Gå til innhold

Fetisjer, kinks og preferanser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som ønsker å diskutere fetisjer, kinks og preferanser?

Hvordan de oppstår, hvordan de utvikles over tid, hvordan leve med dem?

Anonymkode: 34ea8...9cb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennnende hvordan de oppstår - ett eller annet som pirret seksualiteten tidlig i livet, før en visste hvva det var...

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Dubidu skrev (2 minutter siden):

spennnende hvordan de oppstår - ett eller annet som pirret seksualiteten tidlig i livet, før en visste hvva det var...

Ja, det samme tror jeg og.

• Liker 1
Skrevet

ofte ting andre synes er rart, derfor blir det lite snakk om det, kanskje...

AnonymBruker
Skrevet

ofte ting andre synes er rart, derfor blir det lite snakk om det, kanskje...

Joda. Men det er lov å prate om det her.

AnonymBruker
Skrevet

Spennende å være eldre dame som flørter med unge menn. På byen eller tinder

Anonymkode: d3c5b...e97

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spennende å være eldre dame som flørter med unge menn. På byen eller tinder

Noen positive erfaringer?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen positive erfaringer?

Ja, flere. Hva er din situasjon?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Dubidu skrev (8 timer siden):

Dette stemmer nok bra for min del. Jeg har et par litt spesielle fetisjer og en av de kan jeg huske helt tilbake i barnehagealder. Jeg visste selvsagt ikke den gang at dette var seksuelle følelser, det ble jeg bevisst på først senere.

Andre ting oppdaget jeg at tente meg i løpet av barneskolen.

Anonymkode: af9f4...f0f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror i stor grad mine første seksuelle opplevelser preger meg videre i mitt tenningsmønster. Noen ting kan jeg se en rød tråd på. 

Andre ting er uforståelig 🤭

Jeg tenner på svært ulike mennesker kan se noe rød tråd der på noen andre ikke og man kan sitte litt som et spørsmålstegn 🤭😜

Anonymkode: 49180...73f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror i stor grad mine første seksuelle opplevelser preger meg videre i mitt tenningsmønster. Noen ting kan jeg se en rød tråd på. 

Andre ting er uforståelig 🤭

Jeg tenner på svært ulike mennesker kan se noe rød tråd der på noen andre ikke og man kan sitte litt som et spørsmålstegn 🤭😜

Anonymkode: 49180...73f

Kunne du fortalt noe om dette?

AnonymBruker
Skrevet

Vi vet vel ikke egentlig hva vi er født med og hva vi utvikler tidlig, og ikke er det så viktig heller.
Faktum er at vi ikke blir kvitt tenningsmønstre, selv om vi kan unnlate å handle i tråd med alt av dem.
Det kan også komme til nye ting gjennom livet, tenninger vi ikke visste om, eller noe som utvikles fordi vi tør å prøve noe nytt...

Jeg kjenner meg igjen i at noe av det fantes der helt fra jeg var veldig liten. Da koblet man det naturligvis ikke til noe seksuelt, men det skjønte jeg som voksen; at det egentlig var en seksuell undertone i noe av leken vi drev med da vi var små.

Det praktiseres med liv og lyst - med den jeg lekte med som barn.

Anonymkode: 40652...13f

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette stemmer nok bra for min del. Jeg har et par litt spesielle fetisjer og en av de kan jeg huske helt tilbake i barnehagealder. Jeg visste selvsagt ikke den gang at dette var seksuelle følelser, det ble jeg bevisst på først senere.

Andre ting oppdaget jeg at tente meg i løpet av barneskolen.

Anonymkode: af9f4...f0f

Da jeg var i barnehagealder og senere, holdt jeg ofte igjen avføring. Jeg ble «flink» til å kjenne etter når jeg snart måtte på do, og klemte igjen for å presse bæsjen tilbake inn igjen. Jeg hadde jo ikke noe begrep om seksualitet da, jeg gjorde det bare fordi det føltes godt. Det var en helt uskyldig ting. Det samme gjaldt det å få masse stikkpiller presset inn i rumpa. Det ble på en måte en «belønning» for å klare å holde igjen. 

Skrevet

synet av ei jente som sitter skrevs på noen i lek. særlig i snø om vinteren.  der kroppens former blir tydelige. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjempefetish for pinetrange jeans.

G 23

Anonymkode: de063...482

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gutt 23. Jeg kjøper pinetrange jeans for jenter og kvinner og går med de på in public😅 Jeg blir totalt gal av kåthet og får orgasmer som nesten tar «livet» av meg😅😅hi hi

• Liker 1
Skrevet

sitte overskrevs med trange jeans- perfekt kombo....dynker den andre med snø🥰sitter en stund...

AnonymBruker
Skrevet

sitte overskrevs med trange jeans- perfekt kombo....dynker den andre med snø🥰sitter en stund...

Liker du også å ha på deg trange jeans?

Blir helt gal og vill av det😅🙈

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Liker du også å ha på deg trange jeans?

Blir helt gal og vill av det😅🙈

har nok ikke fullt så sterkt frhold til det sm du.  men det får jo fram formene,så jeg liker å se damer med det.

AnonymBruker
Skrevet

Har jeansfetisj

Anonymkode: 9f576...9c4

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...