Gå til innhold

Dommedag (igjen)

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

javisst, nå er det ørtende gang de reklamerer for dette

og jeg blir riv ruskende gal. Tjukke og store fonter skremmer vannet av meg!

Lar du deg skremme ennå? Jeg tror jeg har gått med noia i omtrent et år for dette her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg heller.Skulle jeg funnet ut om jeg trenger å planlegge bursdag eller ikke :ler:

Endret av ~Alwa~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

javisst, nå er det ørtende gang de reklamerer for dette

og jeg blir riv ruskende gal. Tjukke og store fonter skremmer vannet av meg!

Lar du deg skremme ennå? Jeg tror jeg har gått med noia i omtrent et år for dette her nå.

Hva er du redd for, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er du redd for, og hvorfor?

Viruset og for å dø. Liker livet mitt jeg, og er ikke suicidal og tripper etter å se om det er noe etter livet. Derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viruset og for å dø. Liker livet mitt jeg, og er ikke suicidal og tripper etter å se om det er noe etter livet. Derfor.

Tror de spurte fordi linken du har lagt ut ikke funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utbrudd av sykdomer som dreper betydelige mengder av befolkniingen er ikke noe nytt, svartedauen, spanskesyken, mfl. Vi vet at historien ofte gjentar seg... Så det kan bli fugleinfluensa som blir den neste store "utrydderen".

Men som historien har vist, noen vil overleve, og det er vel positivt og spennende, blir det du eller jeg, eller ingen av oss..

Dette er ekte spenning, det er noe annet en sløv TV underholdning, gled deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det blir mulig å spille på oddsen i forhold til dødstallene da...

Hmm.. Skal jeg være optimistisk og vedde på at jeg overlever, eller realistisk og vedde på at jeg dør? Siste gir kanskje større vinnersjanser..?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett - det er win win. Om du overlever så har du vunnet, og om du dør så er det ikke så nøye med om oddsen går inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utbrudd av sykdomer som dreper betydelige mengder av befolkniingen er ikke noe nytt, svartedauen, spanskesyken, mfl. Vi vet at historien ofte gjentar seg... Så det kan bli fugleinfluensa som blir den neste store "utrydderen".

Men som historien har vist, noen vil overleve, og det er vel positivt og spennende, blir det du eller jeg, eller ingen av oss..

Dette er ekte spenning, det er noe annet en sløv TV underholdning, gled deg :ler:

Som sagt har jeg ikke et ønske om å dø.

Det verste er jo disse folkene som skriker og ler "Gud så fett, nå dør vi snart alle mann!". Hva er vitsen med å glede seg over det? Kan ikke de som så gjerne vil dø bare ta repern istedenfor å spy den selvmords-edder og gallen utover oss som faktisk vil leve? (nei fugleinfluensaen er ikke selvmord, les innlegget mitt om dere ikke forstod).

og om det snart kommer, hvorfor har vi ikke fått innkallelse til å bli vaksinert før det er for sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det verste er jo disse folkene som skriker og ler "Gud så fett, nå dør vi snart alle mann!". Hva er vitsen med å glede seg over det?

Jeg tenker som så: Dette er det fint lite jeg kan gjøre med uansett. Da har jeg mer igjen for å humre av litt galgenhumor enn av å ta bekymringene på forhånd.

Det er ikke for å gjøre narr av deg eller andre som måtte bekymre dere. Hvis det er noen trøst tror jeg risikoen er liten, men det er jo ikke akkurat noe jeg har vitenskapelig belegg for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får jo bare håpe. Det er spesielt lite morsomt dagen derpå, så jeg satser på at det er derfor jeg tar på vei hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ekte spenning, det er noe annet en sløv TV underholdning, gled deg

Fikk plutselig flashback fra skolens pliktlesning av sære noveller til den om et fremtidssamfunn som løser overbefolkningsproblemet ved at motorvei-tunneller lukkes og blir gasskammere ved tilfeldige tidspunkt. De fant på stadig nye unnskyldninger til å kjøre gjennom tunnellen så de kunne oppleve kicket én gang til..

Noen som husker hva den heter? (Unnskyld, Towelie :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...