Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Avslutter innlegget da eg har fått svar på det eg lurte på. Takk for alle tilbakemeldinger. 

Endret av vannm75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem hva hvor? Utdyp gjerne @vannm75

• Liker 1
Skrevet (endret)

Avslutter innlegget da eg har fått svar på det eg lurte på. Takk for alle tilbakemeldinger. 

Endret av vannm75
Skrevet
vannm75 skrev (7 minutter siden):

Dette er som tatt ut av en roman.. no fikk eg nettopp melding av x’n, etter litt småsnakk på chatten. Dette er ei dame som ble sammen med en felles bekjent, nye typen, har eg anmeldt for verbale trusler + har sendt et formelt pengekrav til henne via advokat,. Som dere forstår, det har värt full isfront. ikke det aller beste stemningen, eg har värt blokka fra alle medier, og ho har blokka meg. I 3 mnd,  Det har så og si värt null kommunikasjon siste 3 mnd og den kommunikasjon, som har  värt, har värt bare drittslenging og beskyldninger. I hennes öyne har eg värt den styggeste personen i hennes liv. Dette er bakteppe, så; no plutselig fekk eg en mld, sms, der ho lurer på om vi kan møtes for sex!! Det kom som lyn fra klar himmel.. Det gikk lenge før ho klarte på si det, og ho kunne ikke skrive mld, eg måtte love å ikkke si noe, og at dette måtte bli mellom meg og henne. Så eg måtte ringe henne, fordi det ikke skulle være skriftlig. Ho brukte lang tid til å spör om vi kunne mötes for sex, og til slutt innrömmet ho at ho savna sexen våres…ho sa bla «eg var en jævel i senga»..  eg kan ikke kontakt henne, ho skal ta kontakt med meg.  ho er i forhold med en annen (lurer på hvilket forholde de har) eg fortalte eg har begynt å date igjen .( ho stilte forövrig masse spörsmål om den nye daten min,). eg forstår ikke hva som skjer, kanskje du som kvinne kan forklare hvordan ho tenker.  Her forleden skrev eg et åtte siders langt brev, om hvordan eg hadde det og at eg savna ho, og at eg fortsatt har fölelser for henne.  eg tror ikke det blir noe mer mellom oss… men eg lurer på om ho ble litt sjau når eg fortalte at eg date ei…er forvirra.. måtte spörre om dette var et set up, ei felle, eller om du sku såre meg ved å ombestemme seg. Men nei dette har ho tenkt på lenge, men super hemmelig, og ingen måtte få vite noe som helst..  livredd for at eg skulle si noe videre, eg lovet at det skulle eg ikke, dette skulle eg ta med meg til graven . Vi avtelte ei hotellet helg når eg kom tilbake fra ferie, og hvis det gikk bra, kunne vi mötes en gang i ny og ne..men bare for sex… hva ville du gjort hadde du värt meg??  for de som har fulgt meg, ja det er den samme dama!!

Anonymkode

Om hun er så dramadama som du beskriver så hold henne langt unna livet ditt 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Fru Uperfekt skrev (4 minutter siden):

Om hun er så dramadama som du beskriver så hold henne langt unna livet ditt 

hjernen sier nei, men hjerte  sier ja.. 

Endret av vannm75
Skrevet
vannm75 skrev (1 minutt siden):

hjernen sier nei, men hjerte  sier ja.. 

Følg hjernen, den er oftest smartere enn hjertet 

• Liker 1
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå):

Følg hjernen, den er oftest smartere enn hjertet 

Takk for tilbakemelding. 

AnonymBruker
Skrevet
vannm75 skrev (9 timer siden):

Takk for tilbakemelding. 

2023-07-03.png

Anonymkode: abd05...4db

AnonymBruker
Skrevet

Du har livlig fantasi, det skal du ha.

Anonymkode: 09e47...306

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...