Gå til innhold

Når du modereres;

Vil du vite hvorfor en tråd blir moderert/ryddet, hvis du har skrevet i den selv?  

49 stemmer

1. 1. Vil du vite hvorfor en tråd blir moderert/ryddet, hvis du har skrevet i den selv?

• Ja
      33
    • Nei
      7
    • Bryr meg ikke
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hege skrev i en tråd at mange ikke likte at moderatorene skrev hvorfor de ble moderert, da de følte seg uthengt, og at dette har medført at moderatorer som hoveregel sletter/endrer innlegg og skriver tråden er ryddet el.

Det er bare det at det finnes dem som ikke ønsker at detaljer rundt hvofor de ble redigert blir lagt ut i forumet. De ser på det som uthenging. Vi har valgt å ikke legge ut detaljene i forumet til vanlig.

Selv synes jeg dette kan være irriterende, særlig siden mye kan ha skjedd siden man selv skrev innlegget, og plutselig er det borte når man leser i tråden, uten at man fikk med seg gangen i det som skjedde.

Hva synes dere? Er dere redde for å bli "hengt ut" hvis andre får vite at man har brutt en regel?

Spørsmålet i pollen er:

Vil du vite hvorfor en tråd blir moderert/ryddet, hvis du har skrevet i den selv?

Endret av Melk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det synes jeg. Og kan man ikke stå for det man har skrevet burde man ikke skrive det. Kanskje man tenker seg om en gang ekstra da?

Skrevet

Ja, det er selvsagt for meg. Noen ganger er det opplagt - men jeg vil gjerne vite grunnen dersom mine innlegg blir endret eller slettet.

Skrevet

Selvfølgelig ønsker jeg å vite hvorfor ett av mine innlegg slettes/redigeres.. Skriver ingenting jeg ikke kan stå for.

Gjest Embla s
Skrevet

Vet ikke hvor mye jeg bryr meg, men sikkert greit å få vite hvorfor noe man skriver blir slettet. Hvis det er så problematisk, kan de jo sende en pm om det?

Skrevet
Ja, det er selvsagt for meg. Noen ganger er det opplagt - men jeg vil gjerne vite grunnen dersom mine innlegg blir endret eller slettet.

Enig

Skrevet

NEI!! Hvis det blir slik vil jeg aldri komme til å registrere meg! :forvirret:

Skrevet
NEI!! Hvis det blir slik vil jeg aldri komme til å registrere meg!  :forvirret:

Men ellers gjør du det? ;)

Skrevet
Men ellers gjør du det?

Næhh. Jeg har sett for mye dritt i forumet de siste dagene. Denne pollen gir meg heller lyst til å lete etter et annet forum.

Skrevet
Næhh. Jeg har sett for mye dritt i forumet de siste dagene. Denne pollen gir meg heller lyst til å lete etter et annet forum.

Det finnes nok noen. Omtrent som å finne høystrået i nåleputen. ;)

Skrevet

Nei, det er heller uinteressant for min del. Gidder ikke å bruke tid og krefter på å henge meg opp i det.

Det finnes nok noen. Omtrent som å finne høystrået i nåleputen. ;)

Å de er nok der. Tror faktisk KG er det første forumet jeg er på hvor jeg har sett den type klaging som har pågått de siste dagene. Og ja, jeg er på forum som er større enn KG, så det er ikke størrelsen det kommer an på bestandig.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Kan godt få vite det, men stort sett så skjønner jeg det jo selv.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Hvis moderering er både grunnløs og ubegrunnet, blir det dobbelt feil. Klart man skal vite hvorfor det modereres, ellers er man tilbake til en administrators utsagn om at "vi vet mer enn dere" som eneste KG-regel.

Gjest TomKrus
Skrevet

Ja, jeg synes arbeidsmengden til moddene skal firedobles. De er jo tross alt her utelukkende for å tekke oss.

Ironi, for dere som ikke forstår slikt.

Skrevet

Ja, vil vite hva som er grunnen til at et innlegg blir moderert/fjernet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...