Gå til innhold

Anbefaling beste selfie telefon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En telefon som har bra bildekvalitet på frontkameraet men ikke bare for nære selfier men også helfigur bilder på avstand,  eller en telefon hvor man kan se seg selv på skjermen når man tar helfigur bilde på avstand med bakkameraet som de brettetelefonene? 

Anonymkode: e3549...b82

AnonymBruker
Skrevet

Pixel fold har bra kamera, men stort sett alle av de brett are har problemer. Ville ventet noen generasjoner før jeg kjøpte en slik. Da er det bedre å gå for det beste front kameraet.

Asus Zenfone 8  flip snur du kamera for selfier. 

Av de normale gjør s23 det veldig bra på kamera fronten, samme gjør pixel 7.

https://www.androidauthority.com/best-phone-for-selfies-694396/

Anonymkode: 21333...326

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Pixel fold har bra kamera, men stort sett alle av de brett are har problemer. Ville ventet noen generasjoner før jeg kjøpte en slik. Da er det bedre å gå for det beste front kameraet.

Asus Zenfone 8  flip snur du kamera for selfier. 

Av de normale gjør s23 det veldig bra på kamera fronten, samme gjør pixel 7.

https://www.androidauthority.com/best-phone-for-selfies-694396/

Anonymkode: 21333...326

Takk for svar! Ja jeg har lest mye dårlig om foldemodellene til Samsung, flip 3 og 4 at de blir ødelagt på skjermen der man bretter den. Men vært nysgjerrig på de andre som man åpner og bretter mer som en bok og ikke son fliptelefon.  Asus zenphone flip 8 hvor selve kameralinsen er det som kan snus ser jo veldig interessant ut! Da får man bakkamerakvalitet på forsiden mens man samtidig kan se seg på skjerm som er det jeg ønsker 😊

Men den ser litt upraktisk ut, tenker at det kanskje er fare for at kameradelen enkelt kan knekke av når den stikker opp av telefonen på den måten?! 

Har forøvrig lest x antall "best selfie phone " artikler men de fleste er enten sponset reklame eller tar for seg portrett selfie på nær avstand og ikke kvalitet på lengre avstand som jeg ønsker (om man bruker stativ for eksempel) 

Anonymkode: e3549...b82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...