæreste har hun sikkert hatt over 50 kjærester med forhold som varte noen uker. Hun har også hatt mange veldige gode venninner, hun var super venn med meg i over et år. Vi skulle dra på ferie sammen så dukket hun bare ikke opp, etter et par dager svarte hun på tlf til at hun likevel ikke hadde følt for å dra på ferie. Dette er litt typisk borderline, men samtidig så må noe ha skjedd, etter hun ble behandlet for ADHD har hun i allefall satt ny rekord i kjæreste forhold. Derfor tenker jeg at siden ADHD også sliter med kritikk, humør svinginger sov osv, så demper man ADHD delen så blir kanskje borderline delen også litt svakere. Jeg tror du uansett har nytte av f.eks kognitiv adferdsterapi. Anonymkode: b9cb2...003 Hei, takk for svar, jeg er glad for å høre at det hjalp for henne. Og du har rett i det du skriver. Men jeg fikk påvist ADHD for noen år siden, prøvde medisin for det og "Borderline symptomene" ble mye verre. Jeg går på anti depressiv, og det tar bort mye av selvmordstanker og angst, men fortsatt ikke nokk 😑 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32476878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #28 Del Skrevet 6. juli 2023 Jeg vet ikke hvilket mirakel du håper på. Når de fleste symptomene du opplever skyldes ADHD og de andre diagnosene du har, og du har blitt fortalt du ikke har Borderline, forstår jeg ikke hvorfor du insisterer på Borderline. Noen kvinner blir faktisk feildiagnostisert med Borderline når de egentlig har ADHD. Ubehandlet ADHD fører nesten alltid til en angstlidelse i voksne og depresjon er også veldig vanlig. Det er også fullt mulig at du har Borderline på toppen av dette, men ta deg et øyeblikk og sett deg inn i situasjonen din som den er. Du har rett til en second opinion for personlighetsforstyrrelse, men det høres ut som at du har fått det allerede og det var da den ble fjernet? Hvis det er tilfellet må du gå privat for en ny vurdering. ADHD er en veldig alvorlig tilstand som krever livslang behandling og tilpasning for å fungere normalt. Noen opplever forverring av ADHD symptomer på noen typer antidepressiva. Kvinner opplever svingninger i ADHD symptomer som følge av svingninger i hormoner. Den emosjonelle komponenten ved ADHD ble fjernet fra diagnosen på et tidspunkt fordi den var vanskelig å kvantifisere, men det er ingen tvil om at det er en av de største utfordringene med diagnosen. Det kan se nesten identisk ut med den emosjonelle komponenten ved Borderline. Det finnes ikke medisiner for Borderline. Zero. Det finnes mange medisiner for ADHD, men du må jobbe med å finne riktig virkestoff og dosering. Bupropion (Wellbutrin) er en antidepressiva som virker godt for noen med ADHD. Behandlingen for Borderline er DBT individuell terapi og MBT gruppeterapi, og det krever mye arbeid fra pasienten for og oppnå resultater. Med de diagnosene du har trenger du ikke å bli diagnostisert med Borderline for å få hjelp, men du må være smart. Jeg ville forsøkt å finne riktig ADHD + antidepressiva kombinasjon, og søke deg til en plass i en MBT gruppe, eller finne deg en DBT terapeut. Du kan altså komme deg i mål uten å få påvist diagnosen på nytt. Anonymkode: aa6ef...397 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32477742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soladur Skrevet 18. september 2023 Forfatter #29 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 11.25): Jeg vet ikke hvilket mirakel du håper på. Når de fleste symptomene du opplever skyldes ADHD og de andre diagnosene du har, og du har blitt fortalt du ikke har Borderline, forstår jeg ikke hvorfor du insisterer på Borderline. Noen kvinner blir faktisk feildiagnostisert med Borderline når de egentlig har ADHD. Ubehandlet ADHD fører nesten alltid til en angstlidelse i voksne og depresjon er også veldig vanlig. Det er også fullt mulig at du har Borderline på toppen av dette, men ta deg et øyeblikk og sett deg inn i situasjonen din som den er. Du har rett til en second opinion for personlighetsforstyrrelse, men det høres ut som at du har fått det allerede og det var da den ble fjernet? Hvis det er tilfellet må du gå privat for en ny vurdering. ADHD er en veldig alvorlig tilstand som krever livslang behandling og tilpasning for å fungere normalt. Noen opplever forverring av ADHD symptomer på noen typer antidepressiva. Kvinner opplever svingninger i ADHD symptomer som følge av svingninger i hormoner. Den emosjonelle komponenten ved ADHD ble fjernet fra diagnosen på et tidspunkt fordi den var vanskelig å kvantifisere, men det er ingen tvil om at det er en av de største utfordringene med diagnosen. Det kan se nesten identisk ut med den emosjonelle komponenten ved Borderline. Det finnes ikke medisiner for Borderline. Zero. Det finnes mange medisiner for ADHD, men du må jobbe med å finne riktig virkestoff og dosering. Bupropion (Wellbutrin) er en antidepressiva som virker godt for noen med ADHD. Behandlingen for Borderline er DBT individuell terapi og MBT gruppeterapi, og det krever mye arbeid fra pasienten for og oppnå resultater. Med de diagnosene du har trenger du ikke å bli diagnostisert med Borderline for å få hjelp, men du må være smart. Jeg ville forsøkt å finne riktig ADHD + antidepressiva kombinasjon, og søke deg til en plass i en MBT gruppe, eller finne deg en DBT terapeut. Du kan altså komme deg i mål uten å få påvist diagnosen på nytt. Anonymkode: aa6ef...397 Ja jeg vet om det du sier om ADHD. Men DPS og Personlighetsklinikken ble nå enige om at jeg bør sjekkes for om det er noe nevrologisk galt med hjernen min som kan være medfødt eller noe i denn dur. De er enige om at min tilstand i sin helhet ikke kan forklares av ADHD og de andre diagnosene sammenlagt. Særlig siden jeg er veldig unormalt dårlig til å huske enkle ord, steder, navn osv i tillegg. Dårlig både langtids og kortidsminne. De sa at de vil vente med å sette meg på mer medisin før jeg har vært hos nevrologisk avdeling 😮💨 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32934680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soladur Skrevet 18. september 2023 Forfatter #30 Del Skrevet 18. september 2023 Soladur skrev (Akkurat nå): Ja jeg vet om det du sier om ADHD. Men DPS og Personlighetsklinikken ble nå enige om at jeg bør sjekkes for om det er noe nevrologisk galt med hjernen min som kan være medfødt eller noe i denn dur. De er enige om at min tilstand i sin helhet ikke kan forklares av ADHD og de andre diagnosene sammenlagt. Særlig siden jeg er veldig unormalt dårlig til å huske enkle ord, steder, navn osv i tillegg. Dårlig både langtids og kortidsminne. De sa at de vil vente med å sette meg på mer medisin før jeg har vært hos nevrologisk avdeling 😮💨 Jeg ble lei meg da du skrev: Jeg vet ikke vilke mirakel du håper på. Virket som du tenker jeg er mindre inteligent, men du har bare lest en brøkdel av hva som "er meg". Dårlig gjort av deg å skrive det til noen som sliter med selvmordstanker og mindreverdighets komplekser. Så jeg ble lei meg da jeg leste det 😑 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32934683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soladur Skrevet 18. september 2023 Forfatter #31 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 6.36): Herregud da folk. Ingen skal diagnostisere ts over nett eller mene at behandleren hennes har rett eller feil. Det er sertifisert helsepersonell som møter pasienten over noe tid, som skal utrede og diagnostisere. Vi andre skal sitte på hendene og mene våre lekmannsmeninger inne i oss. Livsfarlig å blande seg inn i andres behandling på denne måten. Anonymkode: 09be4...908 Jeg er enig. Takk for at du står opp for meg 🥰 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32934686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soladur Skrevet 18. september 2023 Forfatter #32 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 1.29): Mesteparten av symptomene du har markert er assosiert med ADHD. Det er mye lettere å behandle ADHD enn EUPF/Borderline også. ADHD debuterer nesten alltid før andre lidelser, spesielt personlighetsforstyrrelser. Er det ingen som har forklart det dette? Anonymkode: aa6ef...397 Du må lese hva jeg skrev i innlegget. Jeg ble diagnostisert med ADHD for noen år siden. Og nei Ingen trenger å fortelle meg det for jeg vet veldig mye om ADHD fra førav. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32934687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soladur Skrevet 18. september 2023 Forfatter #33 Del Skrevet 18. september 2023 Hei alle! JEG TRENGER IKKE Å BLI DIAGNOSTISERT av dere 😊 Jeg lurte bare på om noen har tips til hva jeg kan gjøre eller opplevd det samme, for jeg liker tanker på at man skal kunne spørre andre mennesker om råd og erfaringer ang helse uten å dømme hverandre. Hvis alle hadde snakket åpent om dette hadde det ikke vært så stigmatisert. Jeg hadde det virkelig helt forferdelig da jeg skrev innlegget og skulle ønske folk hadde spurt meg om jeg viste ting istedenfor. Og jeg følte meg være da noen av dere sa: Jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha den diagnosen. Eller noe sånt. Såklart jeg vil ha riktig diagnose så jeg får god hjelp til å bli frisk! Jeg er selvfølgelig villig til å inrømme at jeg ikke er perfekt, og jeg tror folk rundt meg setter pris på det. Ingen bestemmer seg for å være "vanskelig" / "problembarn" Og da bør man kunne innrømme det og få hjelp. Viktig å vite om du har kreft i magen eller bare magesår for eksempel 😆 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32934699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #34 Del Skrevet 18. september 2023 Soladur skrev (1 time siden): Hei alle! JEG TRENGER IKKE Å BLI DIAGNOSTISERT av dere 😊 Jeg lurte bare på om noen har tips til hva jeg kan gjøre eller opplevd det samme, for jeg liker tanker på at man skal kunne spørre andre mennesker om råd og erfaringer ang helse uten å dømme hverandre. Hvis alle hadde snakket åpent om dette hadde det ikke vært så stigmatisert. Jeg hadde det virkelig helt forferdelig da jeg skrev innlegget og skulle ønske folk hadde spurt meg om jeg viste ting istedenfor. Og jeg følte meg være da noen av dere sa: Jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha den diagnosen. Eller noe sånt. Såklart jeg vil ha riktig diagnose så jeg får god hjelp til å bli frisk! Jeg er selvfølgelig villig til å inrømme at jeg ikke er perfekt, og jeg tror folk rundt meg setter pris på det. Ingen bestemmer seg for å være "vanskelig" / "problembarn" Og da bør man kunne innrømme det og få hjelp. Viktig å vite om du har kreft i magen eller bare magesår for eksempel 😆 Det er jo viktig å utelukke andre ting også, spesielt når en spesialist i personligshetforstyrrelse sier at hen tror det er noe annet. Jeg hadde også de samme symptomene som du har markert og ble diagnotisert med borderline. Senere viste det seg at den diagnosen ikke stemte og det ble endret til uspesifisert dissosiativ lidelse og ptsd. Det jeg opplevde som rart og egt litt skremmende var at folk i helsevesenet endret holdning til meg etter at diagnosen ble erstattet. Jeg gikk fra å ikke få hjelp over mange år pga bordeline diagnosen til masse hjelp. Anonymkode: 0d18c...0a5 3 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32934739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soladur Skrevet 18. september 2023 Forfatter #35 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er jo viktig å utelukke andre ting også, spesielt når en spesialist i personligshetforstyrrelse sier at hen tror det er noe annet. Jeg hadde også de samme symptomene som du har markert og ble diagnotisert med borderline. Senere viste det seg at den diagnosen ikke stemte og det ble endret til uspesifisert dissosiativ lidelse og ptsd. Det jeg opplevde som rart og egt litt skremmende var at folk i helsevesenet endret holdning til meg etter at diagnosen ble erstattet. Jeg gikk fra å ikke få hjelp over mange år pga bordeline diagnosen til masse hjelp. Anonymkode: 0d18c...0a5 Trist å høre det siste der. For meg har jeg ikke følt at de tar meg på alvor før de jeg fikk Borderline diagnosen. Derfor ble jeg så skuffet da jeg ikke kan få hjelp med en gang men må vente ytterligere 3 måneder igjen Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32935645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #36 Del Skrevet 18. september 2023 Kjære TS, så vanskelig det må være å leve med så store utfordringer, og i tillegg ikke være sikker på om diagnosen du har fått er riktig. Jeg er enig i at ingen her inne verken skal eller kan diagnosere deg, selvsagt ikke. Men jeg er enig i at flere diagnoser innunder psykiatri har så mye likhetstrekk med hverandre at feildiagnosering kan skje, og sikkert derfor folk her bare prøver å veilede i forhold til det. Jeg ser ikke om du har skrevet noe rundt akkurat dette, men har du vært utsatt for traumer? Anonymkode: 3b8f1...a27 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32935811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soladur Skrevet 18. september 2023 Forfatter #37 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjære TS, så vanskelig det må være å leve med så store utfordringer, og i tillegg ikke være sikker på om diagnosen du har fått er riktig. Jeg er enig i at ingen her inne verken skal eller kan diagnosere deg, selvsagt ikke. Men jeg er enig i at flere diagnoser innunder psykiatri har så mye likhetstrekk med hverandre at feildiagnosering kan skje, og sikkert derfor folk her bare prøver å veilede i forhold til det. Jeg ser ikke om du har skrevet noe rundt akkurat dette, men har du vært utsatt for traumer? Anonymkode: 3b8f1...a27 Så hyggelig at du sier det 😊 Ja jeg forstår hvorfor folk prøver å veilede ang andre diagnoser. Var derfor jeg skrev at det ikke trengs fordi jeg har god peiling på det allerede, delv om jeg ikke er utdannet innenfor psykiatri enda vertfall. Ja jeg har opplevd alt for mye traumatisk. Vokste opp med omsorgsvikt også bare ballet det på seg derfra. Skulle ønske Barnevernet tok meg ut av hjemmet mitt. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32935855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #38 Del Skrevet 18. september 2023 11 minutter siden, Soladur said: Så hyggelig at du sier det 😊 Ja jeg forstår hvorfor folk prøver å veilede ang andre diagnoser. Var derfor jeg skrev at det ikke trengs fordi jeg har god peiling på det allerede, delv om jeg ikke er utdannet innenfor psykiatri enda vertfall. Ja jeg har opplevd alt for mye traumatisk. Vokste opp med omsorgsvikt også bare ballet det på seg derfra. Skulle ønske Barnevernet tok meg ut av hjemmet mitt. De sier jo det at stor andel av tilfeller med BP har rot i traumer. Så uavhengig av om diagnosen din skulle være BP eller KPTSD osv, så er det vel der du må få hjelp - med traumene. Bearbeiding og mer bearbeiding. Og dette må du selvsagt få hjelp til! Anonymkode: 3b8f1...a27 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32935954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #39 Del Skrevet 18. september 2023 Soladur skrev (37 minutter siden): Trist å høre det siste der. For meg har jeg ikke følt at de tar meg på alvor før de jeg fikk Borderline diagnosen. Derfor ble jeg så skuffet da jeg ikke kan få hjelp med en gang men må vente ytterligere 3 måneder igjen Det forstår jeg ❤️ Samtidig tenker jeg at det er bra at de er nøye og ikke setter den diagnosen før de event er helt sikre. Det en såpass tung diagnose å få som dessverre kan ha en negativ effekt på hvilken type hjelp du får. Mange med bordeline opplever å møte på foruinntatte meninger i helsevesenet som nødvendigvis ikke stemmer, og det er spesielt tungt hvis du egentlig ikke har diagnosen. Anonymkode: 0d18c...0a5 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32936056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #40 Del Skrevet 18. september 2023 Hvorfor måtte du utredes enda en gang etter at du fikk borderline-diagnosen? Anonymkode: 0f7f9...31b Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1693608-jeg-er-helt-sikker-det-er-borderline/page/2/#findComment-32936108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå