Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er mange er inne som sier glatt mus  er in.  er full busk virkelig  helt ut?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke det.

Anonymkode: ceddb...143

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder må du lage om dette temaet, begynner det ikke å bli litt repeterende. De fleste foretrekker å ikke komme med en stor busk stikkende ut

Anonymkode: 55e26...822

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dude... glattbarbert har vært 'in' siden 90-tallet. 

Anonymkode: c201f...431

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dude... glattbarbert har vært 'in' siden 90-tallet. 

Anonymkode: c201f...431

ok.  

Skrevet

likevel er det vel endel som beholder hårene? ikke akkurat stikkende ut, men...

AnonymBruker
Skrevet

«Full busk» har vel ikke vært in på minst 50 år?

Anonymkode: 783b8...98d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet på KK , og undersøkt mange kvinner… ganske få som er helt glatt faktisk , de fleste har stusset /tatt bikinilinjen osv.. og noen få har full busk ja. 

Anonymkode: cb784...bf0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Voksne kvinner skal ha full busk. Finnes ikke et mer delig syn.

Anonymkode: 3e6b3...19b

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Synes også det har vært litt mange tråder men skjønner at du liker hårete damer, og det er greit det😊

Jeg kommer aldri til å slutte å glattbarbere meg, mote eller ei. Jeg synes det er mye finere uten, det er min preferanse. Voksne kvinner klarer stort sett å finne ut av hva de liker selv og gå for det. 

Og alle har sine preferanser..

Men litt fakta og ikke bare preferanse snakk

6 av 10 nordmenn barberer seg (står ingenting om de tar alt eller litt eller hvor ofte) Ikke overraskende kommer det blant annet frem at det er en høyere andel kvinner enn menn som pleier å barbere seg. Her svarer 67 % kvinner at de jevnlig eller av og til barberer seg, mot 59 % menn. Eksempelvis svarer en større prosentandel blant de mellom 18 og 39 år at de barberer seg jevnlig eller av og til, sammenlignet med de over 40 år.

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/ny-undersokelse-derfor-barberer-vi-oss-nedentil?publisherId=17847495&releaseId=17937683

Undersøkelsen er i fra i fjor

I 2021 skrev en gynekolog disse ordene 

"Jeg er en av de ganske få som virkelig følger med på dette motebildet: Jeg er gynekolog, og møter kvinner i alle aldre og samfunnslag. Og det er så sjelden jeg ser kjønnshår i fri dressur at jeg nesten har glemt at de finnes. Noen lar det stå igjen en liten dusk, eller ei stripe, men det er mer og mer vanlig å være helt glattbarbert. Verden er altså blitt ganske annerledes enn den gang vi tok «bikinilinja» før vi skulle på stranda."

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/harfint-eller-harlost/o/5-95-168312

Vi er nok mange kvinner som barberer alt, mange kvinner som barberer av og til, mange kvinner som stusser, mange som bare tar bikini linjen og mange kvinner som velger andre ting som f.eks trekanter, rundinger, hjerter, stripe og enhjørninger for alt det jeg vet...

Tror nok kvinner barberer seg mer om sommeren enn ellers om året men den "store frodige dotten/busken" som det stadig refereres til her inne av noen få stor interesserte menn er nok ikke så alt for mange som har spesielt om sommeren. Igjen, folk gjør som de vil. Jeg synes ikke det er verken fint eller pirrende og jeg synes glatt hud trumfer ethvert kjønnshår men det er meg. Hva andre synes og mener og gjør får være opp til de.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke får servert myk og full pusebusk så gidder jeg ikke..

Anonymkode: 9eab3...803

Skrevet

tenker kanskje ikke at det vokser  helt uten stell, men dekker hele musa foran...synes jeg er fint. men alle gjør  som de vil

Skrevet

Busk er inn, landingsstripe er inn, glattbarbert er inn.

You do you! 

Jeg personlig har hår nedentil, trimmet. Takler ikke glattbarbert på partner eller meg selv. Men det er MEG. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig så liker jeg trimmet busk. Noe hår som kan kile i ansiktet er dritsexy. Det lukter som regel godt også. Uff nå ble jeg kåt.

Anonymkode: 63e13...7e7

• Hjerte 1
Skrevet

Noen ganger liker jeg barbert, full busk og noen ganger bare trimmet. Noen ganger liker jeg blondt, rødt, svart eller grått hår.. Et fett med andre ord, jeg elsker alle like godt. Selv om det er utallige hårfrisyrer, farger, liten eller stor klitt, symertrisk eller usymetrisk labiaer. Den hærlige smaken og lukten av vaginaen, har gjordt meg avhengig av å slikke og nyte kvinnens underliv.

Helt siden jeg sniffet på stoffputa, der min tante hadde sittet. Det skjedde med en oppdagelse da jeg la meg på sofan, for jeg jeg kjente at tisselutten min vokse.. og det var så deilig at jeg sprang opp loftstrappa, rett på soverommet for å utforske. Jeg kjente på forelskelse på tanten min, for hun hadde også søt svettlukt. Og hun hadde den største kullsvarte busken, jeg til hittil nå har sett. I min store oppdagelse, der jeg så henne under utedoen. Jeg så mye på "katalogdamer" etterpå. Så det var tanten min som vekket meg seksuellt, og har skylden for at jeg har badet i hundrevis av underliv😅

Kullsvart hårbusk er fremdeles like tennende, pluss alle de andre jeg nevnte i første avsnitt🥰

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...