Gå til innhold

Kan dette være kreft?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og på i noen år får jeg en slags smerte nedentil, inni vagina på en måte. Føles som jeg må tisse nesten hele tiden, selv om jeg akkurat har gjort det. Svir liksom inni vagina.. plutselig kan jeg bli veldig tissetrengt, men det føles bare i blæren, ikke nederst i magen. 

Sliter og mye med magen, fordøyelse. Noen ganger føles huden på innsiden av låret sår og øm ut når jeg tar på den, varer i 4- 5 dager, så helt over. 

Skjønner jeg må til legen, men gruer meg veldig. Så redd dette skal være kreft. 

Andre som har hatt liknende symptomer?

Anonymkode: 47e10...be6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der er jo symptomer på ørt å førti andre ting en kreft også, så jeg skjønner ikke hvorfor du tenker kreft her? Kan godt være betennelse av noe slag, men her må du til legen for å få svar ja. 

Anonymkode: a89bf...abb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det der er jo symptomer på ørt å førti andre ting en kreft også, så jeg skjønner ikke hvorfor du tenker kreft her? Kan godt være betennelse av noe slag, men her må du til legen for å få svar ja. 

Anonymkode: a89bf...abb

Har helseangst, så tenker fort det verste 🙈 skal bestille legetime, er nok ingen vei utenom.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Nesten garantert ikke kreft. Det kommer ikke slik og forsvinner like fort. Høres mer ut som uvi.

Anonymkode: 98b03...bfe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nesten garantert ikke kreft. Det kommer ikke slik og forsvinner like fort. Høres mer ut som uvi.

Med det sagt. Neste gang det skjer, ta en telefon til legen. Det skader ikke å spør.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det jeg prøver berolige meg med. At det går bort og er perioder hvor jeg ikke merker det. 

Eller føler jeg alltid er tørst, selv om jeg akkurat har drukket. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det jeg prøver berolige meg med. At det går bort og er perioder hvor jeg ikke merker det. 

Hva mener du med perioder du ikke merker det? Er dette en kronisk tilstand? Fikk mer inntrykk av at dette skjedde med noen års mellomrom.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har helseangst, så tenker fort det verste 🙈 skal bestille legetime, er nok ingen vei utenom.

Det vil helst gå bra. Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva mener du med perioder du ikke merker det? Er dette en kronisk tilstand? Fikk mer inntrykk av at dette skjedde med noen års mellomrom.

Jeg føler meg tørst hele tiden. 

Det med at jeg plutselig må tisse. Og er liksom sår nedentil, det kommer og går. Ikke noen år mellom hver gang, noen måneder. Men ikke hele tiden. 

Det med at huden føles sår på låret skjer par ganger i året kanskje.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg føler meg tørst hele tiden. 

Det med at jeg plutselig må tisse. Og er liksom sår nedentil, det kommer og går. Ikke noen år mellom hver gang, noen måneder. Men ikke hele tiden. 

Det med at huden føles sår på låret skjer par ganger i året kanskje.

Kan også være nervesystemet ditt som er litt i ulage, feks stress kan gi rare utslag som feks nevropati. Det kan bla gi følelse av sårhet i huden div steder og at urinblæra di «lever sitt eget liv» . Stress og angst gir seg også utslag i tørste. Men lurt av deg å utelukke fysiske årsaker før man går rett på å skulde på psyken. Men utrolig hva fysiske utsalg psyken kan gi.

Anonymkode: 3b533...2dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.7.2023 den 0.31):

Det kan evt være diabetes?

AnonymBruker
Skrevet
Flowerina skrev (7 minutter siden):

Det kan evt være diabetes?

Har tenkt på diabetes, men har målt blodsukkeret litt flere ganger. Det er innenfor normalen, så tror ikke det er det.

AnonymBruker
Skrevet

Høres jo ut som om du har uvi som kommer og går, og så begynner du å knytte andre ikke-relaterte symptomer/opplevelser til dette pga helseangst.

Anonymkode: f1039...945

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...