Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men på en måte skulle jeg virkelig ønske det fortsatt var lov å røyke på utesteder. For så mye ekle kroppslukter som kommer frem nå er så utrolig ekkelt. Blir helt kvalm. Dusjer ikke folk og skifter til rene klær??

Jeg røyker, og har ingen planer om å slutte med det første. Alikevel har jeg få problemer med den nye røykeloven. Over til poenget, jeg har aldri merket noe til sjenerende kroppslukt på utesteder etter at loven ble innført. Er dette virkelig vanlig, eller har jeg usedvanlig dårlig luktesans??

Nekt meg gjerne å røye inne på offentlige steder, men jeg kommer til å røyke hjemme hos meg selv, til den dagen jeg bestemmer meg for å slutte. Om naboen skulle ha problemer med at jeg røyker på verandaen - sorry mac, not my problem!

*tusler ut å tar seg en røyk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er ikke-røyker og syns det er veldig bra at det ikke er lov å røyke på kafeer, utesteder etc.

Men jeg syns det blir drøyt å forby folk å røyke på sin egen veranda!  Da må man heller ta skrittet fullt ut å forby røyking i det hele tatt (uten at jeg tror det er den beste løsningen).

At borettslag forbyr bruk av grill på verandaer syns jeg er stor forskjell fra å forby røyking. Blir tross lat litt mer os av en grill, i tillegg til brannsikkerhet.

Akkurat hva jeg skulle skrive. .

Skrevet
Burde ikke det være de som røyker som burde flytta på seg?

Er en sånn hets mot røykere at det er ikke til å tro! Viss folk ikke er mer kriminelle enn at de tar seg en røyk i friluft, da har vi små problemer i dette landet.

Skrevet
Hvorfor er det jeg som må flytte på meg da, jeg gjør jo ingenting for å plage de andre som står der. JEG som ikke gjør annet enn å vente på bussen må flytte på meg fordi noen ANDRE gjør noe som gjør at jeg får en færl gul sur røyk i mot meg?

Det er ingen som sier at du SKAL flytte deg, men hvis røyk plager deg gjør du uten tvil deg selv en tjeneste ved å flytte deg. Du kan selvfølgelig også velge å bli stående å irritere deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...