AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Del Skrevet 2. juli 2023 Noen som vet? Hører ofte sanger på TikTok f eks som jeg ikke finner på Spotify, men som er på YouTube. Er det noe sted man lovlig kan laste ned derfra? Anonymkode: deeb1...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avopasia Skrevet 2. juli 2023 #2 Del Skrevet 2. juli 2023 Du kan laste ned sanger på YouTube med YouTube Premium, men dette koster penger. Du kan da høre på dem offline og med skjermen låst i YouTube appen. Det finnes ingen lovlig måte å laste sangene ned fra YouTube selv, men sjansen er liten for at du får noen straff dersom du gjør det. Det kommer an på om du syntes det er riktig eller galt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vet? Hører ofte sanger på TikTok f eks som jeg ikke finner på Spotify, men som er på YouTube. Er det noe sted man lovlig kan laste ned derfra? Anonymkode: deeb1...650 Gratis OG lovlig 😂 lol Kan jeg ta klær gratis fra klesbutikken? Anonymkode: 58951...973 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Del Skrevet 2. juli 2023 Bare stikk sangene i lomma og trekk igjen glidelåsen. 😊 Anonymkode: 47d8d...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 2. juli 2023 #5 Del Skrevet 2. juli 2023 Du kan kjøpe et opptaksprogram(recording), legg deretter filen i iTunes biblotek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 2. juli 2023 #6 Del Skrevet 2. juli 2023 som de andre sier, så finnes det ingen gratis OG lovlig løsning. Men husker du alle idiotantipiratvideoene med "you wouldnt download a car!" vel. Man har 3d printa en bil nå med "downloaded files" så ville ikke brydd meg lengre om idiot sony og hore universal osv osv. Bare google "youtube mp3" Boom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå