AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Skrevet 3. juli 2023 Er den myk nok til god bevegelse for de minste barnehagebarna (som går og løper, ikke de som kryper)? Liker vårjakkene deres siden det ikke er høy halskant = mindre friksjon og sår. Anonymkode: bea65...f1a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Skrevet 3. juli 2023 Vet ikke med den, men generelt har.jeg merket meg at står det at plagget har høy slitestyrke,så er det gjerne stivt. Ja, Polarn o Pyret sine skalljakker holder kanskje til minst tre barn, men fy så stive. Anonymkode: 80af9...82d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke med den, men generelt har.jeg merket meg at står det at plagget har høy slitestyrke,så er det gjerne stivt. Ja, Polarn o Pyret sine skalljakker holder kanskje til minst tre barn, men fy så stive. Anonymkode: 80af9...82d Det samme gjelder regntøy, vil du ha det slitesterkt blir det også tykt og stivt. Anonymkode: 80af9...82d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke med den, men generelt har.jeg merket meg at står det at plagget har høy slitestyrke,så er det gjerne stivt. Ja, Polarn o Pyret sine skalljakker holder kanskje til minst tre barn, men fy så stive. Anonymkode: 80af9...82d Takk! Det har jeg også merket (med polarn o pyret), men tror ikke jeg har sett noe om slitestyrke på nettopp Mini a ture. Det er nok ikke ment til å være en "barnehagejakke" slik Pop, kan jeg tenke meg bare basert på utseendet 😅 Anonymkode: bea65...f1a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Takk! Det har jeg også merket (med polarn o pyret), men tror ikke jeg har sett noe om slitestyrke på nettopp Mini a ture. Det er nok ikke ment til å være en "barnehagejakke" slik Pop, kan jeg tenke meg bare basert på utseendet 😅 Anonymkode: bea65...f1a Mini a ture vår/høstjakke er det mange som har i bhg Anonymkode: 2eafa...17e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mini a ture vår/høstjakke er det mange som har i bhg Anonymkode: 2eafa...17e Ok 😊 Anonymkode: bea65...f1a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Skrevet 3. juli 2023 Ville satset på dress til bhg bruk fremfor jakke og bukse til de minste. Anonymkode: df10d...ee5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Skrevet 3. juli 2023 Synes den ser myk ut, men vær obs på at den har stoff helt nederst ved håndleddet som gjør at den vil suge til seg alt av vann og skit når ungen leker ute med div og at ungen da kan fryse. Akkurat ved håndleddet er det viktig å holde seg varm, vann blir kaldt:) Anonymkode: 80af9...82d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ville satset på dress til bhg bruk fremfor jakke og bukse til de minste. Anonymkode: df10d...ee5 En del barnehager ønsker en jakke i tillegg til dress. Anonymkode: 80af9...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå